BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mmiiiir, wat super!!!! Ben echt ontzettend blij voor je! Ga heel hard voor je duimen dat alles goed gaat! Hoe voel je je? Nog beetje onwerkelijk denk ik of niet?

X Mar

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Big Wish: huizenjacht gaat goed. Vrijdag een huis voor de 2e keer bezocht. Nu even goed de VVE stukken bekijken of er geen rare kosten gemaakt gaan worden en morgen naar hypotheekadviseur. Daarna bieden!!!

3. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wauw Miir:D Ook al is het nog heel pril. Toch een voorzichtig gefeliciteerd van mij.
    Zit hier gewoon met kippenvel.

Hoop dat alles goed mag blijven gaan en je over 8 maanden een gezond kindje in je armen mag sluiten.

Liefs Big Wish

4. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    GEFELICITEERD!!! Miir, wat een goed nieuws!! Ik ga duimen voor een plakbeeb!! Wat een verrassing! Mag ik vragen bij welke kliniek je komt? Of.. uhhh.. kwam :D

Mar; spannend!! Hopelijk is de koop snel gesloten en ben je de trotse bezitter van een nieuw huisje. En dan kun je over stap 2 gaan denken ;)

Ik weet het echt niet meer.. Normaal test ik op dag 10 positief waarna ik dag 11 naar de kliniek ga. Gisteren een test gedaan en die was net niet positief. Dat zou kloppen. Vandaag getest.. En die was veel minder dan gisteren :( Dat zou dus betekenen dat ik mn eisprong ineens al gehad heb. Ik snap er niets van.. Vorige maand had ik zulke mooie testen alleen was die kliniek dicht. Moet ik nu weer een maand overslaan? Ik ga vanavond nogmaals testen, hopelijk was deze test gewoon niet goed.

5. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hmm, dat is vervelend. Ik heb vorig jaar ook een tijdje ovulatie testen gebruikt, om eens te kijken naar mijn cyclus, had het toen ook weleens, ben nu sinds vorige maand weer begonnen, en had hetzelfde als jij, een bijna positieve test (klopt ook met dag van eisprong volgens menstuatiekalender) en de 2 dagen erna een mindere test, en heb ook mijn eisprong niet echt gevoeld (voel hem normaal altijd wel).
    Misschien neemt je lichaam je in de maling?

Hoop dat je nog een mooie test mag krijgen. Anders zou ik de kliniek gewoon eens bellen, wat hun zeggen.

Succes

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Super Mar, dat je huizenjacht zo goed gaat. Ik ga heel hard voor je duimen:)

7. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Test vanavond was weer minder dan vanmiddag.. Het lijkt erop dat ik mijn eisprong gemist heb.. Morgen nog een poging en de kliniek bellen. Ik hoop dichtbij een follikelmeting te mogen doen dan weet ik het zeker.. Wat baal ik!! Twee maanden weggegooid! :x

Sorry dames, even mn frustratie eruit gooien!!

Liefs,
    Pimmetje

8. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    hoef je je niet voor te excuseren hoor. Je hebt recht om te balen. Toch 2 kansen die nu weggegooid zijn.

liefs Big Wish

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Musicalfan hoe was het bij de arts?

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pimmetje wat balen zeg! Kan me je frustratie heel goed voorstellen! Daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor. Daar zijn we hier toch voor? We steunen elkaar door dik en dun! Althans zo voel ik het.

X Mar

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en ik heb me vandaag inschreven bij een kliniek. Wachtlijst is 8 maanden, dus ik heb nog even de tijd om aan het idee te wennen (en dan moet ik ook nog maar zien dat ik word toegelaten natuurlijk!).

12. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Wat vervelend Pimmetje! De kliniek al gebeld?

Bedankt voor alle felicitaties! Het is nog een beetje onwerkelijk om zwanger te zijn, maar dat is natuurlijk ook niet zo gek na zoveel tijd proberen.... En tja, het is nog heel pril...!

Big Wish, ik ken je nog van een half jaar geleden. Heb wel een aantal bladzijden terug gelezen, maar hoe is het eigenlijk met jou??

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo Dames,
    Ik ben ook een Bammer to be!
    Ben al een tijdje aan het meeschrijven met de 35+ groep, maar kwam nu deze club ook toevallig tegen ( en Pimmetje zag dat jij hier ook meeschrijft!).
    Ik heb gister d.m.v. ZI (met een donor die ik via het internet heb leren kennen) inseminatie 7 gedaan.
    Ben ook onder behandeling in het ziekenhuis, krijg Clomid (niet vanweg PCO, maar vanwege onregelmatige eisprong) samen met echo's. Sta ook sinds een paar maanden ingeschreven bij een kliniek, voor het geval het niet zelf en via de donor mag lukken.
    Hoop dat ik af en toe ook met jullie mee mag schrijven, ik zie net pas jullie clubje staan, dus heb nog niet bijgelezen,dat ga ik binnenkort nog even doen.

Liefs,
    Xon

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pimmetje heb je inmiddels de kliniek al gebeld?
    Misschien had je net als ik gewoon een slecht setje ovutesten???
    Ik zou gewoon een poging doen hoor!

15. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Welkom Xon, gezellig dat je mee wilt kletsen. Ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn.

Miiir, met mij gaat alles goed. Ben ook even weggeweest, omdat ik contact had met een jongen, maar dit voelde toch niet goed. En heb nu besloten om er toch weer voor het bam-schap te gaan. Mijn gevoel zegt dat ik het gewoon moet gaan doen.
    Ik wil volgend jaar gaan beginnen, zodat ik dit jaar nog kan gebruiken om mijn huis helemaal op orde te maken.
    Dat is in het kort eigenlijk hoe het nu gaat hier.

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Xon, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Hoe meer zielen....

Wat fijn om te lezen dat jij een donor hebt gevonden via internet. Dat is ook mijn volgende stap, al vind ik het wel een beetje eng. Ik heb mij ook voor de zekerheid ingeschreven bij een kliniek.

Spannend hoor dat jij er ook echt al mee bezig bent! Hoop dat er voor jou binnenkort net zulk mooi nieuws komt
    als Mmiiiiir!

17. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé Xon: heb je ons eindelijk gevonden? ;) Welkom hier!

Mar; goed dat je je hebt ingeschreven! Nu heb je in ieder geval iets achter de hand als je geen donor via internet of iets dergelijks kan vinden. Wat is de procedure verder?

Big Wish: Je kunt toch gaan proberen om met een donor zwanger te raken? Kom je toch iemand tegen, dan veranderen je plannen, en ga je met hem verder. Ik zou als je helemaal op orde bent, rustig gaan beginnen met het zoeken naar een donor.

Ik heb de kliniek niet gebeld. Het was een gekkenhuis op het werk en ik had toch de hoop om vandaag nog positief te testen. Vanmiddag bleef de hele test omo-wit. Ongeldige test dus. Om 18.00 nogmaals getest en daar was een heel vaag lijntje op te zien. De lijntjes worden alleen maar dunner dus dat is geen goed teken. Deze maand is het dus over en uit..Ik ga zo een mail naar de kliniek schrijven of ik geen follikelmeting mag gaan doen bij een kliniek in de buurt zodat mij dit niet meer overkomt. Morgen sta ik weer de hele dag voor de klas en om tussen mijn collega's de kliniek te bellen, is ook niet echt een goed idee. Wat heb ik vreselijk de smoor in!! Twee maanden achter elkaar weggegooid!

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt balen Pimmetje! Wat de verdere procedure betreft: ik ben nu op een wachtlijst vd kliniek geplaatst. Over ong. 8 maanden ben ik aan de beurt voor een intake gesprek en dan maar hopen dat ze mij geschikt vinden. Al met al duurt het hele traject wel even.

Zodra ik gesetteld in een nieuw huisje (degene die ik op het oog had is vandaag verkocht!) ga ik proberen om via internet een donor te vinden. Ik wil toch ook echt iemand even een beetje leren kennen voordat we gaan beginnen. Kortom, plannen genoeg!

Ik hoop inderdaad dat je bij een kliniek terecht kunt voor een follikelmeting, dan heb je tenminste wat meer duidelijkheid/zekerheid. Komt goed meis!

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    balen zeg Mar, dat het huis verkocht is. Hopenlijk komt er snel een ander huisje.

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb alweer een ander huis op het oog
    en die voelt ook wel wat beter. Zaterdag gaat paps kijken (ik moet werken) en dan ga ik maandag kijken. Als het inderdaad zo leuk is als ik denk, dan ga ik dinsdag bieden! Spannend!

Deel Deze Pagina