BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    @ Pimmetje: ik was bijna 37 toen ik doneerde en kreeg ook de keuze om achteraf (na een evt zwangerschap) te doneren, dus dat is denk ik afhankelijk van de kliniek...

2. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd met je nieuwe huis Mar!

Met mij alles goed. Ik ben nog steeds zwanger, soms moet ik mezelf even knijpen hahaha. Maar het is nog erg onwerkelijk.. Na al die tijd proberen is dat denk ik ook niet zo gek. Ik voel me ook niet erg anders dan een maand geleden...
    Komende donderdag heb ik de echo, ik ben erg nieuwsgierig wat ik dan allemaal ga zien...!

3. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Volgens mij zitten we toch echt bij dezelfde kliniek ;). Misschien dat de regels veranderd zijn. Ik mocht (37) geen cellen meer doneren en bovendien werden de donatie-cellen eerst weggenomen voordat ik mocht proberen. Nou ja, bij mij dus niet van toepassing.

Spannend dat je je eerste echo krijgt! Lijkt me zo mooi om voor het eerst het hartje te zien kloppen. Hopelijk bij Dr. W, dan krijg je een mooie foto mee!

Wanneer ga je over Mar?

Xon: vergeet je ons hier??

Liefs,
    Pimmetje

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee hoor, ik ben er nog!
    Had net wat bloedverlies, dus het is voor mij wel bijna zeker over en uit (wéér!!!!). Op naar ronde 8 :(

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat spannend Mmiiir! Lijkt me heel
    bijzonder zo'n eerste echo. Wel een fotootje plaatsen he? Kunnen we
    ff meegenieten!

Ik krijg 15 april de sleutel en dan wil ik het weekend van 23 april
    over! Nog ff de tijd dus om alle praktische zaken (verzekeringen, gas/licht etc.) te regelen en de dozen in te pakken!

X
    pakken

6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    @Xon: het is wel nog wat vroeg voor bloedverlies, op dag 24 van de cyclus, of niet? Wie weet is het júist goed nieuws....

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden! eindelijk kreeg ik weer es een berichtje dat er een nieuw bericht was geplaatst en nu blijkt dat ik wekenlang berichtjes heb gemist...

miiiirr GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig! ik lees het dus nu pas sorry

voor alle wachtenden: ik hoop dat het gauw raak is!

ik probeer weer es een beetje regelmatig te komen kijken, maar het komt er vaak gewoon niet van, sorry. maar hier alles goed hoor! rens kan inmiddels rollebollen en weegt nu 9 kilo :D

8. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Loopy, wat leuk dat je er weer bij bent! Rens alweer bijna 8 maanden, wat gaat de tijd toch snel. Ben wel benieuwd om uit de praktijk te horen hoe het bevalt om BAM te zijn. Vind je het mee of tegenvallen?

X Mar30

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mirrr, het was helaas géén goed nieuws.
    Natuurlijk hoopte ik dat ook (en komt het weer des te harder aan als weer blijkt dat het niet zo is).
    Sinds gisteren weer ongesteld, zit er echt een beetje doorheen.
    Het leek nog een beetje vroeg, maar door de clomid had ik mijn eisprong ook vroeger dan anders, en het schijnt zo te zijn dat je luteale fase altijd hetzelfde aantal dagen is.
    Vandaar dat mijn mesntruatie nu 2 dagen eerder is.

Mar, spannend zo een nieuw huisje.
    Maar wat een hoop geregel allemaal he?
    Heb pas (sinds dec) mijn rijbewijs en sta nu op het punt een autootje te gaan kopen dat vind ik ook al heel wat hahaha.
    Succes!

Loopy, jij bent een alleenstaande mams?
    Zou het idd erg leuk vinden hoe jij die eerste maanden hebt beleeft. Ik verwacht dat het heel zwaar is, maar zou het fijn vinden om eens een paar dingen te horen waar je vooraf even niet aan had gedacht en waar je wel tegenaan bent gelopen.

Groetjes,
    Xon

10. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor de felicitaties, Loopy!
    Rens alweer bijna 8 maanden, dat is toch niet te geloven... Ik weet nog als de dag van gisteren dat hij lekker bij je in je buik zat...

Ook ik ben heel benieuwd naar je ervaringen... Ik heb mezelf bijv. voorgenomen om volgende week, als uit de echo blijkt dat alles goed is, kinderopvang te gaan regelen...

Xon: vervelend hoor, dat het niet raak is deze ronde... Hoeveel rondes ben je nu aan het proberen? (maakt verder niet uit, iedere ronde is er gewoon eigenlijk eentje te veel...)

11. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Mmiiiir: Hoe gaat het? Al last van zwangerschapskwaaltjes?

Loopy: wat leuk dat je er weer bent! Net zoals de andere ben ik benieuwd naar je ervaringen..

Mar: Wat snel dat je je sleutel krijgt! Dat wordt nog effies doorpoten.. Moet je nog veel aan je nieuwe huisje doen?

Xon: Wat vreselijk k weer!! Zo lastig om je elke ronde weer opnieuwd moed in te praten.. Ik leef met je mee!!

Hier nog weinig nieuws. Ik heb het gevoel vandaag of morgen ongi te worden. Hopelijk komt het snel dan kunnen we de volgende ronde weer gaan inplannen (als ik mezelf weer bij elkaar heb geveegd ;))

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat balen Xon! De moed niet verliezen he?

Ik ga voor je duimen Pimmetje!

Ja ik moet idd aanpoten wat de verhuizing betreft! Gelukkig hoeft er niet veel in het huis te gebeuren, dus dat scheelt! Zie wel tegen de verhuizing op, maar ja dat moet ook gebeuren!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mirrr dit wordt ronde 8!
    En idd elke ronde is er eentje teveel.

Mar (raak wel een beetje in de war wat Mirrr zegt en wat Mar, haha), nee ik geef de moed ook niet op, maar voel me elke keer een vaatdoek die elke maand ietsjes meer wordt uitgewrongen!
    Inmiddels voor vrijdag weer een afspraak voor een uitgangsecho gemaakt en mijn donor gemaild over de mogelijke inseminaties, dus ronde 8 is écht begonnen.

Rijdt een van jullie heel toevallig een Hyundai i 10?
    Sta op het punt er een te kopen.
    Alleen achterbak is wel een beetje klein, dus dat wordt misschien beetje proppen met baby/kinderbuggy's e.d.

En nu ga ik vanavond heerlijk zalm eten, want dat mag als je NIET zwanger bent, haha.

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan me goed voorstellen dat je je zo voelt hoor Xon. Die onzekerheid en het verlangen vragen mentaal nogal wat van je! Maar ik ga gewoon weer heel hard voor jou en Pimmetje duimen!

Ik rij een Kia Picanto en weet dus niet hoe de Hyundai is. Kan ook een hoop op de achterbank toch?

Geniet lekker van je zalm vanavond!

X

15. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Balen Xon, je mag je best rot voelen hoor. We gaan maar vast duimen voor de volgende ronde.

Mar, nog 2 maandjes en dan woon je er al zo goed als, dan ben je weer een stap dichterbij:)

Miiir, gaat alles goed. Veel last van kwaaltjes. Nog 2 nachtjes slapen en dan mag je de kleine voor het eerst horen:D zo bijzonder.

Spannend Pimmetje, ondanks jou gevoel duim ik voor een postieve test.

Hey Loopy, leuk dat je er weer bent. Je hebt het natuurlijk druk genoeg met die kleine man. Alweer 8 maanden, wat gaat het toch snel.

Hier begint het langzaam wat te worden in mijn huisje, afgelopen zondag de keukenmuur geschilderd, in de berging is het nu opgeruimd met stellingkasten. Heb een andere buffetkast via MP gekocht en probeer de andere nu te verkopen.
    Ook een ladekastje gekocht via MP voor in de hal.
    Nu is het wachten op het betere weer, want dan kan ik de meubels die ik wil schilderen buiten gaan schuren.
    Zo blijf je wel lekker bezig.

Groetjes

16. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Dank jullie wel voor het duimen maar het heeft helaas niet mogen baten. Bloedverlies is begonnen en een omo-witte test :(. Gisteren was er nog een streepje te zien dus het is echt over. Ik heb er flink de smoor in. Ik was er wel van overtuigd dat het deze maand niet goed zou gaan maar na de positieve test gisteren, begin je weer veel hoop te krijgen. En dan valt het zoooo tegen!! Over 14 dagen weer hormonen spuiten, weer een vrije dag nemen en weer een hele reis maken.... Beeeehhhhh! Sorry voor dit echo-berichtje...

Liefs,
    Pimmetje

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wat balen Pimmetje. Je mag je best rot voelen en je gevoel hier uiten. Daar zijn we voor toch, om je te steunen.
    Sterkte

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Compie was stuk, en dan meteen e.e.a gemist.

Mar van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis!! En zo snel straks al de sleutel. Gaaf hoor! Geniet ervan.

Miir, bijna de echo, spannend. Nog eventjes geduld!! Hoop dat je je goed voelt

Xon en Pimmetje: Een hele dikke knuffel voor jullie. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk.

Big Wish: Leuk dat je zo lekker bezig bent. En als het resultaat dan helemaal naar je zin is, is dat natuurlijk geweldig!!

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pimmetje, dit is gewoon weer balen! Natuurlijk voel je je rot en moet je gewoon lekker bij ons kwijt hoor!

Big Wish, wat fijn dat je zo lekker vooruitgang boekt met het klussen in je huis! Lekker gevoel is dat he?

Vandaag koopcontract getekend. Wordt nog spannend of de financiering op tijd rond is, want moet binnen 3 weken. Redden we dat niet, dan zal de oplevering ook later zijn. Dat zou balen zijn, maar goed, het is afwachten.

20. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden!

Echo gister was goed: het beebje is nu 1,5 centimeter en er was een duidelijke hartslag gisteren!

Toch een mooi moment... En bijzonder ook dat zoiets kleins uiteindelijk tussen de anderhalf en twee meter lang wordt...!

@ Mar: ga je het huis samen met iemand kopen? (omdat "we" de financiering moeten redden?)

@ Pimmetje: meid ik leef met je mee! Balen is dat!! :(

@ Big Wish... Tja als die beeb blijft zitten (en daar ga ik wèl vanuit!!) dan moet ik ook nog behoorlijk wat gaan opknappen aan mijn huis... Zelfs een verbouwing, ben ik bang... Ik heb daar echt een hekel aan. Het geeft zo'n troep, het duurt altijd langer dan je denkt en het is altijd duurder dan je denkt... Maar goed... de slaapkamer die ik nu nog "over" heb moet wel echt GOED opgeknapt worden voor mijn kleintje...

Voorlopig stel ik verbouwen en huis opknappen nog even uit en houd ik me bezig met het inschrijven voor kinderopvang. En ik oefen gesprekjes over hoe ik ga vertellen dat ik zwanger ben en dat er geen vader in het spel is... Ik denk namelijk dat heel weinig mensen van mij verwachten dat ik moeder wil (ga) worden! :D

Deel Deze Pagina