By the way: Jullie zijn lieverds!!! Wilde het toch even kwijt. Allemaal zo meelevend met elkaar. Het is fijn om dingen te kunnen delen. Dikke knuf voor jullie allemaal
Musicalfan, ik begrijp je gevoel wat baby's en zwangeren om je heen betreft heel goed. Het is niet dat je het een ander niet gunt, maat je gunt het vooral ook jezelf! Ik voel me soms ook heel egoistisch, maar ja, het is ook niet raar. De ene dag kun je er nou eenmaal beter mee omgaan, dan de andere. Ik hoop dat je snel in aanmerking komt voor de kijkoperatie! Liefs Mar30
Ìk sluit me er helemaal bij aan. Vind het ook wel lastig. Hoor en zie ook steeds meer oud klasgenoten van de basisschool (woon nog in hetzelfde dorp) en merk dat ik dan vooral jaloers ben. Op al die dikke buiken en baby's. Met de ouders op mijn werk heb ik het ook wel, maar wel minder. Ik hoop dat je snel de operatie mag krijgen. Is wel lastig ja, wel of niet doorgaan tot de operatie. Het zijn wel gemiste kansen, maar die onregelmatige cyclus en daardoor niet weten wanneer je nu vruchtbaar bent schiet ook niet op. Dikke knuffel terug. Voor jullie allemaal
Meiden ik ben het helemaal met jullie eens! Het is gewoon heel lastig als je al die baby's geboren ziet worden! Musicalfan: ik kan je de MMM van harte aanbevelen. Het is fijn als er dokters zijn die met je meedenken zodat je dit soort besluiten niet alleen hoeft te nemen. Want hoe goed je sociaal netwerk ook is... We staan er toch eigenlijk gewoon alleen voor!
Hay lieve meiden! Hoe is het ermee? Ik heb een drukke periode gehad waardoor ik even geen tijd voor jullie had .. Sorry! @ Mmiiiir: Hoe gaat het met je zwangerschap? Al veel last van de bekende kwaaltjes? Goed van je dat je omgeving een beetje aan het inlichten bent! De meeste mensen reageren gelukkig goed op je verhaal. @ Big Wish: wat vervelend dat je geen duidelijkheid over je operatie hebt! Je wilt toch zo snel mogelijk verder.. En dat vele mensen uit je omgeving zwanger zijn, helpt ook niet mee.. Moed houden, meis! @ Mar; hoe staat het met de voorbereidingen voor je verhuizing? Het gaat nu echt opschieten.. @ Musicalfan: je schreef dat je wel roze verlies had maar nog niet ongi geworden was, hoe is het nu? Ik duim voor een positieve test en een hoge temperatuur!! De lente komt er weer aan en dat maakt het verlangen alleen maar erger.. Hoe is dat bij jullie? Ik wacht op mijn ongi. Nog steeds niets maar vanmorgen wel een negatieve test dus het zal vandaag of morgen wel beginnen. Op maar weer naar de volgende ronde *zucht* Liefs, Pimmetje
Hoi Pimmetje Balen zeg, maar geef de moed niet op, je bent nog niet ongi dus wie weet. Ik denk dat je in de war bent, want Musicalfan is degene die een operatie krijgt en niet ik. Ik ben degene die druk in d'r huis is
Hier heeft het wel doorgezet, alhoewel het anders was dan anders.(voornamelijk roze) En het "vlezige" wat ik verloren ben, heeft me enorm aan het denken gezet. Want ik was ervan overtuigd zwanger te zijn, net zoals de eerste ronde, waarbij ik ook pas posi testte na heel veel bloedverlies. Maar goed, ik weet het niet. Ben er toch wel wat van van slag. Maar ga ook vol goede moed weer verder. Je moet toch de hoop niet verliezen.
Sorry, sorry Door alle drukte raak ik een beetje in de war, geloof ik.. Big Wish: hoe is het met je huisje? Wil het al een beetje opschieten? Het lekkere weer zorgt er wel voor dat je klus, schoonmaak- en opruimkriebels krijgt, vind ik. Musicalfan: wat balen!! Je zou zo graag willen dat er een middel bestond die het vruchtje liet plakken.. Ik ben er ook al van overtuigd geweest dat ik zwanger was maar dan toch weer die ongi.. Grrr! Wanneer is er ons een plakbeeb gegund? Dikke troost-knuf voor jou!! Hier nog niets, wat op zich best vreemd is. Toch was de test van vanmorgen veel minder dan de test een dag eerder (jaja, ik ben zooo ongeduldig ) Veel dingen die ik deze voelde (door die geweldige Pregnyl...) zijn sinds gisteren verdwenen. Ik ga er dus vanuit dat ik morgen ofzo ongi ga worden. Een hele fijne zondag nog! Liefs, Pimmetje
balen musicalfan. Ik had toch wel goede hoop, maar idd we moeten de moed niet verliezen. Geeft niet hoor pimmetje, het zijn ook best veel dingen om bij te houden Ik ga toch nog voor je duimen Hier gaat het nog steeds goed. Ben nu bezig met een oud buikkastje op te knappen. Verder doe ik het even rustig aan nu. Ook wel even lekker.
Helaas is deze maand ook weer over voor mij. Net nu ik weer hoop begon te krijgen, begon het bloedverlies.. Bah! Ik zit er even doorheen.. Ga lekker mn bedje opzoeken.. Liefs, Pimmetje
Ach jeetje Pimmetje,wat rot weer. Dikke knuffel voor jou. Neem je tijd en verdrietig zijn mag. Je weet dat je hier altijd terecht kan. xxx
Pimmetje, wat ontzettend balen. Kreeg je net een beetje hoop... Ik leef zo met je mee en de anderen die hun wens zo graag in vervulling willen zien gaan! Dikke knuffel voor jullie allemaal. X
Hey meiden! Wat een drukke week! Ik had me opgegeven voor een tennistoernooi. Erg leuk en gezellig maar ook erg vermoeiend! Overdag werken en 's avonds op de tennisbaan. De afleiding was aan de andere kant wel prettig. Woendagnacht is de hel losgebroken. Tjemig, ik wist niet dat je in een paar dagen tijd zoveel bloed kon verliezen. Ik kon er wel stopjes in blijven duwen. Nou ja, ergste fase is voorbij en ik kijk weer uit naar het volgende moment. Bedankt voor alle steun en lieve berichtjes! Hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer? Liefs, Pimmetje
Pimmetje, Dat is wel schrikken dan zoveel bloed. Gelukkig dat het nu weer minder is. En ik blijf voor je duimen hoor! En fijn dat het tennistoernooi leuk en gezellig was. Dan neem je de vermoeidheid er wel bij denk ik. Hier: Dinsdag sta ik gepland voor een operatie vanwege de endometriose. Maarre nu ben ik ziek. Echt ik word nog net niet gek van de stress. Heb nu geen koorts, en slik van alles en nog wat. Echt ik heb zoveel vieze drankjes en dergelijke geprobeerd. Morgen toch even overleggen met huisarts en aan de hand van wat hij zegt natuurlijk ook met het ziekenhuis. Willen jullie hard duimen dat het gewoon door mag gaan. Ik zou het zo erg vinden als het door dit niet door mag gaan. Ik denk alleen maar, ik heb nu geen koorts, dus dan zal het wel goed zijn. Hoop dat het met de rest van jullie allemaal goed gaat.
@Musicalfan: ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat de operatie gewoon door kan gaan. Morgen lekker thuis blijven en veel slapen. Ik hoop dat je je morgen al wat beter voelt! @Pimmetje: lekker die afleiding door te gaan sporten en goed om te lezen dat je klaar bent voor de volgende poging. De duimen draaien gewoon door voor je hoor! Hier niets nieuws. Heb het weekend gewerkt; 22 uur in 2 dagen. Ia niet normaal hoor, maar collega moest met spoed weg, dus heb dubbele dienst gedraaid. Kon wel huilen van veemoeidheid toen in thuis kwam, maar besloten om toch nog maar wat verhuisdozen in te pakken. Moet tenslotte ook gebeuren! X
Pimmetje: wat vervelend dat je zo heftig ongesteld was, gelukkig heb je het weer gehad. Goed dat je afleiding had met het sporten. Wat spannend Musicalfan. Ook mijn duimen draaien overuren. Hopelijk voel je je vanmorgen al wat beter. Zou super zijn als de operatie gewoon door kan gaan. Zohe Mar30, 22 uur in 2 dagen gewerkt:O vandaag zeker lekker vrij dan? Hier: Ook niks nieuws. Ben zaterdag naar de Efteling geweest. Natuurlijk op de enige dag met slecht weer. Maar goed het mocht de pret niet drukkenn. Gister niet veel gedaan. Lekker in het zonnetje gezeten met een boek
Ik heb het ziekenhuis gebeld en ze opereren meestal wel ook als je verkouden bent. Maar ze zei dat ze het meestal bekijken als de patient er is. Fijn is dat, aangezien het niet om de hoek is. Mocht ik koorts krijgen houdt het sowieso op. Maar temp blijft redelijk netjes. Flink zitten stomen, allerlei vieze gorgeldrankjes e.d. en vanmiddag eindelijk beetje geslapen. Nu op naar morgen. Ik ga er dus vanuit dat het gewoon doorgaat. We zien wel. Mar: Pff, dat is wel heel lang werken. Kan me voorstellen dat je bijna moest huilen van moeheid. En dan nog dozen in gaan pakken. Hoop dat je vandaag een rustige dag hebt gehad. Big Wish: Leuk de efteling alleen jammer van het weertje, maar daarom niet minder gezellig denk ik. Heerlijk dat zonnetje inderdaad. Geniet er maar van.