Dus het duimen lijkt te werken, Musicalfan! Helaas vandaag niet vrij. Moet t/m woensdag werken en dan donderdag t/m zaterdag vrij. Zondag gewoon weer werken. X
Lieve Musicalfan, Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen. Ik hoop met heel mijn hart dat het doorgaat. Dikke knuffel
Hey dames, Ben ik ook weer even. Had even een moeilijke tijd want ook poging 8 is het niet geworden! En dat met planning d.m.v. echo's, clomid en 3(!) inseminaties van mijn donor. Ik weet verder ook niet meer wat ik er nog meer aan kan doen! Waarom lukt het nou niet! En net zoals Pimmetje zegt het lijkt wel alsof door de lente het verlangen naar een beebje alleen maar erger wordt. De moed is/was me best wel een beetje in de schoenen gezakt. Maar goed, afgelopen vrijdag weer uitgangsecho gehad, inmiddels alweer 3 clomids achter de kiezen, vrijdag follikelmeting en zaterdag weer 1e inseminatie, waarschijnlijk maandag nog een 2e. Musicalfan heel veel succes met de operatie. Hoop dat het door kan gaan. Verder iedereen die het nodig heeft een dikke knuf, ik vind dat we die als stoere bammers wel af en toe is even kunnen gebruiken. Liefs, Xon
Hey allemaal! @ Xon: moed houden, hoor! April gaat "onze" maand worden! De lente is begonnen dus die eicellen zijn niet meer tegen te houden. Ik moet wel zeggen dat ik soms wel een vent mis met die maandelijkse teleurstellingen. Je moet alles maar alleen verwerken. Diegene die hiervan weten, wil ik ook niet elke maand lastig vallen met mijn probleem. Gelukkig heb ik jullie nog! *dikke knuf* @ Musicalfan: heel veel sterkte met je operatie!! Ik ga voor je duimen dat het goed gaat en dat je hierdoor snel zwanger bent! @ Mar: wat een vreselijke lange dagen maak jij! Dan zul je echt behoorlijk uitgeput zijn na zo'n marathon. Lukt het een beetje met pakken? Maart is al bijna voorbij. @ Big wish: lekker nietsdoen is toch ook heerlijk? Ik geniet juist van die momenten. Liefs in de zon, boek op schoot, iets lekkers ernaast.. En met dit lenteweer begint alles weer te kriebelen, van mij mag het zo blijven! Hier is de ongi eindelijk voorbij. Nu weer aftellen voor de volgende reis. Liefs, Pimmetje
Succes vandaag Musicalfan! Xon, is goed te begrijpen hoor dat je het even niet meer ziet/zag zitten. Ik heb er ook wel eens last van en dan ben ik nog niet eens echt begonnen! Het is ook niet niks om iedere maand in spanning te zitten en de teleurstelling te moeten verwerken! Maar jullie zijn super sterke vrouwen en ik blijf voor jullie duimen! Twee weken geleden is een kennis bevallen. Nu zit ik te wachten tot een van mijn vriendinnetjes bevalt (was zondag uitgerekend), verder organiseer ik de babyshower van mijn zusje as. zaterdag en over 5 weken is ze uitgerekend. Ben er soms ook wel een beetje klaar mee. Gelukkig heb ik de verhuizing als afleiding! X soms ook wel een beetje klaar mee.
Meiden even voor jullie allen een dikke knuf. Sorry even ego bericht, want voel me niet echt oke. Reageer later weer op jullie allen. Bedankt voor al jullie steun. Operatie geslaagd, wel wat complicaties en voorlopig eerste maanden in de overgang(lucrin), dus mag even niet zwanger worden om de boel rustig te houden. En dat doet toch wel veel pijn,maar ja, is voor goed doel hopen we dan maar. Nu veel pijn en hou alles goed in de gaten. Had ook hematoom, maar begint gelukkig langzaamaan af te nemen. Nu maar eerst opknappen.Maar die pijn, pff, als morgen niet minder is misschien toch even langs huisarts. Meiden, ik duim voor jullie dat de zomermaanden geluk mogen brengen.
Musicalfan, fijn dat de operatie gelukt is, maar vervelend dat je zoveel pijn hebt. Hoop dat het morgen al wat beter is. Snap je teleurstelling, maar is inderdaad voor een goed doel. Heel veel sterkte! X
ego berichten mogen he, Dat de operatie goed is gegaan is fijn, maar die pijn is niet echt leuk. Hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt. Het is idd voor een goed doel. Laat de maanden dat je moet wachten maar snel voorbij zijn. Dikke knuffel
He bah musicalfan dat is dan even een teleurstelling dat je even niet mag proberen zwanger te worden. Gelukkig is de operatie dan wel gelukt, en dat is natuurlijk super fijn. En ego berichten dat mag (kan ik ook heel goed ). Nou sterkte in ieder geval met weer opknappen. Vrijdag had ik een follikelmeting, 20 bij 17 mm. Ik gister 1e inseminatie gedaan, morgen nog een 2e en dan gaan we weer in de wachtstand.
Hey! Musicalfan: gaat het al een beetje beter met je? Ik hoop dat je nu minder pijn hebt en wat meer opgeknapt bent. Hele dikke knuf!! Mar: hoever staat het al met inpakken? De datum komt er nu heel hard aan! Word je al zenuwachtig? Xon: Dat ei moet springen!! Wanneer komt je donor weer? Hier nog geen nieuws.. In afwachting van een positieve ovulatietest, die geeft alleen nog maar een licht streepje. Het zou nu duidelijker moeten worden maar daar is nog niets van te zien. Ik blijf even doortesten.
He Pimmetje, ben benieuwd of het streepje morgen al duidelijker is! Datum van overdracht komt inderdaad wel heel dichtbij! Ben idd wel zenuwachtig. Ik zie zo verschrikkelijk op tegen de verhuizing! Maar goed, mijn paps is een super hulp, dus het gaat allemaal lukken. En een Goede planning is het halve werk, zullen we maar zeggen! Verder is een vriendinnetje van mij afgelopen donderdag bevallen van een dochter en het is echt een poppetje. Vond het best emotioneel (heb mijzelf op de terugweg in de auto pas laten gaan hoor haha), maar ook super trots op haar! Zaterdag babyshower voor mijn zusje georganiseerd; was erg leuk en ze schrok zich rot haha. Over zo'n 4 weekjes zal mijn neefje zich gaan laten zien. Ben heel benieuwd! Nou ga zo slapen, morgen weer vroeg op! X
Mar: Spannend bijna de verhuizing. Fijn dat je vader je zo helpt. Kan me voorstellen dat je beetje emo werd en tegelijkertijd supertrots op haar bent. En dan je zus die zwanger is.Leuk hoor zo'n babayshower. Tis allemaal wel spannend hoor, wordt het je eerste neefje? Succes met inpakken nog even (en straks weer met uitpakken, maar dat is leuker,toch?) Big Wish: Weer lekker aan de klus of niet. Weertje leent zich er nu wel voor. Xon: Spannend hoor weer. Hoop dat je ei goed zal springen en dat het nu eens raak mag zijn. Wel fijn dat je donor meerdere poging per maand wil doen.Maar nog fijner zou het zijn als het dan ook raak mag zijn.Ik ga weer voor je duimen. Pimmetje: Hoop dat je testen snel donkerder worden. Ik stop met die testen. Heb er volgens mij nog maar 4 ofzo. Maar ik doe het nu wel aan de hand van de temp en op gevoel. Maar goed, ik moet nog even wachten. Hoop dat ook voor jou deze ronde meer geluk mag brengen. Nooit geweten dat proberen zwanger te worden nog zoveel impact kan hebben. Miiir: Hoe is het met jou? Valt het nog steeds mee met de kwaaltjes? Hier nog veel pijn. Was Vrijdag nog met spoed bloed gaan laten prikken, maar gelukkig geen ontstekingswaarde in te zien. Hematoom is geslonken, maar man, wat heb ik een pijn met plassen. Als het over 2 dagen nog zo is, bel ik zelf toch even met het ziekenhuis voor de zekerheid over hoe en wat. Ik heb pas eind Juni weer een afspraak met de arts. Dat is best laat vind ik na zo'n ingreep, maar ik schrijf al mijn vragen op. Vandaag komen ze de lucrin zetten. Ze komen thuis prikken dus dat is wel heel fijn. Ben benieuwd. Hoop echt dat ik er niet teveel last van krijg. Voel me er namelijk niet echt happy onder, maar goed, tis voor een goed doel zullen we maar zeggen
Wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt Musicalfan! Zou er inderdaad maar even naar laten kijken. Het is de 2e voor mijn zusje. Ik heb al een nichtje van 23 maanden. Ik pas iedere woensdag op haar en straks dus ook nog op mijn neefje, leuk!!! X
Hey meiden! Gisteren had ik ineens een positieve test. Wel grappig: ik had de test op mn werk gedaan en weggelegd. Even wat kopieren, post ophalen, praatje met collega. En toen ik terugkwam de hele test vergeten. Na een uur dacht ik er ineens weer aan: en ja hoor, positief! Toen was het te laat om de kliniek te bellen dus vanmorgen maar snel gedaan en gelukkig kon ik vanmiddag terecht. Ik stond in 10 minuten buiten, zo snel is het nog nooit gegaan! Gelukkig viel het met het verkeer ook mee zodat ik binnen 5 uur weer thuis was. Nu weer afwachten natuurlijk.. @ Mar: Het komt nu erg snel dichtbij, de verhuizing! Spannend, hoor!! Het is erg dubbel als in je directe omgeving een kindje wordt geboren. Natuurlijk ben je blij maar er zal altijd iets in je achterhoofd blijven knagen. Wel leuk dat jij op de kindjes past!! Dan ben je toch iets meer dan alleen een bekende voor ze.. @ Musicalfan: Wat vervelend dat je nog zo'n pijn en last hebt!! Is dit normaal na deze operatie? En hoe gaat het nu? Heb je het ziekenhuis nog gebeld? Gewoon blijven zeuren, hoor, als je last hebt! Dikke knuf voor jou! Liefs, Pimmetje
Hallo dames, Pimmetje wat fijn dat je vandaag zo een snelle poging heb kunnen doen. We wachten weer verder. Misschien is April toch wel eens een leuke maand voor ons!!!! Mar, wat moeilijk he? Aan de ene kant ben je heel blij voor de ander als je zo een prachtig kindje ziet en aan de andere kant is het ook zo moeilijk en iets wat je zelf zo graag wil! En dan ook nog een hoogzwangere zus, gelukkig snappen zussen meestal wel hoe het voor jou moet zijn. Musicalfan, balen dat je zo een pijn nog hebt. En idd juni is best wel erg laat om pas terug te moeten komen. Gewoon je poot stijf houden hoor, die ziekenhuismensen vinden het allemaal wel makkelijk als je ja en amen zegt. Zelf aan de bel trekken wanneer jij vindt dat het nodig is. Zelf inmiddels weer twee inseminaties gedaan. Zaterdag eind van de middag de eerste en maandagavond 22.30 de tweede. Ik had maandagochtend een positieve ovutest, en dat terwijl ik vrijdag met de echo eigenlijk al een follikel had op de goede grootte (20 mm). Het gekke was dat vanochtend mijn temperatuur nog steeds niet omhoog was. Gistermiddag wel enorme ovulatiepijn gehad. Hoop dat vannacht mijn ei is gesprongen maar dat het gewoon nog te vroeg was voor een tempverhoging. Mijn follikel moet in ieder geval al wel bijna 26 a 28 mm zijn geweest, dus je zou zeggen dat er weinig voor nodig is om hem te laten springen. Vrijdag een gesprek met de gynaecoloog over hoe nu verder. Ik ga toch echt aansturen op een HSG en pregnyl. Maar goed nu maar weer even afwachten. Succes met alles meiden.
Pimmetje en Xon, wat spannend weer! Dat wachten steeds lijkt me echt moeilijk. Ik ga weer even extra hard voor jullie duimen! X
Hallo dames, Ik heb bij 'de heks' van een gyn. er idd een HSG en pregnyl uitgehaald. En nu ik dat voor elkaar heb, vind ik het opeens heel erg eng. Stel je voor dat ik er dan achter kom dat ik helemaal niet zwanger kan worden! Daar ben ik echt bang voor! Waarom zou het anders nog niet gelukt zijn na poging 9??? Pimmetje jij hebt voor je IUI toch ook een HSG gehad? Hoe ging dat bij jou? En was alles toen goed? Iemand anders van jullie wel eens een HSG gehad? Met die pregnyl kan ik mijn eisprong wat beter plannen, waardoor mijn donor dan maar een keer hoeft langs te komen. Sorry beetje egobericht Prettig weekend nog dames.
Hoihoi, @ Xon: Ik heb voor de IUI geen HSG gehad, ik kan je daar dus helaas niet mee helpen. Ze willen er wel eentje doen na 8 tot 10 keer maar omdat ik vorige maand bijna zeker zwanger ben geweest, weet ik niet of ik het nog wel ga doen. De meningen zijn erover verdeeld maar het is soms niet zo'n prettig onderzoek. Je krijgt Pregnyl om de eisprong beter te bepalen? Dat is prettig omdat je ei binnen 24 uur springt. Waarschijnlijk heb je daardoor ook minder last van eipijn omdat je ei dan niet zo groot is. Negen pogingen is natuurlijk niet verontrustend, hoewel wij dat wel vinden. "Normaal" gaan ze alles pas onderzoeken na een jaar (dus zeg 12 pogingen). Stellen hebben meer kans dan wij hebben dus ik zou het nog maar niet zo somber inzien. Er is in elk geval vastgesteld dat je een eisprong hebt. Nu alleen nog een blijvende bevruchting (en daar zijn ook vele hulpmiddelen voor!). Hou de moed erin!! @ Mar: dank je wel!! Hoe gaat het met pakken? Wat een heerlijk weertje vandaag weer, hè? Ik zag dat de temperatuur dinsdag naar beneden keldert, dat zal erg wennen zijn! Liefs, Pimmetje
Ben het weekend op familiebezoek geweest in Parijs. Was daar 23 graden, heerlijk dus! Morgen weer opruimen en inpakken. Even een bank en slaapbank bestellen bij Ikea en op zoek naar vloerbedekking voor in mijn nieuwe slaapkamer. Xon wat spannend allemaal! Fijn dat 'de heks' naar je heeft geluisterd, maar kan me je angst goed voorstellen hoor. Aan de andere kant, wordt de bevruchting nu makkelijker te bepalen, dus goede hoop! X voor allemaal!