BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    harde buiken ylona? he bah, je kleine meid moet nog effe blijven zitten hoor!!! probeer maar zo veel mogelijk te relaxen??

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Het is wel vroeg hoor Ylona voor harde buiken die zolang aanhouden ff toch in de gaten houden want kan zijn je een blaasontsteking hebt waarop je lichaam reageert, ik heb nu voor de 2de x in amper 6 weken tijd blaasontsteking :s

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Dank je dames.

Meiden ik ga even mijn best doen mijn bevallingsverhaal neer te zetten.
    rond half 7 in de avond zijn mijn vliezen spontaan gebroken, rond 8uur kwam de vk langs voor de controle hoe het nu met de kleine zou gaan, en te bevestigen of het wel degelijk vruchtwater was.
    Eerst even een half uurtje gebabbeld en daarna naar boven gegaan voor controle.
    Eenmaal daar bleek de kleine niet meer vast in bekken te zitten en moest ik plat blijven liggen en werd ik doorgestuurd naar het zh, ik baalde flink want wilde heel graag thuis bevallen, maar ja uiteindelijk toch naar zh vertrokken, daar kwamen we om 10uur aan.
    Bijna meteen besloten voor een ruggeprik, dit omdat ik met gebroken vliezen (en al regelmatige weeen inmiddels) geen kant meer op kon en dus niet mijn eigen houding aan kon nemen voor de weeen op te vangen.
    Voordat ik de ruggeprik kreeg had ik 4 cm ontsluiting, na de ruggeprik nog steeds maar 4cm en toen wilde de vk mij aan de weeenopwekkers leggen, ik vertelde toen dat ik het idee had dat de ruggeprik niet goed werkte omdat ik de weeen weer ik kracht toe voelde nemen, en wilde eerst dat ze weer naar de ruggeprik zouden kijken, maar voordat de vk weer terug was, waren de weeen zo sterk, en kreeg ik persdrang, ik dacht dit kan nog niet want had een halfuur geleden nog maar 4cm, dus mijn nichtje naar de gang voor de vk omdat ik het niet meer aan kon. wat bleek ik had binnen een halfuur van 4cm in een keer voledige ontsluitig, dus mocht ik gaan persen. Na 11min is mijn meisje geboren.
    Dus al met al was het een super snelle bevalling.
    nu heb ik veel last van hechtingen en mijn rug, maar dat komt wel weer goed.
    Riley is een super trotse zus, die regelmatig bij de kinderwagenbak gaat kijken wat voor geluid haar zusje maakt.
    hierbij ook even een foto van mijn 2e meisje.

XXX Gusam

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een beauty!!! lekker genieten meid!
    wat vind riley van de baby?

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Mooi meisje Gusam! En wat een snelle bevalling! Geniet maar van je meiden!

Liefs Ylona, Mika en ieniemienie

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    een prachtige meid is de kleine gusam. heerlijk genieten van je kraamtijd

xxx

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooi meisje en wat een snelle bevalling! Fijn dat het (behalve de hechtingen en je rug) goed met je gaat.

Geniet van je kraamtijd!

Liefs Mar30

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

Riley vind haar zusje helemaal geweldig.
    hierbij even een foto van ons gezin.

XXX gusam

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mooi gezinnetje!

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Gusam: Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter. En wat een beauty is het net als haar zusje. Geniet maar van je mooie meiden. En Riley is inderdaad een trotse grote zus zo te zien.

Ylona: Spannend nog een paar weken. En wat goed dat Mika zo goed slaapt in zijn nieuwe bed! Hoop dat de harde buiken inmiddels wat minder zijn, want de kleine moet nog even blijven zitten.

Big Wish: Wat ontzettend spannend zeg. Hoop echt dat jullie het leuk samen hebben en dat er wellicht toekomst in zit.

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
  12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Te schattig!!!! Wat een mannetje!

X Mar30

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    wat een heerlijk vrolijk manneke is rens zeg loopy :D

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoe is het meiden?

hier alles goed. rens doet mee aan de baby van de maand verkiezing (hint hint)

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je ook een link? Ga natuurlijk stemmen!

16. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik heb al op je mannetje gestemd. Wat een superlieve foto is het.
    Mar, als je op de startpagina bent en stukje naar benden scrolt krijg je baby van de maand, als je dat opend en kijkt bij de M, staat er 'mijn lieverd:Rens' Dat is hem

17. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is gelukt hoor! Ik heb op Rens gestemd!

18. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo dames,

Mag ik met jullie meekletsen? Ik hoop dat ik ook een BAM moeder ga worden! Mijn relatie is nu alweer een poosje verbroken en na 5 jaar in de MMM te hebben gelopen met mijn ex (slecht zaad), ga ik het nu alleen doen!!! Ik heb inmiddels een hele leuke donor gevonden en de eerste 2 inseminaties zitten er al weer op! Heel spannend dus allemaal!
    Ik ben 35 en woon in Drenthe, lijkt me erg gezellig om met jullie mee te kletsen over van alles en nog wat.

Groetjes,
    Lieselot

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    welkom lieselot! wat spannend! en groot gelijk dat je het alleen gaat doen, een leuke man kan altijd nog... babies, daar zit een leeftijdslimiet aan. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! :D

20. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hoi loopy,

Dank je! Fijn om te horen dat je het zo leuk vind en inderdaad, een man kan altijd nog ;)...

Deel Deze Pagina