Hallo Dames, Wow Tiamo wat gaat het hard zeg. Fijn dat het zo goed gaat. Musicalfan, ik hoop ook dat je snel geopereerd gaat worden en dat je dit jaar nog een positieve zwangerschapstest in je handen mag houden. Spannend mar, hoop dat het snel raak mag zijn. Succes met afvallen loopy, het gaat je zeker lukken. Fijn dat het zo goed gaat met fee Miiir, dat zijn dan zeker de lastige dingen als je zelf niet lekker bent. Hier alles goed. Eigenlijk wel iets leuks te melden. Ik heb me toch maar weer (al eerder gedaan, maar toen werd het niks) bij relatieplanet. En ik had het niet verwacht, maar er heeft een jongen gereageerd met wie het tot nu toe (paar keer gemaild) goed lijkt te klikken. Zelfde interesses is toch een goed begin. Zou het erg leuk vinden als het echt wat word, maar vind het ook wel erg spannend. Groetjes
Mmiiiiir, ik moet eerlijk zeggen dat die momenten mij ook echt heel zwaar lijken. Toevallig kreeg ik 2 weken geleden een maag/darmvirus, waarbij ik uiteindelijk ben flauwgevallen en met mij hoofd behoorlijk hard terecht ben gekomen. Bont en blauw en hersenschudding als gevolg. De volgende dag dacht ik meteen: wat als er nu een kindje was geweest? Maar goed, dan had ik mijn ouders of zus moeten bellen. Het komt altijd wel goed. Maar fijn, dat je je al snel beter voelde! Big Wish, ik hoop zo dat je snel de ware tegenkomt! Loopy, succes, ik weet hoe het is. Je kan het! X
Thanks Loopy! Je bent lief!! Ik hoop ook dat het nu eens mag gaan lukken. Jij veel succes met afvallen (zo zwaar ben je toch ook weer niet) en ik hoop dat ook voor jou er opnieuw een zwangerschap mag komen. @miiir, ik ben vrienden met je geworden Hoop dat je snel helemaal weer fit bent. Kan me voorstellen dat je dan even met je handen in het haar zit. enne, moeders kunnen helaas nooit ziek zijn @big wish, spannend zeg met die date! Hoop dat het wat mag worden. @ Mar, zo dat was even schrikken zeg. Hopelijk gaat dat allemaal weer wat beter, maar is niet niks. Dikke knuf
@ tamio, je schiet al aardig op meis! Fijn nog eens de bevestiging dat het echt een meisje is. En dat het goed met je gaat. Nog een paar weekjes en dan heb je je kindje alweer in je armen. Super!! Geniet nog maar even van je buik!
Nou hier echt ongi met veel pijn, dus gaan we weer. Al mijn prive dingen weer afgezegd. Maar goed even doorbijten. Net gebeld en operatiedatum is 13 Maart, dus over 2,5 week. Ze zei moet tussen dag 7 en 14 en ik zit dan op dag 21. Dus ik teruggebeld, maar ze zei dat het iets later ook niet heel erg is, als ik maar niet zwanger ben. Beetje vaag! Ik vraag het volgende week nog wel even voor de zekerheid aan de gyn, daar moet ik dan toch heen. Als hij zegt dat dit gewoon wel kan (eileiders doorspuiten en de rest van de operatie natuurlijk) dan vertrouw ik daarop. Mevrouw aan de telefoon was wel erg aardig, maar zei me dat je anders nooit aan de beurt komt. Wel fijn als het dus gewoon kan. Ik hoop dat ik volgende week duidelijkheid krijg over een evt aanpak na de operatie. Wellicht eerst iets van clomid o.i.d omdat ik kennelijk vaak geen goede eisprong heb. Of meteen door voor IVF??? Ik hoop echt dat ik wat duidelijkheid krijg en dat ik niet nog een keer een half jaar zelf moet aanklooien na de operatie.
13 maart is al snel, musicalfan! Ik kan me voorstellen dat je na de operatie geen zin hebt in aanklooien. Hoewel pittig, kan ik je sowieso de mmm aan bevelen. Zeker als aanstaande BAM vond ik het erg fijn er niet alleen voor te staan. Het is erg fijn als een team van medici met je meedenkt. Big Wish: leuk, een mogelijk nieuwe liefde. Na de geboorte van Fee ben ik er nog niet mee bezig, maar ik ben benieuwd of de categorie "mannen met kinderen" interessant is om te daten . Die eeuwige vrijgezellen hoef ik eerlijk gezegd niet meer, te veel slechte ervaringen... Tamio: lekker op weg naar een tweede kindje, leuk hoor! Hier kriebelt het ook wel.... Het komt zo ondankbaar over misschien want Fee maakt me zó gelukkig en blij... Maar ik heb nog genoeg liefde en ruimte over.... Fee is dus niet haar echte naam, loopy. Maar wel haar koosnaampje... Ze kan sinds kort zingen: omlaag en héél erg hoog met haar stemmetje. Zó gezellig! Ben jij nog veel aan het haken, trouwens?
@miir, wat een prachtige dochter heb je zeg! Kan me voorstellen dat je zo aan het genieten bent. En ik vind het niet ondankbaar klinken hoor, kan me voorstellen dat je de wens hebt ook voor een tweede. Thanks meis, voor je opbeurende woorden. Ik vind het allemaal moeilijk om nu nog geen zekerheid te hebben van wat er wel/niet gaat gebeuren, maar ben er wel heel blij mee dat er wellicht nu echt wat gaat gebeuren. Met endometriose en de 3e operatie daaraan binnen 3 jaar moet er gewoon actie worden ondernomen. Want op deze manier lijkt het ook niets op te schieten. Ik hou jullie op de hoogte!
Zo ik kom ook eens weer langswaaien! Iedereen is druk bezig met zijn eigen proces! Mika en Nora groeien erg hard. Mika is net heel erg ziek geweest waardoor hij 5 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. (hij had een hevig buikvirus) hij heeft een sonde en een infuus gehad omdat hij aan het uitdrogen was. Nora is toen 5 dagen bij mijn moeder geweest. heftig maar fijn dat hij er is! Verder gaat het erg goed! Liefs Ylona
Musicalfan, wat fijn dat je nu eindelijk een datum hebt! Ik hoop dat je daarna inderdaad snel duidelijkheid hebt wat men voor je kan gaan doen. Maar het begin is er in ieder geval weer! Mmiiiiir, wat een prachtige dochter heb je! X
Hey Ylona Heftig allemaal zeg van Mika. Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Rustig aan dus maar even! Maar jeetje wat gaat de tijd snel zeg! Helaas hier nog steeds geen kleintje, maar ik hou moed! (al is dat soms best moeilijk)
Musicalfan ik hoop dat je operatie tot succes zal leiden en je duidelijkheid krijgt wat verder de juiste behandeling zal zijn. En dat je dan snel zwanger mag zijn, het lijkt me vreselijk zo lang te moeten wachten.
Stil hier... Dus daar ben ik met de Tip van de Dag voor alle aankomende BAM 's: (jij ook, Musicalfan) Koop een statief zodat je foto's en filmpjes kunt maken van baby in bad en baby neemt de eerste hapjes. Fijne dag vandaag!
Mijn dochter zou vandaag afscheid nemen op de psz en morgen op het kdv maar ze ligt doodziek op de bank. 40 graden koorts en spugen. Echt sneu. Ik hoop maar dat ze zich morgen beter voelt.
Oh wat sneu, Tamio... 40 graden, ik ben blij dat mij dergelijke te.peraturen nog even bespaard blijven want ik zou dodelijk ongerust zijn... Ik denk na over een nieuwe tip
Geen tip vandaag maar een vraag aan jullie: Allereerst: ik zou het leuk vinden om alle BAM's die hier en daar verspreid zijn in dit forum bij elkaar te brengen. Of je nou al een kind van 4 hebt of aan het beslissen bent om er alleen voor te gaan, of midden in de MMM zit: ervaringen uitwisselen, elkaar steunen, tips geven, ik zie dat wel zitten! Ik ben ook actief in een ander draadje, ook heel erg gezellig, maar dat zijn allemaal mama's waar ook een papa is! We zitten nu bij de "zwanger worden clubs", misschien een "algemene club" van maken of bij "alleenstaande mama's?". Dan is er verder natuurlijk ook voor nodig dat er een aantal, bijv. vijf of zo, vrouwen zijn die dagelijks te vinden zijn op het forum, zodat er ook echt iets te lezen en schrijven is... De rest komt dan vanzelf wel denk ik...? Nou, ben benieuwd naar jullie reactie?
Tamio, wat sneu zo'n ziek klein meisje! Het schijnt te heersen... Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter! Mmiiiir, goed idee hoor. Ik vind het altijd wel prettig om met andere BAM-ers te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Mocht ik zwanger worden, dan zal die behoeft alleen maar groter worden denk ik. X
Goed idee Miiiir. Ik ben eigenlijk elke dag wel even op het forum maar schrijf niet zoveel. De topics mei mama's vind ik te snel gaan en hier staat het dan idd wel weer heel erg stil. Hoge koorts kan je toch snel mee te maken krijgen hoor. Maar kinderen hebben heel snel hoge koorts dus 40 graden is nog niks om je zorgen over te maken. Toen dochter 11 maanden was had ze de vijfde (of zesde weet ik zo even niet meer) ziekte en bijna 41 graden. Toen lag ze te ijlen; Bumba!! Buma nee!!! nee, nee, Bumbaaaah!!! Vandaag nog wel ziek maar wel een stuk beter dan gisteren. Dus toch afscheid gaan nemen op het kdv. Daarna wilde ze niet meer weg dus is ze gebleven. Tot half 10 heeft ze vanmorgen geslapen en ze ligt nu net alweer op 1 oor. Lekker ik kan de rust nu ook wel even gebruiken.