@tamio, beterschap met je kleine meid! Hoop dat die stomme aambeien snel zullen verdwijnen. Of in ieder geval minder pijn gaan doen. @Loopy, oh nee toch, dat afhankelijk zijn van een donor is soms echt killing! Voor ons is het zo belangrijk, maar ja, zij hebben ook een leven waarbij ze soms ziek worden of op vakantie zijn oid. Dikke knuf voor jou, hoop dat er wellicht nog een kansje komt @Miir, tuurlijk geniet je van Fee. En bewonderingswaardig dat je al snel een cryo wil laten terugplaatsen. Hoop dat het dan ook mag lukken met de cryo's die je nog hebt. Zou wel heel fijn zijn Operatie is een week terug nu, maar veel pijn nog en zo moe. Eind april pas IVF intake, dus hoop in mei/juni te kunnen starten. Maar weet niet of er wachtlijsten zijn oid. Ik ga dat binnenkort toch nog even telefonisch checken. Ik wil het gewoon weten. @Mar: Wat een goed nieuws. Spannend, spannend! Hoop dat je dan ook snel in verwachting mag zijn. Het kan de eerste keer raak zijn, maar kan ook soms erg lang duren. Maar erin geloven en hoop hebben is wel erg belangrijk. Garanties heeft helaas niemand. Maar wel een leuk vooruitzicht!
Mmiiiir, wat spannend! Tamio, wat fijn dat je dochter weer beter is! Ik hou er inderdaad rekening mee dat het niet meteen raak is en dat is ook prima. Vind het allemaal al spannend genoeg, dus nog wat tijd om te wennen aan het idee is helemaal niet zo erg, haha. We wachten het gewoon af!
Oh ja dat speelt natuurlijk ook een grote rol Mmiiiir. Ik was 26 toen mijn jongste werd geboren en ben nu 30. En een klein leeftijdsverschil is ook leuk voor de kinderen zelf. Tussen mijn kinderen zit straks zo'n 4 jaar en 2 maanden en dat is toch echt een groot verschil. Ze kan niet wachten tot ze met haar zusje kan spelen maar tegen de tijd dat het zo ver is zal ze haar misschien als een lastpak ervaren . Maar ze kan ook weer haar zusje voorlezen enzo. Dat stelde ik haar laatst voor, zegt ze ja, maar ik kan alleen maar kleine boekjes lezen hoor (ze leest van die beginnend lezen boekjes met korte woordjes) Tja naar de toekomst kijken is een beetje lastig voor een kleuter
Hoe was jullie weekend? Ik hoop dat jullie ook zo van het lekkere weer hebben genoten. We zijn vandaag naar de speeltuin geweest waar dochter zich de hele middag met zand en water heeft vermaakt.
He Tamio, Tja zand en water, meer hebben ze op zo'n mooie dag niet nodig! Ik heb het weekend gewerkt, maar ik was vd week vrij, dus heb toch van het mooie weer genoten. Woensdag nog even met mijn neefje en nichtje naar het strand om daar lekker te spelen. Vonden ze geweldig (en ik ook)! Hier ben ik toch een beetje de dagen aan het aftellen. Baal een beetje, want als mijn cyclua loopt zoals de afgelopen maanden, dan ovuleer ik met Pasen en dan is de kliniek gesloten! Nou ja, hopen dan maar dat het iets eerder of later komt! X
Dat zou balen zijn Mar. Als je er eenmaal voor gaat is dat niet leuk als je een maand moet wachten.Maar ik denk dat als je positieve test met pasen valt dat je wel zaterdag of dinsdag een iui kan hebben? Ik was ook officeel een dag te vroeg met mijn iui omdat ik te zenuwachtig was . Ik dacht nu is die wel positief want het streepje is nagenoeg even dik, en bij een positieve test moest ik een afspraak maken voor de dag erop. Maar de dag erop was de test dus knalpositief en die ochtend heb ik iui gehad. Nou je weet het resultaat. Ik ga voor je duimen.
Ik moet 's ochtends testen en diezelfde dag (en de dag erna) nog langskomen. Nou ja, we zien het wel. Kan er toch niets aan doen als het inderdaad op Pasen valt. X
Gewoon al één dagje eerder testen Mar.... Zaad blijft wel effe leven tot een eisprong, kolf1 of 2 dagen later... Maar toen ik nog met IUI's bezig was, baalde ik daar ook altijd van. Ik heb héél erg genoten van het mooie weer, Tamio! Moet wel nog effe wennen aan het idee dat ik Fee niet meer hoef "in te pakken" voordat we naar buiten gaan, maar juist insmeren en schaduw maken...! Ik heb een hele leuke bandana voor haar, tegen de zon. Staat echt héél schattig!
Ja Musicalfan, daar was ik ook benieuwd naar! Zit hier inmiddels op dag 10 van mijn cyclus. Nog een weekje ongeveer! Spannend!
Zeker spannend Mar! Ben jij een vroegtester of kun je je beheersen? Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de kliniek. Nog geen ongi trouwens na die eerste keer sinds de bevalling, maar aangezien ik toch nog 6 weken moet wachten op die eerste afspraak, heb ik daar tijd genoeg voor... Pff vind 6 weken wachten best lang eigenlijk....! (haha het grote wachten begint nu al...) Met Fee alles goed: de hapjes gaan er goed in en ze weet al heel goed ssst ze moet kijken als ik vraag: "waar is de lamp?!"
Ik begin op dag 12 (morgen dus) met testen. Ik heb ook wel eens op dag 14 positief getest, dus neem het zekere voor het onzekere! Mmiiiir, ik hoop inderdaad dat je binnen die 6 weken ongi wordt. Je geeft geen borstvoeding toch?
@miiir en mar: Lief dat jullie aan me denken. Helaas heb ik nog net zoveel last als voor de operatie. schiet dus allemaal niet zo op. Ben wel blij dat het April is. Eind deze maand de intake voor IVF en ik hoop dat ik dan snel mag starten. @miiir: Spannend zeg allemaal ook voor jou weer. Hoop dat je snel ongi wordt, zodat je weet hoe je cyclus er straks een beetje uit gaat zien. En wat fijn dat het met Fee zo goed gaat. Geniet van je kleine meisje! @mar: Oh spannend allemaal ook voor jou. Als je positest moet je meteen de kliniek bellen zeker? En er ook meteen naartoe lijkt me. Dan kan je wellicht deze week al plaatsnemen op het wachtbankje. Ben je vaak een laat positester omdat je schreef nog een weekje ongeveer? Dan zou je dus pas op dag 17 ovuleren. Heb je dan ook een cyclus van 31 dagen? Nou ja, ik blijf je zeker volgen. Hoe staan je ouders er inmiddels in? Lang geleden vonden ze het best moeilijk toch? Het is namelijk wel fijn als ze je steunen in dit proces!
Nog even miiir: wat een prachtig meisje is Fee! Heb net nog even foto's zitten kijken. Echt zo cutie!!
Musicalfan wat ontzettend balen dat je geen verbetering merkt! Ik hoop dat je snel aan de slag mag voor ivf! Mijn cyclus is tussen de 28-31 dagen. Afgelopen 5 maanden ovulatietesten gedaan. 1e maand dag 17+18, 2e 18+19, 3e 14+15 en afgelopen 2 maanden dag 17+18. Mijn ouders zijn er helemaal aan gewend en ook helemaal klaar voor. Ben ik ontzettend blij mee!
Thanks, Musicalfan! Ik vind haar (natuurlijk) ook helemaal de bom! Inderdaad.. rot dat je nog steeds zoveel last hebt... Misschien een rare vraag, maar laten ze dan de IVF gewoon doorgaan? Ouders zijn belangrijk hoor, als je alleen bent. Laatst heb ik ze een keer moeten bellen omdat ik ziek was. Mijn ouders zijn helemaal fan van mijn meisje, en ik vind het ook wél fijn om te horen dat ze vinden dat ik het goed doe. Het is ook leuk om te merken hoe gelukkig mijn ouders zijn met hun (enige) kleindochter... Fee is dus niet alleen voor mij een kadootje...
@mar, hoe staan de zaken ervoor? Al een posi ovutest in opkomst?? Zou toch wel fijn zijn als inseminatie door kan gaan. Ik duim voor je. @miir,haha tuurlijk vind jij je dochter de bom. En mooi om te horen dat ze ook voor je ouders een cadeautje is. Ivf gaat mijn inziens wel door, maar heb pas eind april gesprek, dus dan komt er wel e.e.a aan de orde. Ik krijg zoveel info ook van meiden met endo, waar ik ook op moet letten e.d. We zullen zien. Afwachten dus. Geef je prachtmeid maar een dikke knuf van mij Hoe is het met de andere meiden?