BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Mijn omgeving reageerde super toen ik het vertelde! Iedereen vind het een geweldig idee omdat, ik volgens hen 'een echte moeder' ben! En dat klopt ook, ik heb al een kinderwens sinds ik 12 ben haha... Moeder worden 'klopt' voor mij gewoon!

2. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    In eerste instantie heb ik het een paar mensen verteld. Zij reageerde allemaal erg enthousiast. Hoe verder je komt, hoe meer mensen ervan weten. Op mijn werk leven bijvoorbeeld 5 collega's en mijn baas erg mee. Het kringetje wordt steeds groter. Soms is dat lastig omdat je constant vragen krijgt hoe het ermee is maar aan de andere kant heb ik er op mindere dagen veel steun aan. Op mijn werk is het enorm handig.. ik hoef niets uit te leggen en alleen maar te zeggen dat het weer zover is, en ik kan direct weg :D.
    Van alle mensen die ik het verteld heb, is er niet één die raar gereageerd heeft of een vervelende opmerking heeft geplaatst. Erg fijn! Hebben jullie andere ervaringen?

3. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Heb je enig idee wanneer je mag starten? Dat wachten.. dat vind ik zo frustie! :x Waar moet je op wachten? Is er een wachtlijst? Bij welke kliniek zit je?
    Ik hoop voor je dat je snel van start mag gaan!

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij is er ook erg enthousiast gereageerd. Alleen mijn ouders hebben het er iets moeilijker mee. Ze zien toch het liefst dat ik de prins op het witte paard tegen kom en daar een gezin mee sticht. Maar ze lijken het steeds meer te accepteren.

Bij mij op het werk weten ook een paar collega's van mijn plannen en die kunnen niet wachten, haha. Ze gunnen het me zo! Heel fijn om ook buiten de familie mensen te geven die me steunen.

5. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Helaas ongesteld geworden vandaag... Op naar de volgende ronde! Hoe gaat het met jullie allemaal dames?

Groetjes

6. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hè Lieselot, wat balen dat je ongi bent geworden!! Ben je erg ongi geworden? Een beetje bloedverlies hoeft nog niets te zeggen..
    Positief blijven en voor de volgende ronde gaan!

Vanaf woensdag-donderdag mag ik weer gaan testen en ik verwacht zaterdag naar de kliniek te kunnen. Ik heb nog geen positieve test gehad dus ik hoop nu wel een resultaat te hebben anders moet ik een maand overslaan :(.

7. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He Pimmetje,

Nou, er is geen twijfel over mogelijk hoor, ben echt mega ongi geworden!
    Spannend voor jou dus, ik ga voor je duimen!!!!

8. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Wat ontzettend *PIEP*! :( Ik had nog een beetje hoop dat het meeviel.. Ga je nu testen voor de volgende poging?

Dank je!! Ik heb wel een beetje support nodig... Hopelijk is drie keer scheepsrecht ;)

9. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ja, ik ga zeker testen in deze ronde!

Ik duim voor ons beide dat 3 maal scheepsrecht is! Daar ga ik voor!!! Ik hoop echt dat het je gelukt is!!! Gun het iedereen zo die zo vreselijk naar een kindje verlangt!

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wij duimen voor alle wachtenden hoor!!

11. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ja, tuurlijk duim ik voor iedereen!!!!

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat balen Lieselot! Maar vol goede moed naar de volgende ronde! Hoop inderdaad dat jij snel positief test Pimmetje! Ik duim ook voor jullie!

13. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ach ja, ik vind het natuurlijk wel een beetje jammer maar, ik had ook niet verwacht dat het direct de 1e ronde zou lukken.... Ging er dus ook vanuit dat het niet gelukt was...

Zijn hier trouwens ook meiden die overgewicht hebben? Dit heb ik namelijk wel en het schijnt dat je dan "moeilijker" zwanger raakt...
    Ik reken er dus op dat het wel eens een poosje kon gaan duren...

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep! Één vd dingen die ik wil doen voordat ik het hele 'proces' in gang ga zetten om BAM te worden is afvallen. Ik ben in goede gezondheid, maar en bang dat ik wel
    problemen ga krijgen als ik zwanger word (hoge bloeddruk is een veel voorkomend gevolg). Maar ik ben goed bezig en het is voor een goed doel, du blijf zeer gemotiveerd!

15. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ik heb al van alles geprobeerd en het lukt me dan heel goed maar, daarna kom ik weer aan... Dus ik ga geen strijd meer leveren... Heb ik geen zin meer in, ben mijn leven lang min of meer al op dieet... Ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat lukken om zwanger te worden, ik hou er alleen rekening mee dat het langer gaat duren...

Maar knap van je hoor, dat jij die strijd wel aangaat, respect!

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik herken dat wel. Ben ook al zo lang als ik mij kan herinneren al op dieet. Ik weet overigens niet of het medisch bewezen is dat vrouwen met overgewicht moeilijker zwanger worden?

Wat ontzettend fijn dat jij je overgewicht hebt geaccepteerd! Ben ik wel een beetje jaloers op haha.

Ik duim in ieder geval dat de bewering over overgewicht en moeilijker zwanger worden niet op jou van toepassing zal zijn!

17. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Thanks! :):):)

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik woog bij mijn eerste zwangerschap 104 kilo... en dat was in 1x raak (ongepland, ondanks condooms!)

de tweede keer was ik inmiddels wel veel zwaarder geworden door mijn verdriet. toen ben ik afgevallen tot 109 kilo en toen was het raak

19. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Loopy, wat heerlijk om te horen! Hoop niet dat je dat erg vind??? Maar het geeft mij heel veel hoop!!!

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    graag gedaan!!

Deel Deze Pagina