BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik heb voor de verandering eens goed geslapen vannacht.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks nogmaals lieve meiden! Ik blijf het zo ongeloofwaardig vinden. Blijf steeds even naar de testen lopen. Maar heb wel ongi pijnen, dus ben zo bang dat die alsnog komt. Het mag gewoon niet!

@tamio, wat fijn meis dat je goed geslapen hebt.
    Dat kun je wel even gebruiken zo.

Beetje stomme vraag misschien maar mag je wel gewoon in een lekker warm bad. Dacht dat ik zoiets een keer gelezen had dat dit niet zo goed is. Maar wellicht geldt dat alleen voor de laatste weken?

3. sesa

sesa Niet meer actief

@ knuffeltje, van harte meid, ik hoop dat ik snel mag volgen. Ik moet nog een week geduld hebben.
    Als je zwanger bent mag je niet in een heet bad. De eerste 3 mnd niet. Het kan afwijking aan de vrucht veroorzaken.

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Tamio, fijn zeg even een lekkere nacht... Hopelijk vanaf nu tot de bevalling alleen maar van die nachten...!

Musicalfan: eigenlijk weet ik niet of het nu bakerpraatjes zijn of dat het echt waar is dat je niet in bad mag, maar ik heb altijd maar het zekere voor het onzekere genomen. Zo van: stel dat het mis gaat, ga ik mezelf dan verwijten dat ik bad ben geweest....? (voor mij was het antwoord "ja").

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ sesa, ik hoop het ook voor je meis! Ik ga voor je duimen.

@miir, heb je je ongi al gespot zodat je zicht krijgt op je cyclus?
    Nog even en dan wordt het voor jou ook weer spannend straks.

Thanks voor de bad adviezen. Ik doe het toch maar niet. Heb het vorige week wel nog gedaan, maar dat zal hopelijk niet zoveel kwaad gedaan hebben. En ik heb het steeds zo vreselijk koud. Dan maar warme douches!!

6. sesa

sesa Niet meer actief

tnx musicalfan!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw musicalfan van harte gefeliciteerd!

8. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Musicalfan, van harte!!
    En over dat bad, als je ervoor zorgt dat je lichaamstemperatuur op peil blijft, is er niets aan de hand (dus niet warmer dan 37 graden). Je moet voorkomen dat je je lichaam kunstmatig in een koorts brengt, (dus ook niet in hete sauna enzo), maar verder kun je best een bad nemen.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dank je wel one of a kind en emi voor jullie reacties!

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Musicalfan, ik ben zo blij voor je! Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is! Maar nu lekker genieten van dit geweldige nieuwd hoor!

Dikke knuf vanuit Madrid!

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @mar, thanks meis! Geniet van je vakantie. Liefs

12. sesa

sesa Niet meer actief

@ musicalfan, voel je je goed? Lang wachten he tot de eerste echo?

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Musicalfan: van harte gefeliciteerd meid !!!! Super mooie testen! Heel duidelijk zijn ze :) Geniet er lekker van !!

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Ben net terug van een heerlijk weekend Madrid! Lekker geshopt, gegeten en gelachen met mijn vriendinnetjes. Had ik net even nodig.

Eerste 2 van mijn menstruatie waren heel heftig. Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Zware bloedingen (heb ik nooit) en zware buikkrampen (ben bijna flauwgevallen op het werk). Na 2 dagen alles weer terug naar normaal. Gelukkig voelde ik mij dus goed toen ik naar Madrid vertrok.

Nu wachten op poging 2!

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jeetje mar, wat heftig zeg. Gelukkig maar dat je je goed voelde toen je naar Madrid ging.

Thanks meisje.

@sesa, ben zo extreem moe en heb veel buikpijn gehad, wat me zeer onzeker maakte. Hopelijk gaat het nu iets beter weer.

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Oke, de enerlaatste dan.Ik had gehoopt dat er 2-3 zou komen te staan, maar dit was veel mooier:D Het zal inderdaad wel een indicatie zijn, want ik kan sowieso niet langer zwanger zijn.:)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/at...-clearblue.jpg

En deze om het echt af te leren;)
    Nu stop ik met testen, anders maak ik mezelf gek. Hoop echt zo dat het deze keer wel goed mag gaan!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/at...el-15-mooi.jpg

Was wel heel cool. Heb filmpjes gemaakt van kruidvattest en clear blue digital. Bij die van clear blue kneep ik hem wel even, zo van dat duurt lang, maar in feite stond het er binnen 50 sec.

17. Tamio

Tamio Niet meer actief

Leuk he dat testen op het begin. Komt omdat je nog niks tastbaars hebt verder dat je zwanger bent. Ik heb er ook veel testen tegenaan gegooid op het begin hoor :D.

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey Tamio, beeb zit dus nog lekker warm in je buik,haha! Ze wil er gewoon nog niet uit! En idd, ik heb nu nog niks tastbaars. Maar ik stop nu met testen hoor. Heb er nog eentje liggen van kruidvat en nog heel veel van die dipsticks, maar het maakt me anders straks alleen maar onzeker. Die met indicatie wilde ik gewoon vandaag nog even doen. Succes meis nog even en dan heb je nog een prachtdochtertje in je armen.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zoveel testen :D ik heb er destijds maar 1tje gedaan, en 3 dagen later bloedtest bij de huisarts.

Tamio, als ik even zo vrij mag zijn om te vragen :) Je oudste dochter, was die ook als BAM? Zit hier zelf mee hoe ik het aan mijn zoontje dan ga moeten uitleggen dat er een baby uit het ziekenhuis gaat komen, zonder papa ;) Hij heeft nl wel zijn papa en is tegen dan 5 jaar (tegen ik ermee zou kunnen beginnen, als ik moet bevallen is hij nog ouder dan) en zal dus wel al veel begrijpen denk ik.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@musicalfan, je HCG is gewoon goed anders had hij niet 3+ aangegeven!!!

Deel Deze Pagina