Spannend Tamio! Ben benieuwd! Ik hoop dat je nog even een nachtje goed kan slapen voordat het begint. Zou wel zo fijn zijn! X
M'n baarmoedermond was nog niet verstreken gisteren, maar wel een krappe cm ontsluiting. De vk kon me daarom maar deels strippen. Vannacht goed geslapen gelukkig en donderdag weer een nieuwe poging.
Echt de laatste loodjes Tamio! Ik vanochtend positief getest en dus om 12.00 in A'dam voor mijn behandeling. Morgen weer om 12.00 en dan wordt het weer afwachten.... X
nou mensen, bij mij is deze poging ook weer geeindigd. Beetje dubbel gevoel. Vorgige week volgens mij een innestelingsbloeding gehad, en had heel erg idee dat ik klachten had. Dit ging echter aan het einde van de week weg. Ga de komende maanden waarschijnlijk ook druk bezig met een mogelijk nieuwe baan en daar kan ik dan eigenlijk geen dikke buik bij gebruiken. Dus maandagavond was ik eigenlijk gewoon opgeluhct dat deze poging niet is gelukt. Nu eerst maar even een paar maanden op de ho, dan ga ik in weer verder als mijn werk dat toelaat...
@ses, balen meis, dat deze ronde niet gelukt was. Juist omdat je er zo'n goed gevoel over had. Dikke knuf voor jou, en geniet nu maar even van de babykuikens! @mar: spannend weer op het wachtbankje. Ik duim voor je meis! @tamio, hopelijk lig je nu lekker te genieten van een beeb in je armen. Zo niet, dan heel veel suc6 met de bevalling. @miirr, hoe is het met jou en de kleine meid? @emi, dat lijkt me erg moeilijk. Stoppen met je kinderwens vanwege evt nieuwe baan. Ik dacht ook altijd zo, maar tegenwoordig denk ik dat je nooit garanties hebt in het leven (ook niet wbt vast contract). Dus een nieuwe baan zou voor mij geen reden meer zijn om mijn wens opzij te zetten. maar dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk. @meisje: Ik hoop dat je straks ergens terecht kunt met jouw leeftijd om in aanmerking te komen voor je wens. Kan me best voorstellen dat je nu al graag zou willen. Lijkt me dan ook best moeilijk dat je nog zo lang moet wachten. Je hebt toch al een kindje? Dan denk ik dat ze er minder moeilijk over doen bij een kliniek. Wel zal je denk ik een psychologisch onderzoek krijgen. Dat is vaak standaard. @loopy: goed bezig meis!!! Ben trots op je!
Hier: Ik ben vreselijk moe en zo ontzettend beroerd. Vandaag is het spugen begonnen, maar de afgelopen dagen hing ik al kokhalzend steeds boven de emmer. Voel me vreselijk naar. Het enige waar ik steeds aan denk is dat het dan voor het goede doel is, maar fijn is anders. 14 mei heb ik de eerste echo. Dus nog even mezelf erdoorheen slepen. pff... de dagen kruipen voorbij.
Musicalfan wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Tuurlijk het hoort erbij en het is voor een goed doel, maar ja, je moet er toch doorheen. Hopelijk duurt het niet te lang. Vandaag 2e inseminatie. Moeder is meegeweest zodat ze toch een beetje meer betrokken is en een idee heeft wat en waar het allemaal gebeurt. Nu is het wachten.... Ben vanmiddag op kraamvisite geweest bij mijn achternichtje. Ze is 1 mei geboren en echt een mini! 2670gr en 49cm. Wel echt een plaatje! Wel beetje jammer dat ze 1 van mijn 2 potentiele meisjesnamen heeft gekregen , Liz. Dus ik moet wel opschieten voordat iemand anders mijn enige meisjesnaam inpikt haha. Of het moet een jongen worden! X
Bedankt allemaal voor de lieve antwoorden! Geen idee waar Geertgen ligt! Maar dat zijn dingen voor over 3 jaar dan hé. Tamio, spannend! Emi, jammer dat je poging mislukt is! En zoals een ander ook zei, ik weet ook niet of ik mijn kinderwens opzij zou zetten voor een job. Heb zwangerschap van zoontje verzwegen tot ik 4mnd ver was, en toen ik 5mnd was hebben ze me aan de deur gezet (was interim) en was na 2wk al weer terug aan't werk! Dus als je geluk hebt, vind ook jij wel een werkgever die je aanneemt ondanks je zwangerschap. Ik kon na mijn bevalling terug gaan maar die uren lagen niet handig (was in een supermarkt, misschien er wel even bij zeggen) dus ben ik niet terug gegaan. Maar er zijn dus wel bazen die er weinig om geven.
Hoi allemaal Ik heb hier eerder al eens meegeschreven maar maanden niet meer online geweest Inmiddels nog niet zwanger, eergister en gister weer geinsemineerd. Nu weer afwachten tot 17 mei.... Dit is alweer ronde 9.
He bamjolan, welkom terug! Wij zijn dus tegelijk geinsemineerd! Ik ook gisteren en eergisteren. Spannende 2 weken dus! Ik leef met je mee! Mar
Ronde 2 pas... Zie dat jij al met ronde 9 bezig bent, pittig hoor. Ik moet nog een beetje wennen aan het wachten. Ik leef nu een beetje in blokken van 2 weken! Maar goed, hopelijk hoeft dat niet te lang (hoewel ik mij goed besef dat het wel eens lang zou kunnen gaan duren hoor).
Oef, ik ga even lekker onder de douche staan want volgens mij zijn dit geen voorweeen meer die ik nu voel