BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    :):):)

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    BIj mijn eerste zwangerschap woog ik 97kilo en bij de vierde poging zwanger (eerste ronde met juiste medicatie!) en bij de tweede zwangerschap woog ik 107 en was ik in 1x zwanger en hoefde ik niet eens medicatie!

Hier gaat het niet lang meer duren. 7 dec gaan ze kijken of ik ontsluiting heb en of ik dan inleidbaar ben. Als alles nog helemaal dicht zit krijg ik waarschijnlijk weer een keizersnee! We zullen het allemaal zien!

Liefs Ylona

3. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He Ylona,

Wat spannend zeg! Over een paar weken heb jij je beebje in je armen! Heerlijk!
    En fijn dat je je gewicht ook verteld, het doet me echt goed om te horen dat het dus helemaal geen belemmering hoeft te zijn!!! Dank je!

Volgende week woensdag en donderdag de inseminaties (kwam zo uit ivm sinterklaasfeest van beide kanten), hier dus ook spannend de komende weken!

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Jeetje ik ben hier even niet geweest en meteen allemaal nieuwe bammers in spé, top!
    Lieselot en pimmetje welkom, hopelijk mag het voor jullie ook snel raak zijn! Ook ik kan jullie vragen beantwoorden als jullie ze hebben, mijn zoontje is inmiddels 14 maanden :)
    Zie hier!

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat spannend Ylona! Het komt nu echt dichtbij!

Sjors, leuk dat jij er ook weer bij bent. Wat een heerlijk mannetje heb je toch!

6. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hoi allemaal,

Hier ben ik weer even!!
    Wat spannend Lieselot!! Ik ga voor je duimen dat je een mooi Sinterklaascadeau krijgt ;). En Sjors82 wat een prachtig kereltje heb je!! Dat motiveert weer om door te gaan :D

Vandaag had ik met de ovulatietest van Zwanger en Kids positief getest. Blij natuurlijk en voor morgen een afspraak gemaakt voor IUI. Thuis gekomen heb ik nogmaals getest met de ovulatietesten van de kliniek. Vorige keer lukte het mij niet om positief te testen en heb ik ter plekke zelfs getest. Ook toen was hij negatief en nu weer! Ik begrijp er niets van! :( Zijn de testen van Z&K dan zoveel gevoeliger? Nou ja, ik hoop maar dat ik morgen behandeld kan worden, anders baal ik helemaal... :x

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is vreemd? Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, dus weet ook niet hoe dat kan en of het uitmaakt welk merk je gebruikt.

Ik ga heel hard voor je duimen dat het vandaag doorgaat!

Mar30

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey pimmetje:

is het nog gelukt vandaag met de IUI. Ik hoop het voor je.

Wat fijn dat iedereen hier altijd zo open is over alles. Dat geeft een fijn gevoel en een gevoel van steun.

Sjors: Jeetje wat is je mannetje alweer groot zeg. Heerlijk mannetje!

Ylona: spannend zeg, gaat wel opschieten dan. Hoop dat je je nog wel goed voelt.

9. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Inderdaad erg vreemd!! Maar die test van Zwanger en Kids heeft prima gewerkt want de timing kon niet beter volgens de gyn :D. Dank je wel voor het goede duimen!!
    Natuurlijk raar dat hun testen niet werken maar hij heeft het meer gehoord.. Ik moet in het vervolg de testen van Z&K gebruiken met de testen van hun daarnaast om te kijken of ze het misschien toch gaan doen. Nou ja, ik ben blij dat ik niet twee dagen in de maand meer dan 5 uur in de auto hoef te zitten (en vandaag meer dan 6.5 uur :x). Eén bezoekje vind ik meer dan genoeg ;).

Nu weer afwachten wat het gaat worden. Ik moet volgende week nog wel bloed laten prikken omdat ik zo snel ongi word.. Misschien heb ik aanvullende hormonen nodig. Wel erg fijn dat hij zo'n luisterend oor heeft en je vragen serieus neemt.. Daar heb ik wel een autoritje voor over!

Verder nog nieuws aan dit front?!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sjors wat een schatje! Gaat hard he?

Ylona, alweer 36 weken! Nog heel even en dan heb je 2 kindjes!!

Ik heb vorige week besloten even te wachten met het verder proberen voor een 4e kindje.
    Ik voelde me de laatste weken sinds de verhuizing niet zo lekker in mn vel, kreeg ook weer wat angsten.
    Helaas werden die angsten van de week alleen maar erger, woe op do is er bij mij ingebroken dus erg schrikken, alsof het voorgevoel was.
    Ik vind t nu ngo steeds doodeng s avonds, dus ik wil ook wat gesprekken voeren met een deskundig iemand, ik wil natuurlijk geen angsten overbrengen naar mn kids!

Om die reden is dus ook het ww van min website weer veranderd.

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey Bamjolan

Wat ontzettend schrikken zeg! Ik hoop dat je snel een goede hulpverlener zal vinden die je van je angsten af kan helpen.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Dikke knuffel van mij

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hé allemaal,

Ik ben gisteren naar een workshop geweest voor alleenstaande vrouwen met een kinderwens en het was echt heel leuk. Niet dat je echt iets leert, maar ik vond het heel fijn om met andere vrouwen te praten over verlangens, emoties en toekomstplannen. Het was ook echt een leuke groep! De meesten proberen een bekende donor te vinden (via via of een goede vriend). Ik zag dat eigenlijk niet zo zitten, maar na die gesprekken van gisteren ben ik daar toch iets anders over gaan denken. Een goede vriend van mijn is vrijgezel en ik ken hem al heel lang. Hij weet alleen nog niet dat ik hier mee bezig ben. Ben serieus aan het overwegen of ik hem zal vragen. Maar ja, hoe doe je zo iets? Dat vind ik toch wel eng, want ik wil niet dat het onze vriendschap verandert, mocht hij het niet willen.
    Iemand tips?

X Mar30

13. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    @ Bamjolan: het lijkt me vreselijk dat je telkens met die angsten blijft zitten. Ik hoop dat een goede hulpverlener je snel kunt helpen... Sterke en een virtuele knuffel!

@ Mar30: Grappig zo'n avond! Zo leer je andere mensen kennen en ook ideeen en ervaringen uit te wisselen.. Eigenlijk net zoals hier maar dan in het echie ;). Je stelt wel een lastige vraag. Een vriend vragen om donor te zijn is natuurlijk niet niets. Ook voor hem niet. Ik denk dat de vriendschap niet hetzelfde kan blijven. Hij is toch de "vader" van het kind. Natuurlijk hoeft dit geen probleem te zijn als je duidelijke afspraken hebt gemaakt.
    Heb je hem al verteld waarmee je bezig bent? Ik zou eerst een gewoon gesprek hebben over jouw toekomst en jouw plannen. Misschien gaat hij er dan overna denken en komt zelf met een voorstel. Dit is wel heel spannend! Hou je ons op de hoogte?

14. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Wat is het stil hier!! Zijn alle Bammers druk met de Sint?!

Mar30: heb je je vriend al benaderd? Ik ben erg benieuwd hoe dat gegaan is..

Ik heb een beetje baaldag vandaag. Stille hoop dat ondanks mijn verkoudheid de IUI geslaagd was. Maar vandaag toch gaan vloeien, natuurlijk weer veel te vroeg... :x Sinds gisteren last van lage rugpijn, dat heb ik anders nooit voor mijn ongi, en kreeg een beetje hoop. Die hoop is nu dus weer de bodem ingeslagen. Ik zal morgen voor alle zekerheid een test doen maar het verloopt net zoals de andere keren dus ik verwacht helemaal niets.. Balen!! Op naar poging vier dus.....

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat balen voor je Pimmetje! Kan me heel goed voorstellen dat je baalt, maar wel hoop houden voor de volgende keer hoor!

Ik heb die vriend nog niet benaderd. Ik spreek en zie hem niet zo heel vaak. Wil het ook niet even over de telefoon vragen. Ik heb ook geen haast en twijfel nog of ik het hem zal vragen.

Ik vond het ook al zo rustig op het forum, maar het zijn natuurlijk ook drukke tijden voor iedereen.
    Ik heb vandaag met de familie Sinterklaas gevierd en dat was super gezellig! De Sint kwam zelfs nog even langs!

X Mar30

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

pimmetje balen voor je, dikke knuf en ik zal voor je gaan duimen.

Sjors wat heb je een mooi mannetje.

Ylona het komt nu wel erg dichtbij voor je, word je met een bepaalde reden dan ingeleid/keizersnede?

hier gaat alles goed, mijn dames doen het super en ben zeer trots op ze.

XXX Gusam

17. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat alles goed gaat met je meisjes Gusam! Is Riley niet te jaloers (geweest) op haar zusje?

Mar30

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

mar riley is totaal niet jaloers, ze doet het echt super met haar zusje. ze legt bvb het handje op haar hoofje en zegt aaaaaaaaaa.

XXX gusam

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat lief zeg! Ze is dus net zo blij met haar zusje als haar
    moeder!

20. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik weet niet of Ylona het erg vind maar ik kan alvast melden dat ze 7 december bevallen is van een dochter! Voor zover ik weet gaat het goed en is ze gisteren uit het ziekenhuis gekomen, maar dat weet ik niet zeker. De rest moet ze zelf maar vertellen!

In ieder geval supergefeliciteerd, Ylona!

Deel Deze Pagina