BAM- Bewust Alleenstaande Moeders 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mar30, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Wat een verhaal mamavandrie! Vreselijk! Wat zul jij in de stress hebben gezeten... Je ziet dat het niet goed is en je kunt niets doen.. Gelukkig is het goedgekomen en is je ventje lekker thuis. Het is wel een prachtig kereltje, hoor!! :D Schitterend kindje om te zien met een lekker bos haar! En ook zijn naam vind ik erg mooi! Heel veel geluk samen!

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mamavandrie; van harte met de geboorte van je zoon!!
    Heftig zeg allemaal, gelukkig is hij weer thuis!
    Geniet van je kids!

Mar30 spannend zeg!!

Hier alles goed verder, start in januari met de hulp voor de oudste.
    De vrijwilligers zijn geweest voor het laminaat te leggen, in januari komt ie weer voor het afmaken van de kamer van J en de overloop en dan zijn de kamers qua vloeren klaar!

Meiden, ik wens jullie alvast een waanzinnig 2011 toe!!!
    Ik zal vast nog wel online zijn hihi

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Mar: hoop dat je wat meer duidelijkheid hebt nu. Dat je de makelaar te pakken hebt gehad. Ik zit thuis met een burn out en werk nu 1x p.w een paar uurtjes. Dus geen moeite met uit bed komen. (sowieso eigenlijk niet, ben geen uitslaper)

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Pimmetje: lekker 2 weken vrij, maar het onderwijs is vaak hard aanpoten. Dus die vakantie heb je wel lekker verdiend!

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    mamavan3: heftig zeg allemaal. Ik had ergens anders al e.e.a gelezen en een foto gezien van je prachtige mannetje.
    Blij om te horen dat jullie thuis zijn en dat het nu beter gaat. Je zal nog genoeg zorgen hebben. En hoe vinden je andere 2 kinderen hun broertje?
    Hoop dat het met jou zelf ook een beetje gaat. Een keizersnee is ook niet alles en je bent wel alleen met 3 kindjes. Hoop dat je veel hulp hebt.
    Doe rustig aan en laat je voor zover dat kan lekker verwennen.
    Dikke knuffel van mij

6. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Musicalfan: Wat vervelend dat je met een burn out thuis zit! Een aantal jaren geleden heb ik ook ruim een jaar thuis gezeten. Dus ik weet hoe prut het is! Mijn werkgever heeft mij wel heel erg geholpen om mijn leven weer op de rails te krijgen (waren ze ook wel een beetje verplicht want zij hadden mijn thuiszitten veroorzaakt ;))
    Gelukkig ben je al wel weer een paar uurtjes aan het werk.. Gaat dat goed? Ik vond het in het begin enorm frustie dat iedereen wilde weten hoe het met je ging.. Kon wel 30x per dag hetzelfde verhaal doen :x
    Als je er niet over wilt praten dan is dat ook prima natuurlijk, begrijp ik best!

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Musicalfan: wat vervelend zeg, een burnout! Wel een goed teken dat je alweer een paar uurtjes aan het werk bent.
    Ik ben ook geen uitslaper hoor, maar sta iedere morgen om 05.15 uur op en dat is wel pittig hoor na de feestdagen, haha.

X

8. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Mar30: 05.15 uur?! :$:$:$ Tsjemig!! Dan draai ik met nog drie keer om en dan heb ik om 6.45 uur heeeel veeel moeite om eruit te komen... Hoe vroeg ga dan wel niet naar bed?

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vroeger tussen 22.30 en 23.30, maar dat red ik niet meer haha. Nu tussen 21.30 en 22.00 naar bed en dan duurt het nog ff voordat ik in slaap val. Ach het went en is ook wel handig, mocht er ooit een kindje komen. Dan hoef ik aan dat vroege opstaan niet meer te wennen haha!

10. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hahaha! Daar heb je gelijk in! Jij zit al in het slaapritme van de kleine... Het zal trouwens niet meevallen voor ons als het kindje 's nachts niet door wil slapen. Wij hebben geen man die we uit bed kunnen porren als we even ongestoord door willen slapen ;). Maar dat weegt natuurlijk niet op tegen de vele voordelen :D

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad! Ik heb ook nog 2 katten die me 's nachts nog wel
    eens wakker maken, dus ook daar ben ik al
    op voorbereid, haha!

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    haha, meiden. Dat vroege opstaan zal voor mij ook geen probleem zijn als het zover is. Ik ben eerder 's avonds erg snel moe. Maar toen ik de kleine van mijn zus te logeren had met 5,5 week (had ik om gesmeekt zo'n klein guppie een keer in huis te hebben) had, ging ik gewoon op tijd naar bed, en zette ik mijn wekker om haar een flesje te geven en sliep ik daarna weer verder. Maar er zijn er zat die dat niet kunnen.

Burn out, tja, grote oorzaak werk en andere nare dingen die sinds aantal jaren spelen. Maar eigenlijk gaat werken niet. Maar goed, we zien wel. Heb me overal lang erg druk om gemaakt, maar mijn gezondheid is het belangrijkste. Duurde erg lang voordat ik daar rust bij vond. Ik kies nu ten allen tijden voor mezelf. (heb ik ook pas besloten sinds twee weken ofzo). Maar het is wel zo.
    Ik kom er uiteindelijk wel.

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik wil iedereen hier bij deze even een fijne jaarwisseling toewensen. Hopelijk met veel "roze" en een gelukkig, gezond 2011!

Liefs van mij

14. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Allemaal een gezond en gelukkig 2011 toegewenst!! :D Hopelijk wordt dit "ons" jaar!!

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Happy New Year allemaal! Hopelijk wordt 2011 het jaar waarin onze dromen uit mogen komen.

Liefs Mar30

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Pimmetje, zie net op je banner dat je IUI van dec. niet gelukt. Balen! Ik ga weer hard voor de volgende poging duimen!

17. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé Mar,

Dat klopt! Zo balen! Door de hormonen die ik deze maand moest spuiten voelde ik me enorm zwanger maar was dat dus niet. Nou ja... Halverweg januari nieuwe poging!

Hoe is het met je huisje? Inmiddels al verkocht?

Liefs,
    Pimmetje

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan me goed voorstellen dat je baalt! Zeker als
    je je nog zwanger voelt ook!

Niets meer gehoord van degene die voor de 2e keer kwam kijken. Wel beetje balen. Maar goed, aan de andere kant misschien maar goed, want verhuizen betekent katten in vervoersbak en dat ik behoorlijk problematisch! Had vanmorgen jaarlijkse controle van 1 vd katten en onmogelijk om hem in de bak te krijgen! Ik haat dat! Grrr...

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hey girls, hoe is het met jullie? ik ben een poosje niet online geweest, sorry!
    hier alles zijn gangetje en rensje heeft nu 2 tanden!

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hé Loopy,

Wat leuk dat je er weer bij bent! Jeetje alweer 2 tanden die Rens, wat gaat het snel he? Gaat het verder goed met jullie?

Ik heb donderdag te horen gekregen dat er een bod gaat komen op mijn huis (gebeurt schriftelijk), maar ik heb niets meer gehoord! Irritant!!! Hopelijk na het weekend meer nieuws.

X Mar30

Deel Deze Pagina