degenen in dit topic volgens mij wel als ik ga wachten op de perfecte man heb ik de kans dat ik straks te oud ben om kinderen te krijgen en dan is mijn grootste droom verloren
Ik omdat ik de juiste partner nog niet ben tegengekomen. Als dat wel zou was geweest had ik het graag met een partner gedaan. Dus bewust of onbewust, kan allebei. Ik weet hoe dan ook zeker dat ik er nevernooit spijt van zal hebben dat ik dit gedaan heb. Kari
Ik omdat ik de juiste partner nog niet ben tegen gekomen. En volgende week wordt ik alweer 37...dusse...vandaar.
Aha, nou snap ik 'm Ik kijk wel of die partner nog komt. Ik heb er niet bewust voor gekozen zonder partner door te gaan. Maar mijn klok tikte ook, volgende maand word ik 37. Lily heeft wel gewoon een papa. De donor is bekend, maar wij hebben niets met elkaar. Kari
Als er nog een partner op mijn pad komt, heel graag zelfs... Tis niet zo dat ik geen partner wil. Het is er gewoon nog niet van gekomen. Ik begin dus bewust aan een kindje en mocht dan in de toekomst toch nog iemand in mijn leven komen waar ik verder mee wil dan is dat zeer welkom.
ik wil ook best een partner hoor! als ik de man van mijn dromen tegenkom wil hij mijn eventuele kinderen er ook wel bij denk ik. bovendien is de kans dat die man-van-mijn-dromen zelf ook al kinderen heeft ook heel groot, als hij in mijn leeftijdscategorie zit.
Hoi allen, denk dat het deze ronde helaas niet raak is. temp is flink gekelderd (met 0.5 graad) Ongi zal dus binnen enkele dagen komen. op naar de volgende ronde (stiekem blijf ik natuurlijk een klein beetje hoop houden) liefs
Ik blijf ook duimen hoor... Mijn donor is vandaag geweest. Weliswaar te vroeg (of ik zou een vroege eisprong moeten hebben, nog niets getraceerd) Maar hij komt sowieso maandag en dinsdag ook nog... Volgens Fertility Friend zou ik de 29ste (op mijn verjaardag) een eisprong kunnen hebben. Volgens de calculator op deze site de 30ste. Blijf de ovutesten ook nog netjes doen alsmede het temperaturen. Dus eens kijken wat er uiteindelijk van klopt.
Hier draaien mijn duimen zich ook een slag in de rondte. Lily doet zelfs mee ! Ik leef zo met jullie mee! Vorig jaar om deze tijd had ik mijn allerlaatste menstruatie, en "DE" eisprong op 31 januari. Het prinsesje ligt nu lekker naast me te slapen op de bank....
Spannend allemaal he? Deze ronde geef ik op. temp is inmiddels met 0.7 graden gedaald. Maar ik treur niet hoor. Is pas ronde twee en ik heb absoluut goede hoop dat dit een fantstisch jaar zal worden. heb trouwens net een nieuwe pendel binnen gekregen van Lindy en hoewel ik er wat nuchter onder blijf is het stiekem toch leuk en geeft het wat hoop. Babywens, wat zou het mooi zijn als jouw verjaardag zo leuk "bekroond" ou worden. Echt heerlijk hoe we hier met elkaar mee leven.
Ik ben zeker niet anti-man ofzo. Vind het heerlijke wezens hoor, maar tref helaas niet zulke goede exemplaren. En ik heb mezelf nu eenmaal meer lief dan een man, dus kies ik voor een gelukkig leven alleen, i.p.v. een ongelukkig leven samen. Ik ben dus ook zeker niet op zoek (word liever gevonden ), want dan vind je juist precies wat je niet wilt hebben. Die ene leuke man zal in ieder geval één ding moeten hebben: een groot hart met ruimte voor mij én m'n kind(eren).
zo denk ik er nou precies over! wat mannen bestreft heb ik echt geen smaak. degenen die ik de laatste jaren uitzocht kunnen heerlijk honkeponken maar voor de rest willen ze niks. en ik wil eigenlijk het liefst alles hahaha ik moet geloof ik nog 5 dagen wachten en mijn temp is nog steeds hoog. maar ik durf er niet zo goed op te hopen eigenlijk
Nou dat geeft toch hoop hoor, want al zes dagen voor mijn nod begon mijn te dalen en gisteren (2 dagen te vroeg) ben ik ongi geworden. Wel gek om te ontdekken dat je periode tussen je ei en volgende ongi dus steeds verschillend kan zijn. Vorige keer was het 12 dagen en nu dus 10 dagen. Nou ik ga weer door naar de volgende ronde dames.. Loopy ik blijf voor jou duimen. liefs
Da's balen Salsera... Hopelijk de volgende rond meer succes. Mijn donor komt morgen en als het goed is dinsdag. Keep you all posted... Loopy, hoe is het bij jou?
meiden ik heb zaterdag eind van de middag getest maar negatief. ik ga nooit meer testen voor mijn NOD. wat ben ik ook een duf konijn. maar ja. mijn temp is trouwens nog steeds hoog. kunnen jullie mijn grafiek als je op deze link klikt goed zien? http://www.fertilityfriend.com/home/1c22ac