BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey Sens,

Met mij is het goed! Ik heb een angelsound gekocht en kan dus zelf het hartje horen. het kindje ligt aan de linkerkant van mijn buik! het is echt fijn om dat te kunnen horen! Moet af en toe wel goed zoeken hoor.

Ik ben ook voor jullie aan het duimen!

Liefs Ylona

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Fijn hoor....dat dit goed voelt is het belangrijkste! Spannend nu weer twee weekjes afwachten....duim duim!

3. ik lees hier altijd mee, maar lieve Loopy, ik duim me ook suf voor je lief vriendinnetje!
    Ik vind het heel mooi hoe je het zei: hij heeft een hart van goud, dus van hem krijg ik vast een wonderbaby. en als het dan wat langer duurt, neem ik dat maar op de koop toe.
    :)
    als ik bij je kom over 2 weekjes mag je trouwens testen ;)

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    thanks rach *kussies*
    spannend he...

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedasnkt dames!

Het verschilt idd wel per persoon qua buikgroei, bij Denyce kwam de bolling vanaf 9 á 13 weken.

Dames ik duim ook nog steeds hoor! :D

Nog even mijn vk verslagje van vandaag:

Alles was okee!
    Bloeddruk was netjes, baarmoeder lag goed op schema, was wel wat groter maar is normaal zei ze.
    Ipv de doptone maakte ze een echo :)
    Alles okee, hartje deed t prima :D

Ik mag na de 20 weken echo terug naar mn eigen vk, omdat de gyn het daar ook nog zal nakijken of de hele hematoom weg is.

Op 7 November heb ik de 20 weken echo in Voorburg en 28 november zou ik dan terug moeten naar de vk in t ziekenhuis, maar als de 20wk echo goed is mag ik die afbellen en dan naar mn eigen vk terug.

Heb ook nog een foto gehad, die zal ik vanavond even plaatsen!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    vanavond? dan moet ik nog uren wachten en ik ben NU nieuwsgierig! :)

7. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wat is dit toch een supersite
    Ik kan er wel uren rondkijken. Er is zoveel informatie te vinden. Vind het fijn dat ik niet de enige ben die op deze leeftijd (best jong) niks liever wil dan een kindje en een relatie minder belangrijk vindt

Op dit moment heb ik zo goed als besloten om eerst te proberen om een groter huis te krijgen (huren via woningbouw). heb nu namelijk een appartement met maar 1 slaapkamer.
    Nou is het niet onmogelijk, maar het is toch fijner als het kindje een eigen kamer heeft, zeker als hij of zij wat ouder word.
    En hij lijkt mij ook handiger om niet te verhuizen met een kindje.

Wat ik nu ook doe, is tot ik een ander huis heb is veel sparen, aangezien ik in verhouding tot wat ik verdien goedkoop woon, heb ik die mogelijkheid nu.

Wat mij nog wel bezighoud ligt wat persoonlijker, en vind ik ook lastig om te vertellen, maar ik ben nog maagd.
    Nou is het meestal zo bij lesbische stellen dat zij ook niet met een man naar bed zijn geweest, mijn misschien domme vraag is dan ook: je maagdenvlies moet toch weg zijn, anders kunnen de zaadjes toch niet bij je baarmoeder komen?

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Je kan gerust zwanger raken met maagdenvlies hoor.
    Ik heb me om die reden laten ontmaagden, achteraf heel stom!
    Vriendin van mij die verpleegkundige is zei al dat het onzin was om je eerst te laten ontmaagden want zwanger raken kan toch wel.

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Dat vind ik toch wel fijn om te horen.
    Dan hoef ik me daar niet druk om te maken.

Dankje Bamjolan

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Meestal is die al wel kapot hoor, door tampon gebruik of een val oid. :D

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja je maagdenvlies is niks meer dan een ribbelig randje dat gewoon strak is en dat wijder word met ontmaagding.. met andere woorden het is niet een vlies die de boel bedekt maar een randje dat het strak houd..:S klinkt wel raar zo maar goed hoe kan je anders ongesteld worden? zou je bloed ook op die vlies moeten blijven hangen ..

dus dont worrie laat die mannen maar lekker voor wat ze zijn..( waardeloos)
    whaha sorry beetje verbitterd geloof ik :S

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nou ik vind mannen wel erg leuk hoor :p
    maar ik heb gewoon even geen zin in een relatie en alles wat er bij komt (schoonmoeders bijvoorbeeld)

13. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ja is ook wel logisch, duh :p
    Ik vind mannen ook wel leuk, maar omdat ik zo graag een kindje wil, en ik de ware maar niet tegen lijk te komen. wil ik niet daar op wachten.

Maarja wie weet kom ik nog wel iemand tegen voor het zover is :)

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh .. sjoh ... ik maar denken dat je lesbie bent..
    je bent gewoon echt nog maagd in het hetro bestaan
    jeetje dat hoor je ook nooit ...
    :O
    wel knap maar ben je dan niet bang dat je dingen mist ofzo? of dat je straks ineens heel veel wilde haren krijgt?

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    mijn moeder kreeg pas wilde haren toen ze 20 jaar getrouwd was hahahaha, daarvoor ben je nooit te oud/jong.

16. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Mannen kunnen best leuk zijn...zelfs schoonmoeders hahahaha...maar vrouwen kunnen ook leuk zijn toch? ;)

Ach wilde haren..."jezelf ontdekken" is toch niets mis mee?

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik ben echt hetero hoor, wel LOL. Kan begrijpen door mijn woordkeuze dat je dat dacht.

Die wilde haren. Ik heb 1 keer kort een relatie gehad, maar dat was al snel over. Soms heb het idd weleens dat ik iets/iemand mis, maar dat gevoel is veel minder dan het gevoel van het hebben van een kindje.

En idd die wilde haren kunnen later ook nog. of helemaal niet.

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

tuurlijk ben je nooit te oud voor wilde haren maar ben toch wel blij dat ik ze nu heb.. en heb gehad .. nu kan ik er nog wat mee als ik straks een oud verzakt wijfie ben geworden whaha word het toch lastiger..
    tja ik heb er veel respect voor hoor mensen die celibitair kunnen leven ik ben veel te verslaafd aan sex om geen bedpartner te hebben .. man vrouw pfff zolang ik maar geen hoofdpijn krijg...

ps niet gelijk denken dat ik een sletje ben hahah want dat bedoel ik niet heb altijd lange vaste relaties gehad hoor /.. af en toe een keer een one night maar is al jaren geleden..

ik ben zenuwachtig.. vandaag ga ik naar de fertiliteitskliniek me beste vriendin gaat met me mee ieellll spannend

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Heel veel succes Nhene....

Ik probeer het celibattair leven uit hahaha nee ik kan het niemand aanraden! Maar ik krijg dingen niet recht in mijn kop als ik inseminaties doe en daarnaast ook nog in bed beland met de een of ander...stom he :(

20. luckie

luckie Actief lid

Ik heb dat ook Sens, ik wil dat plekje daarvoor veel te hard beschermen. Is tijdens die periode zeker iets enkel van mij en kindje en daar heeft een man dan niks te zoeken ;)

Deel Deze Pagina