hallo ladies... ik kom jullie alvast een fijn weekend wensen. ik ga met een paar van mijn zussen en nichtjes naar K3 morgen @jolan: niet te veel zorgen maken meis, think positive! @nhene: alles is vast in orde, je bent jong en gezond! en als ze wel iets vinden, dan beter nu dan na 3 jaar proberen, dan kunnen ze je vast goed helpen met het een of ander!
owwh leuk hahah ga je lekker hard meekrijzen hahaha gezellie ... enuh ja klopt ik denk.. zelf dat het best een hormoon [probleem kan zijn aangezien ik best gespierd enzo ben van mezelf .. en me lichaam altijd mega verandert als ik de pil slik.. 4 cupmaten groeien enzo.. alsof ik zelf niet vrouwelijk genoeg ben whaha nja maar aan de andere kant was ik waarschijnlijk toch echt zwanger check me album :S maar ja we zullen zien have fun loop
@bamjolan: Ben wel benieuwt hoe je 20 weken echo verlopen is. Hoop alles oke? Ik reageer niet zo vaak, maar lees alles mee hoor En leef ook met jullie allemaal mee.
Welkom kinderwens! Ik vraag me ook heel regelmatig af wat ik later tegen het kindje zal moeten vertellen. Ik heb even een rustpauze genomen nu en die vraag is toch eentje dat me bezig houdt tijdens deze periode. Helaas is de toekomst niet te voorspellen en kunnen we niet op voorhand weten hoe kindje zal reageren..
Nou....niet druk maken word lastig aangezien woensdag verteld is dat er een kans is op een vroeggeboorte door t bloed. Ze zei ook met klem dat ik de kleine vent minimaal 8 week moet zien binnen te houden... 20 weken echo gister was goed.
Kinderwens mijn kids weten waar ze vandaan komen en hoe ze onstaan zijn. Ik begin daar bewust vroeg mee zodat het geen klap is in de pubertijd.
nou bamjolan .. dan weet je wat je te doen staat.. vriendinnen uitnodigen en hun je huishouden laten doen.. evt werk bellen en ziekmelden en heeel heel rustig aan doen .. ik hoor van alle kanten dat kindjes dan langer willen blijven zitten dus wie weet helpt het .. btw na de bevalling krijg je het druk zat dus nu maar ff uitrusten heel blij dat de spruit gezond is
Dat is juist het lompste want de gyn zei wel dat ik alles kon doen... dus ik heb nu een second opinion aangevraagd in Den Haag! Want ben dit een beetje beu aangezien t werk me wilt verplichten te werken!
owhw nou ik heb toch in me omgeving altijd te horen gekregen dat de dames het rustig aan moesten doen>>> :S ik zou inderdaat maar gaan voor die second opinion ennuh thanks ... over de ovu testen
Bamjolan, Je hebt helemaal gelijk hoor, dat je een second opinion laat doen. Ik hoor het ook altijd dat je dan rustig aan moet doen.
goede middag dames ik ben vandaag voor me echo geweest en het is minder goed dan ik had gehoopt. ik had geen eisprong.. dus waaom me test aangaf van wel ? kijk maar in me album ennuh verder bleek me baarmoederslijmvlies te dun te zijn.. maar ik heb wel een ei dat aan het groeien is dus ik krijg vrijdag weer een echo om deze te volgen en ik moet donderdag klussen om een samenlevingsonderzoek te kunnen doen...
spannend nhene! wel goed dat ze je onderzoeken, dan weet je waar je aan toe bent ik krijg vanavond een shot. duimen jullie? ps: mijn banner klopt ongeveer, ik denk morgen of overmorgen mij ei te hebben
ja inderdaat spannend mara het ziet er toch niet zo goed uit.. dus dat is wel jammer :S maar we zien het vrijdag wel ennuh succes met je shot
Duimen draaien loopy... Nhene succes vrijdag! Mijn echo was nog empty met te weinig baarmoederslijmvlies. Hier duurt het zeker nog wel 10 dagen voor er eitjes rijp zijn. Maar nu deert het me minder iig ik was het al gewend nu dat alles anders is en mijn cyclus 7 dagen is verlengd. Minder stress dus dit keer. Ik heb 2 gonal pennen en pregnyl al meegekregen. We gaan uit van mijn ovutesten dus geen tussentijdse echo's meer nu. Heb er wel vertrouwen in...
het komt goed sens, we gaan een kindje krijgen! en als het niet deze maand is, dan proberen we het volgende week gewoon weer!
hey bam jolan ik ga voor je duimen dat alles goed gaat. met mij gaat het goed ik heb nu weer een schat van een vent hij wil aan kinderen beginnen als we een half jaar iets hebben want bij hem is de wens ook groot. gr Gusam
Hallo dames, Mijn kleine Lilyvrouwtje is vandaag 1 jaar geworden, hoera, hoera! Ik hoop dat jullie straks ook zo kunnen genieten! Veel liefs en veel succes iedereen! Liefs Kari
gefeliciteerd! gaat snel toch he zo een eerste jaar @ gusam.. gefeliciteerd meid nog ff een half jaartje uitzingen en dan gata het helemaal goedkomen met jou @ sens.. kan je me misschien uitleggen wat jij voor probleem hebt? aangezien het het zelfde klinkt als wat ik te horen heb gekregen maar ze hebben me geen indicatie gegeven van wat het zou kunnen zijn ... ik denk zelf een beetje aan pco maar ik heb geen uitblijvende ongie alleen me slijmvlies is ook vlinterdun en me eieren springen niet constand of helemaal niet :s