BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kari gefeliciteerd!

Dank dames ben vanmorgen helaas weer in t zh geweest....verhaal staat bij de maart 2009.

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @kari: gefeliciteerd met je schatteboutje!

@gusam: superleuk meis! ik hoop dat het snel raak is!

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

bamjolan ik heb gereageerd bij maart jeetje wat een gedoe

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @Bamjolan: ik brand vanavond een kaarsje voor je. laat ze op je werk maar lekker in de schijt zakken, je kindje gaat voor!

5. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Bamjolan, tis toch te erg voor woorden.... soms vraag je je af hoe mensen teamleider kunnen worden. Neem je rust hoor! Je kindje is nu het allerbelangrijkst!

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Kari: gefeliciteerd!

Jolan: hier brandt een kaarsje meis...vraag Remy om wat extra hulp.

Loopy: tja meer dan blijven proberen kunnen we niet.

Nhene: het zou met gewicht te maken hebben...ik zat zelf aan overgang te denken maar dat wordt ontkend. Ook van Clomid krijg je dit soort gevolgen maar ook dat kan het bij jou niet zijn. Ik ben iig aan het afvallen! Ik heb trouwens wel eisprongen...alleen het rijpen van eitjes en groei van slijmvlies is veel trager (7 dagen) dan het was.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dank lieverds! *knuf*

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi sens .. nee ik denk niet dat het met gewicht te maken heeft ik ben 168 en ik weeg 58 kilo.. dus ik denk dat dat onder normaal gewicht valt.
    ik zit zelf nu een beetje te denken aan pco maar ik wil niet te ver gaan spitten ik denk dat ik beter gewoon kan wachten tot vrijdag .

hier stond ik in een tijdschrift :oops: :oops: wel grappig

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

tja nu heb ik gereageerd moet ik wel wat typen hahaha woepssss sorry voor het pagina misbruik

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Zou gewicht uitmaken dan? Ik ben 1.67 en ik weeg 70 kg. Voor mijn zwangerschap ook. Eigenlijk ben ik dan te zwaar? Volgens mij maakt het voor het zwanger worden weinig uit.

Kari

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

nja me ex vriendin is 170 en woog 78 kilo en die is nu 18 weken zwanger en doet het prima haha buiten dat ziet ze er super uit helemaal niet dik ook niet.. het is denk ik ook je bouw ofzo en meningen verschillen

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    toen ik zwanger raakte van Bas* (ondanks condooms!) woog ik 105 kilo bij 1,66

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zwaar of te licht, zwanger raken kan je wel alleen is vaak een cyclus helemaal in de war.

Ik woog voor ik Denyce kreeg maar 49 kilo en ben 1.70 lang
    Ik had ondergewicht waardoor ik onregelmatig ongie was maar voelde wel mijn ei.

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    idd jolan dat is het dan raakt cylcus in de war. Met zwangerschap van remy en stoppen met roken wat kilo's aangekomen en er nog niet af. Ik heb een brede bouw maar niemand zou me mijn gewicht raden als ze me zagen.

Maar ik heb geen pco iig want dan heb je ook last van cystes....en ik heb normaal ei...normale eisprong...alleen duurt het allemaal ff wat langer...

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal sorry ben op me werk maar i moet dit kwijt
    ikv oel me zo kl*te
    ik heb vandaag me tweede echo gehad en het blijkt dat me eitjes niet ontwikkelen
    me hormonen geven aan wat ik op dag 1cd moet hebben en ik zit nu op dag12
    ze gaan nu verder kijken of ze me kunnen helpen maar ik was totaal ingestord vandaag me wereld viel in duigen bah!

samenlevingsonderzoek had geen zin zei ze gelijk en ik moet aankomede maandag alweer een echo laten maken ook heb ik weer een bloedonderzoek gehad .. en denkt ze dat ik wel een miskraam heb gehad vorige maand.. ze zegt dat zou wel een hoop verklaren .. pco twijfelt ze over omdat me bloedwaardes daar niet bij passen :S

16. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Nhene,

:( :( :( :( wat is dit Kl***te zeg.
    Sterkte

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks ennuh ja inderdaat maar komt goed tenminste weet ik nu dat me gevoel goed zat!
    ik had al een hele tijd het gevoel dat ik niet zonder hulp zwanger kon raken maar wilde niet naar de dokter ivm school en leeftijd etc.. maar ja gotta keep my head up heb een uur of 3 gejankt af en aan en nu is het klaar op naar maandag zucht..

18. luckie

luckie Actief lid

veel sterkte nhene, wat kan het leven toch oneerlijk zijn :(

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    he jakkie meis :(

als je een miskraam hebt gehad kan het zijn dat je lijf nog even van slag is... hopelij is het ritme snel terug en zo niet dan kunnen ze misschien met medicatie wel een cyclus reguleren. er zijn meer dames die dat hebben, kijk maar in het MMM hoofdstuk

ik blijf hopen voor je hoor, geef de moed niet op. wonderen bestaan!

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hallo (aanstaande) Bammers

Ik ben nieuw hier maar heb al wel een hele tijd een verlangen om moeder te worden en ik ben er steeds meer van overtuigd dat ik hier geen man voor nodig heb..
    alleen ik ben pas 24 en voor het gevoel van mijn omgeving nog veels te jong maar ik ben al financieel onafhankelijk en heb een huurwoning waar ik ook huursubsidie voor kan krijgen.
    Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en had laatst een ' vriend' over de vloer en nu bestaat de kans dat ik zwanger ben.. ik zou het zo graag willen.
    maar goed lang verhaal ik kan pas 27 november gaan testen op zijn vroegst :rolleyes:

Deel Deze Pagina