Ik heb trouwens een berichtje achtergelaten omdat ik graag in contact kom met andere ' jonge' moeders en te praten over hoe jullie het aanpakken. groetjes
Nhene de moed niet opgeven hoor. Er zijn best veel vrouwen die zelf geen eitjes laten groeien en dus geen eisprong hebben. Het kan ook zijn dat net als bij mij de eigroei laat op gang komt. Ook bij mij was er op CD10 niets te zien. Enfin reken erop dat je idd medische ondersteuning nodig hebt...maar daar is mee te leven en zeker in de wetenschap dat het uiteindelijk mss wel tot een zwangerschap zal leiden....volhouden! Jingle welkom hier!
Nhene, wat kl... zeg! Laat de moed niet hangen, volgende maand heb je misschien weer een groot rond ei! Jingle, welkom hier, hoop dat je je vragen en ervaringen een beetje op dit forum kwijt kan. Kari
welkom jingle... ennuh dames morgen echo nummer 3.. spannend en ik heb me relatie vanmiddag weer verbroken ,.. ik moet toch alles alleen doen dan kan ik het beter echt alkleen doen al die mooie praatejs dat hij er deze keer wel voor me zou zijn .. nou ik merk er niks van bah bah bah
hey dames, ik hoor niet echt helemaal in dit topic thuis maar ik heb een vraag aan jullie,ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden . maar hoevaak komen jullie donors een potje brengen? ik ga uit van 1 keer? en is dit dan op de dag van de eisprong? alvast bedankt! en dat jullie dromen snel mogen uitkomen, liefs mounia
Bij mij kwam hij de laatste poging 3x 4 Dagen voor de ei, 2 dagen voor de ei en op de dag van de eisprong. Jingle welkom!
Hoewel ik geen BAM-moeder ben, heb ik wel een vraagje over het insemineren omdat ik dat deze cyclus ook voor het eerst heb gedaan op aanraden van de gyn. Ik heb hiervoor spuitjes en slangetjes meegekregen en het viel mij wel mee, maar het eruit halen vond ik niet echt een fijn gevoel. Hebben jullie dat ook? En hebben jullie geinsemineerd met of zonder slangetje op het spuitje, de keren dat het raak was? Mijn ei-sprong heb ik twee dagen geleden al gehad en op de dag van de ei-sprong en de dag ervoor heb ik geinsemineerd op advies van de gyn na bloedprikken en een inwendige echo. Omdat ik niet verwacht dat het op deze manier in één keer raak is, wil ik bovenstaande graag weten voor de volgende ronde, al hoopt manlief dit niet weer te hoeven doen Maar alles voor een beeb
Ik had alleen een spuitje van 5ml of eentje van 1ml die wat dieper gaat. Maar geen slangetjes oid, leek me niet fijn.
Het slangetje was 10cm en vond ik qua inbrengen wel fijn. Mij leek een spuitje inbrengen minder fijn. Maar als ik met spuitje (sneller) zwanger wordt dan wil ik dat de volgende ronde proberen. Een spuitje van 1ml is netzo lang als die van 5ml alleen smaller?
@bamjolan 3x is "veel" ja (wat je veel kan noemen dan, in dit geval is t nooit teveel denk ik ) bedankt voor t antwoorden! @loopy en jij ook bedankt voor je antw!ik hoop dat bas snel een broertje/zusje mag krijgen! groetjes mounia
Dank je wel! Ik zit nu op de wachtbank en hoop natuurlijk geen spuitjes meer nodig te hebben, maar verwacht niet dat het op deze manier in één keer lukt.
Zeg nooit nooit Moet zeggen dat t bij mij wel vaak in 1x raak was, maar t helaas ook vaak fout ging, maar dat had gelukkig niets te maken met t spuitje oid. Zal voor je duimen!
hallo, lk heb het ook gewoon met een 5ml spuitje gedaan en geen slangetje. Ik had wel Clomid nodig om zwanger te raken. Stimuleert dat het eitje gaat groeien. Toen de Clomid werkte was ik ook in 1 ronde zwanger. Ik heb die maand 3x geinsemineerd. Groetjes Ylona
ik heb ook alleen 5 ml spuitjes. in januari werd ik zwanger in ronde 2 maar helaas een miskraam. ik heb sinds die tijd niet elke maand een poging gewaagd, maar hoop toch dat het gauw weer raak is, want het kan blijkbaar prima!
Meiden ik heb goed nieuws, een paar dagen geleden vertelde ik hier nog dat ik nog een half jaartje moest wachten in deze relatie om zwanger te worden, maar manlief kwam vanochtend met puur mama en ovulatie testen aan zetten en wil er nu al aan beginnen, ik ben dol blij. en zoals je ziet aan mijn baner gaan we deze week flink aan de klus. XXX Gusam
Ik hoop het ook maar ik moet ook reel blijven dat het niet in een keer zal lukken, eigenlijk voel ik me nu niet meer welkom hier bij bam, want heb nu een vriend of mag ik hier blijven van jullie? ik zal ook voor jullie allemaal duimen. XXX Gusam