BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Dag dames,

Ik ben vandaag weer voor een echo geweest omdat ik gisteren ineens weer last had van bloedverlies. Ik schrok enorm en heb gelijk de verloskundige gebeld. Ze zei zolang het niet erger word hoef je je niet druk te maken maar hou het goed in de gaten. Vannacht bleef het aanhouden en heb vanochtend weer gebeld. Ze hebben toen een echo voor me geregeld. Ik was natuurlijk erg blij dat ik een echo zou krijgen. Eenmaal aangekomen eerst zeggen wat er aan de hand was en toen maar liggen op die bank om een kijkje te nemen. En alles zag er erg goed uit! Wat een opluchting zeg. Kindje bewoog erg veel en het was dus erg moeilijk om alles te meten. Het kindje ligt qua groei op 17w5d en loopt dus 5 dagen in voor. We hebben even de groeicurve bekeken in de computer en het kindje ligt met alles op de bovenste lijn. Hoop niet dat dit zo doorgaat haha heb ik straks een reuzebaby. Oorzaak van het bloedverlies is waarschijnlijk gevonden. Mijn placenta ligt met een gedeelte voor de uitgang en omdat de baarmoeder groeit en dan de placenta mee omhoog trekt kan dit bloedverlies veroorzaken. Je snapt natuurlijk wel dat nu ik op de echo ben geweest het bloedverlies is gestopt haha. Ik heb 2 mooie foto's meegekregen. 1 van het hoofdje en een van het hoofdje, buikje en beentjes. Hij/zij lag in modelpose (met het handje tegen zijn/haar hoofdje) en de knietjes helemaal opgetrokken. Helemaal schattig dus.!

liefs Ylona

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gelukkig was alles goed Ylona!
    En alweer 17 weken joh! Super!

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sjonge Ylona, dat was even schrikken zeker.
    maar fijn om te horen dat alles goed is. hebben je ook kunnen zien of je een zoon of een dochter krijgt?

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey Loopy,
    Nee ze hebben het nog niet bekeken. Ze zei dat het nog te klein was om te bekijken.Maar goed over 3 weekjes heb ik de 20 weken echo en dan zien we het wel denk ik!

Liefs Ylona

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben heel benieuwd! mijn stiefzus krijgt een meisje en dat wordt dan dus mijn 5e nichtje! (ik ben gek op kleine prinsesjes hihi)

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Idd vanaf week 16 is het nog niet zeker, al zagen ze bij mij wel een piellie maar moest wel rekening houden met dat het nog een vergrootte clitoris kon zijn.
    Uiteindelijk met 19 en 20 week kon ze zien dat het om een jongentje ging hihi die van 20week was ook echt duidelijk!

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    We hebben ook niet tussen de beentjes gekeken haha maar ben wel heel benieuwd! Ach die 3 weekjes kunnen er ook nog wel bij toch van het wachten! Wel leuk bam jolan een jongetje nu! Ik heb zelf een nichtje en een neefje dus voor mijn ouders maakt het niet uit he (sowieso niet) of 2 kleinzoons of 2 kleindochters!

Liefs Ylona

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Leuk hoor ben benieuwd haha!
    Ja ik vind t ook echt gaaf, na 2 meiden een knul haha ben benieuwd hoe dat zal gaan strakkies.

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ylona,
    Dat was schrikken zeg. Ben blij dat alles toch goed is.
    Ben erg benieuwd over 3 weken.

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ylona,

Fijn dat alles goed is! Pfffffff. Zwanger zijn is leuk maar ook soms stressy. Succes over 3 weken! Ben erg benieuwd!

Kari

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik zit vandaag 6 dagen voor mijn nod heb vanochtend getest maar natuurlijk te vroeg dus ook negatief, maar ik heb de volgende klachten:

pijnlijke (.)(.)
    vlagen miselijkheid
    ongiepijn in buik
    op de raarste tijden honger.

wat denken jullie, maak ik een goede kans?

XXX Gusam

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik hoop het! ik ga heel hard duimen

13. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hoi lieve meiden,
    Ik kom weer even koekeloeren :) Ik zie een paar nieuwe namen, maar ook meiden die helaas weggaan.. Sense, ik vind het heel erg voor je, en ik begrijp dat het even niet meer kunt opbrengen. Ik wens je heel veel geluk in de toekomst.
    Gelukkig zijn er ook nog goeie berichten te lezen.
    Ik ben nog niet zwanger, althans ik zit weer op het wachtbankje. Maar ik kan het nu meer loslaten en zoiets hebben van, het komt wel, (hoop ik!)
    Ik wilde ook even vertellen dat ik gisteren een interview heb gedaan voor netwerk over BAM moeders :) Dit was een hele leuke ervaing. Ik weet niet precies wanneer het uitgezonden wordt maar ik hou jullie op de hoogte, mochten jullie het willen zien natuurlijk!
    Liefs Sjors

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey Sjors wat leuk dat je weer wat van je laat horen! Fijn dat het goed gaat met je en ben benieuwd naar de documentaire! Laat je het ons weten en ik ga natuurlijk duimen dat je snel zwanger mag zijn!

Liefs Ylona

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hee sjors, hoe is het met jou! hopelijk zijn we snel zwanger! ben heel benieuwd naar de uitzending, laat je het ons weten wanneer het op tv is?!

@gusam: heb je nog een keer getest?

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    loppy hoe is het met je? ik had in me gedachten de 29 nod toch? ben beniwud xxx momhairy

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey loopy heb niet meer getest. gister is plotseling de oma van mijn vriend in het bijzijn van familie gestorven ik test denk ik pas op dinsdag weer.

XXX Gusam

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gecondoleerd en sterkte Gusam!

Ik kwam hier weer even kijken omdat de duivels zijn gekomen na de eerste ronde met Z.I.
    Bedankt nog voor de tips en ik hoop de komende ronde meer succes te hebben. Ik krijg ook rond de 10e dag een HSG, dus wie weet.....

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey meiden kunnen jullie eff in mijn album kijken heb vanmorgen getest en mijn mannetje en ik zien een licht 2e streepje, zien jullie hem ook?
    en als wij hem zien kan ik er dan nu vanuit gaan dat ik zwanger ben?

XXX Gusam

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    op mijn pc slecht te zien, maar als je over een paar dagen nog een keer test, zou de streep donkerder moeten zijn!
    een digitale test is ook handig. dan zie je in lettertjes in het schermpje staan of je zwanger bent. ik hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina