@ylona: wanneer heb je je 20-weken echo? ben je niet al bijna zo ver? ja toch? @shy, giegel, big wish, sjors, jongle, bamjolan en andere meiden: hoe is het met jullie? mijn NOD is 1e kerstdag...
Hey loopy, Ja woensdag is mijn 20 weken echo! Dan weet ik hopelijk ook of er een jongen of een meisje in mijn buik groeit! Spannend met kerst! Misschien krijg je wel een heel leuk cadeau! Liefs Ylona
@Loopy Met mij gaat het goed. Het wil nog niet echt lukken met het vinden van een groter huis. Ik eindig steeds heel laag bij de woningen waar ik op reageer. Ik hoop nog steeds dat het volgend jaar gaat lukken. Maar voorlopig is het nog afwachten.
Vervelend he die huizen! Ik sta nu nog rond de 20 en dan stond ik afgelopen september 3 jaar ingeschreven. Hier verder alles goed, bijna 26 weken en dan het laatste trimester!
Gusam, ik lees net dat je zwanger bent! Meid, van harte gefeliciteerd! Geniet van de tijd die komen gaat, hij is namelijk zo weer om! Bamjolan, wat een "veilig" gevoel dat je het 3e trimester ingaat! Laat de baby nog maar lekker zitten hoor, maar het is toch iedere keer een weekje erbij Met ons gaat alles goed. Lily alweer 13 maanden en loopt fanatiek langs de tafel maar nog niet los haha. Het wordt iedere dag leuker, ze doet tegenwoordig een koe na als ze 'm in het echt hoort loeien. Zo leuk!
Hahaha geweldig Kari! Heerlijk he die kleintjes, hoe ze kunnen reageren Nou precies 26 weken vandaag! Had trouwens een 'leuk' berichtje in mn gastenboek van een bom mama hahahaha pffff sommige kunnen zielig zijn!
Nou ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en ik krijg waarschijnlijk een MEISKE! Ben er helemaal blij mee. Alles zag er goed uit! Liefs ylona
superleuk ylona! en ik ben blij dat alles goed was! (elke keer als iemand een 20-weken echo moet, knijp ik hem toch effe)
hier ben ik weer even, hier gaat alles zijn gangetje. het wachten op de eerste echo duurt alleen lang, en ben zo onzeker. zal ik het hartje zien, en zal ik door de 3 maanden heen komen. en zo ga ik nog even door, niet goed dat ik zo denk. ik probeer er dan altijd en positieve gedachten er tegen over te stellen en dat helpt wel een beetje. XXX Gusam
Hallo Ylona, Wat leuk, een meisje! Zulke leuke kleertjes Je raakt niet uitgekeken.... Lekker tuttelen. Liefs Kari
@gusam volgens mij hoort het erbij meis... die onzekerheid maar misschien helpt het als je ook bij de augustusmama's mee gaat kletsen, die meiden zijn net zo ver als jij! (wel ook bij ons blijven kletsen he hahaha)
@bamjolan, wist jij dit? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=126603 hier gaat alles trouwens goed, ben supergelukkig met mijn vriendje.....en we gaan de 2e, uuh eigenlijk 3e ronde in! Spanneeeeendddd
Hallo Desert, wat een goed nieuws! Ik hoop dat het lukt! Ik heb net "uitzending gemist" bekeken. Ons topic komt vrolijk voorbij. Ik weet nog niet of ik hier blij mee ben. Nog even over de inhoud van die uitzending; wat een vreselijke kortzichtigheid van die mevrouw Roodvoets, of hoe ze dan ook mag heten. "ga eerst maar eens een leuke vent zoeken" Pfffff. Hier gaan mijn haren nu echt van overeind staan
hoi nhene hoe is het met jou? terug bij je vriend las ik? ik zit op de wacht bank... wachten duurt lang! (en ik voel nog niks *zucht*)
hee heb je nog een echo gehad? stel je voor dat dat niet zo was: een heel roze kamertje en dan is het tóch een knul hahaha (volgens mij komt het nog steeds wel es voor) jongens zijn ook superleuk! maar gezondheid is het allerbelangrijkste
Hey meiden! Yylona, eerst een meid en nu een jongen? Ach, maakt niet uit, is allebei leuk! Meiden, Ik weet niet of jullie het wisten, maar die potentiële Bam-moeder in Netwerk was ik.. Ik heb ook gezien dat ze dit forum voorbij lieten komen, ik zag Ylona's naam ook voorbij komen. Ik wist niet dat ze dit gingen doen. Ik hoop niet dat jullie het erg vonden!