Hey Dames, Ik was op de site van bam-mam en zag bij de donoroproepen dat er oproepen stonden die geplaatst zijn in febr. vorig jaar. Kan het echt zolang duren? Anders ga ik vandeweek toch maar alvast een oproep plaatsen. Wilde wachten tot in de loop van het jaar.
je moet het inderdaad maar net treffen. ik had vorige maand op een aantal oproepjes gereageerd, en op twee kreeg ik antwoord en met de ene klikte het enorm! hem heb ik dan ook uitgekozen.
Hihi, ik bedenk me net iets heel geks.. Er is wel een heel klein kansje dat het voorkomt dat meerdere van ons dezelfe donor hebben.. Wat betekent dat onze kinderen dan halfbroers/zussen zijn, haha! Kleine kans, maar toch
Haha ja sjors dat zou idd kunnen! Het is toch een kleine wereld met die donoren. Ik heb trouwens mijn donor ook snel gevonden. Al eerder had ik een gesprek met iemand anders gehad maar dat heb ik uiteindelijk afgeblazen. Nu heb ik een leuke donor gevonden en al snel zwanger van hem geraakt! JIj volgende week weer je poging Loopy? Gebruik je ovulatietesten? Liefs Ylona
Hihi, dat zou idd wel kunnen. gek idee eigenlijk. Als ik jullie zo hoor, ga ik toch nog maar even wachten. Dank voor jullie reacties
hallo allemaal, Wij beginnen hopelijk ook snel met ZI. Na een lange (om) weg hebben we ook de stap gezet om contact te leggen via de bam-mam forum. We hebben binnenkort een kennismaking! Hopelijk klikt het! Zo spannend.
Ik heb een vraagje. Hoe hebben jullie het aan je ouders verteld dat jullie bammer wilde worden. Ik wil het binnenkort gaan vertellen. Ik weet dat mijn ouders er voor open staan en mijn keuze begrijpen, maar vind het toch lastig, hoe begin je zoiets. Lijkt me beetje raar om zo uit het niets te zeggen. Groetjes
Sjors, Over 2 dagen heb je je eerste bezoek aan de vk gehad Superspannend zeg. Ik zal aan je denken Groetjes
Hey Big wish wat lief dat je daaraan denkt, ik kijk er inderdaad ontzettend naar uit, mijn moeder ook die gaat met me mee! En om jouw vraag te beantwoorden, ik ben er tegen mijn moeder over begonnen toen ik alleen het idee al had, en zij wist dat mijn kinderwens groot is dus ze begreep me en stond gelijk volledig achter me. Ik heb haar dan ook in alles betrokken, en mijn ouders hebben zelfs de donor ontmoet, waar ik ook heel blij mee was. Ik zou gewoon voorzichtig beginnen met dat je na lang nadenken over dit onderwerp een beslissing hebt genomen! Gelukkig weet je al dat ze je keuze begrijpen, dat was bij mij ook zo en dat maakt de drempel toch een stuk lager! Succes!
Hallo, Dank voor jullie welkom! Ik hoop dat ik hier mag blijven want ben niet echt een Bam. Wij zijn een lesbisch stel die graag een kind willen maar toen ik hier de berichten las voelde dat goed dus dacht: hier kan ik wellicht posten! Over onze situatie: Wij zijn al jaren bezig met onze kinderwens. Na heel veel zoeken en informeren zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij spermabank bijdorp. Wij willen graag een b-donor dus kwamen op de wachtlijst. Dit heeft even geduurd en uiteindelijk kregen we een intake en na ongeveer een jaar was er een donor voor ons. Helaas kon het ziekenhuis hier in de buurt niet insemineren of het sperma opslaan en kwamen we zo bij Rijstaete in Arnhem terecht. Weer wachten en gelukkig na een half jaar ongeveer konden we starten. Dat betekende sperma ophalen in Bijdorp, naar Arnhem brengen en daar insemineren op de vruchtbare dag. Helaas is hier geen zwangerschap uit ontstaan. We hebben toen even een pauze ingelast vanwege een verhuizing en zouden in oktober 2008 weer beginnen. We kregen een brief van Bijdorp dat er geen sperma meer uitgegeven mocht worden vanwege het niet meer voldoen aan de europese eisen. Dat was een echte klap. We hebebn contact gezocht met Bijdorp maar helaas tot op heden is de situatie daar niet veranderd. Lang geleden zij iemand ons al waarom niet een donor zoeken en zi proberen. Op de een of andere manier durfde ik dat niet. Nu inmiddels hebben we de stap wel gezet en proberen we het op deze manier en hopenlijk is het waar, dat het zelfs prettiger zal zijn als dat klinische in het ziekenhuis. Ik hoop het zo! Binnenkort zien we dus, via het bam forum, de hopelijke donor. Het is zo spannend zeg! Bijdorp heeft tot op heden nog niks laten weten Maakt mij wel heel boos moet ik bekennen! Tot zover even wat meer over ons en nogmaals hopelijk passen we bij deze club Groetjes
Hallo Daan32, Welkom hier! Ik heb je verhaal gelezen en ik kan me voorstellen dat jullie een beetje boos zijn. Het is ook niet niks, de hele situatie brengt al genoeg spanning met zich mee. Maar is Medisch Centrum Kinderwens niks voor jullie? Ze zitten in Leiderdorp. Het is een prive-kliniek en de wachttijd is hier niet zo heel erg lang. Gr. Kari
hoi Daan, welkom! Een vriendin van mij is gertouwd met een vrouw en zij hebben gewoon zelf een donor gezocht en hebben in november een heel mooi meisje gekregen! Met haar vorige vrouw had ze al twee kinderen, via diezelfde manier. Misschien is zelfinseminatie voor jullie ook een idee?
over mijn eigen inseminatiepogingen: ik hou al sinds september 2007 mijn cyclussen bij, en nu voor het eerst zegt de analyse dat mijn intercourse timing erg goed was!
opnieuw bij een donorbank inschrijven willen we , voor nu althans, niet doen. We hopen dat, als het nog steeds via een donorbank moet, we straks weer iets horen van MC Bijdorp. Zij moeten hun verplichting toch voldoen lijkt mij? Het voelt goed inderdaad om het nu te proberen met zelfsinseminatie! Wij hopen zo dat het nu gaat lukken! Ik hoor en lees in ieder geval genoeg positieve verhalen en dat sterkt ons wel. Spannend zeg die higscore van jou Loopy!
Hoi lieve dames, ik heb vandaag mijn 1e echo gehad! Alles is goed, ik heb het hartje zien kloppen, het bewoog al en ik heb zelfs een beentje gezien! Het was zo bijzonder en ik ben supergelukkig, ik had me 1 dag vergist, ik ben nu precies 9 weken en de uitgerekende datum is 15 september. Precies op mijn verjaardag ben ik 20 weken! Nu geloof ik het pas écht!
Sjors wat super! Gefeliciteerd! Hier weinig...34 weken en 1 dag...van mij mag ie komen, ben t zat....maarja mag off. nog niet he :S