Kan ik me we iets bij voorstellen hoor... Maar die onzekerheid zou ik nog veel erger vinden. Sinds de 19e (1e dag van mijn menstruatie) ben ik aan het temperaturen. Temperatuur zat altijd tussen 36,5-36,6 met uitzondering van 27 en 29 januari toen was ie 36,7. Volgens de ovulatie test die gisteren dus positief was zou ik dan binnen gisteren en 48 mijn eisprong moeten krijgen. Vanmorgen was mijn temp 36,8. Weliswaar maar 1 tiende hoger, maar zo hoog was hij nog niet eerder sinds ik bezig ben. Ben benieuwd naar morgen vroeg. Had wel een glaasje wijn gehad gisteren en weet niet of dat ook van invloed is.
Net nog even gekeken, mijn temp was 2 tiende hoger...gisteren was ie n.l. 36,6. Met hoeveel tienden 'moet' het stijgen na je ovulatie?
Dacht al dat je al kon testen Loopy (banner).... inderdaad eng he... Maarja...dan weet je het wel. De uitslag wordt er niet anders van Succes!
Vandaag is een speciale dag. Vandaag precies een jaar geleden had ik een positieve ovutest en diezelfde avond is Lily verwekt.... Babywens, dat van die temp weet ik niet want dat heb ik nog nooit gedaan. Dat wijntje zou ik me geen zorgen over maken hoor, ik had iedere keer dat ik het met mijn donor moest doen zowat een hele fles achterovergeslagen en zie, het is ook gelukt en nog een mooi exemplaartje ook! Liefs Kari
Pfff...stelt me gerust...ik had gisteren een positieve ovu en de donor is gisteravond geweest. Dus wie weet.... Mijn donor gaat zaterdag op vakantie voor 10 dagen...wel moeilijk net in deze afwachtende periode. Normaal dan mailde hij elke dag even om te vragen hoe het met me ging en zo.... Dus dat wordt even afkicken. Maar misschien heb ik wel goed nieuws als hij de 10e terug komt.
sjonge zit ik overal mijn berichtje te plakken vergeet ik het hier. het blijft spannend: de test was negatief. maar ik denk een mini-mini-mini-dun tweede streepje te zien maar ik kan het me ook verbeelden. Maar geen bloed en mijn temperatuur was nog altijd hoog. Ik zal meer geduld moeten hebben. En de wellicht een ander merk test kopen!
pppffff....slopend dit hoor....kun je geen foto maken van de test, dan kijken wij even met je mee. Hang in there...
ooooowwww wat spannend allemaal. Ik ben even een paar dagen niet geweest (druk op werk en thuis klussen e.d) en ik heb al zo veel bij te lezen. Ik doe het bijna in m'n broek van spanning. Zo leef ik me met iedereen hier. Loopy jouw temp is wel verdacht hoor. Bij mij was er heel duidelijk een daling te zien. Elke dag daalde mijn temp met 0.1. of 0.2 en toen werd ik ongi. Jouw temp stijgt eerder. Ziet er goed uit en soms zit er gewoon nog weinig HCG-hormoon in je bloed. Voor jou zal het idd misschien extra spannend zijn omdat je je ervaring met Bas natuurlijk nog "vers" in je geheugen hebt. vergeef me mijn woordkeus. Ik bedoel het met alle respect. Babywens, Ik ben wat laat maar alsnog gefeliciteerd! Proost op een positieve test in februari. Kari, dit moet voor jou ook een bijzonder moment zijn. gefeliciteerd!
bij het onderwerk NOD januari staat een berichtje van Linnepin, zij hed ook zo'n onduidelijke test schrijft ze. Al ik haar foto zo bekijk lijkt ie wel een beetje op die van mij.... ik ga een paar dagen wachten en probeer er even niet zo aan te denken want ik vind het eigenlijk allemaal een beetje te spannend
ja erg he ik kon er amper van slapen vandaar dat ik het maar even ga proberen van me af te zetten (mits dat bestaat hahaha)