hahahhahaha ja hoor! Dat zal ik morgen eens even doen zodra ik op mijn werk ben! ( boek staat bij collega op kantoor)
dames mijn 2e buikfoto staat in abum, de eerste staat op mijn site, als je de site wil hebben pb me dan even dan geef ik je die. zondag ben ik 12 weken jippie. XXX Gusam
Gusam, wat super joh, dat het zo goed gaat. je krijgt ook al echt een buikje Loopy, nog 4 dagen, spannend. Wat denk je zelf : Verder alles goed met iedereen? Groetjes
ik spot al weer twee dagen dus zal morgen ongesteld worden. ik ga naar ronde 12 (en met nieuwe donor ronde 3)
Balen Loopy! Gusam gefeliciteerd! Morgen 40 weken, MIJN dag haha Heb sinds 15.00 ongeveer veel harde buiken..hoop dat t vannacht doorzet.
Jeetje Bamjolan, wat goed dat de kleine zo lang bij je is gebleven! Als je dit allemaal had geweten, was de zwangerschap waarschijnlijk een stuk rustiger voor je geweest...... maar ja, sommige dingen weet je gewoon niet. Ik hoop dat het doorzet, ben je het zat? Liefs Kari
Thanx lady's! Mwa qua ellende ben ik het zat, idd het is toen zo zenuwslopend geweest en idd als ik het had geweten was mn zwangerschap veel relaxter geweest, maarja. Heb sinds gister veel harde buiken, vannacht niet, en sinds vanmorgen komen ze weer. Ben benieuwd.
ben benieuwd jolan! de grote zussen kunnen zeker ook bijna niet wachten? PS nieuwsgierig is met een g hihihi
Hallo Dames! Ben terug van weggeweest. Vorig jaar heb ik 4 maandjes geprobeerd alleenstaande mama te worden, het is helaas niet gelukt toen. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor Heel leuk om te zien dat er intussen enkele van jullie meer geluk hadden, dikke proficiat! En aan de anderen, onze tijd komt zeker ook
welkom terug en succes luckie! ik hoop dat het snel raak is! ik heb vanmorgen een nieuw nichtje gekregen! ze heet Femke. Ik heb daarna heel hard gehuild omdat ik mijn zoontje zo mis. hopelijk zet mijn menstruatie vanavond effe door, dan kunnen we ook weer verder naar ronde 12. (komende ronde is de laatste ronde voor een baby in 2009 )
Den en Jay kunnen idd niet wachten zeg..ze zijn nu allebei ziek. Den is al vanaf woensdagavond bezig en t ging goed dus vanmorgen naar school, afgesproken een ochtendje te doen voor haar omdat ze t weekend nog veel geslapen heeft. En Jadey was thuis die kreeg gisteravond koorts. Werd ik gebeld door Den dr juf, ze is niet lekker en wilt naar huis dus heb mn tutje opgehaald en nu liggen ze allebei zielig te maffen
Bamjolan, Wat onzettend spannend. Ben heel benieuwd of het nu snel gaat komen. Wel sneu dat je kids nu ziek zijn. Beterschap en succes met de bevalling Gusam, fijn dat alles zo goed verloopt. Luckie: Hoop dat het snel gaat lukken? Heb je al een donor? Loopy, Jeetje Balen, En het is logisch dat je zo emotioneel werd bij je nieuwe nichtje. En misschien ook wel goed om even je tranen de vrije loop te laten, want daar is niets mis mee. Echt, ik hoop zo dat het voor jou de volgende keer raak zal zijn. Ik duim ontzettend voor je. maar wat bedoel je met de laatste poging voor 2009? Nog even een vraagje. Las ook over ingevroren sperma. Is dit uiteindelijk net zo betrouwbaar als "vers". Misschien een stomme vraag maar was ik gewoon nieuwsgierig naar. En hoe lang is dat "houdbaar?"
ik bedoel dat als ik volgende ronde zwanger word, ik ben uitgerekend om te bevallen op oudejaarsavond. dus als ik nog in 2009 een baby wil krijgen is de komende cyclus de laatste kans
@Luckie voor jou ook veel succes! hopelijk is het voor ons allemaal snel raak! @Loopy het heleproces van proberen zwanger worden is zo emotioneel dat ik mij zo goed kan voorstellen dat je in die situatie even wat tranen hebt gelaten. Ik hoop voor je en zal zekers duimen dat jij oudejaarsavond 2009 zlt gaan bevallen Ik heb nog niet in het boek kunnen kijken van die collega maar ga dat zekers nog even doen lol! @Bamjolan spannend zeg zo de laatste loodjes! heel veel succes! PS: Ik schaamde mij afgelopen week gewoon Een vriendin van mij is onlangs bevallen, dat vind ik onwijs te gek! Een ander vriendin probeert weer zwanger te worden en laatst belde ze. En toen ging er iets door mijn hoofd, ik baalde daarna van mijn eigen gedachte. Toen ze belde was ik gewoon bang dat ze zou gaan vertellen dat ze weer zwanger is Ik hoop echt dat ze snel zwanger mag worden dat is het niet maar het is zo dubbel allemaal. Herkennen jullie dit misschien? Voelde mij echt rot door mijn gedachte en was ook kwaad op mezelf dat ik dat dacht maar goed het spookt dus wel door mijn hoofd!
die gevoelens herken ik hoor. ik hou niet van jaloers zijn maar een beetje gezonde jaloezie het is wel menselijk