Succes meid, ben benieuwd wanneer hij zich aankondigt! Verder met iedereen alles goed? Hier wel, ik heb Angelsounds gekocht, en ik heb het hartje zojuist in 1 keer gevonden. Wat een heerlijk geluid is dat toch! Ik heb het zelfs door kunnen mailen naar mijn moeder die in Griekenland woont, bijzonder he? En Daan, je hoeft je echt niet te schamen voor die gedachte hoor, ik denk dat we dat allemaal wel een beetje herkennen! En jouw tijd komt echt ook!
oh wat leuk! gefeliciteerd jolan en natuurlijk ook voor de meiden! is jullie broertje lief? ik hoop dat alles is goedgegaan en dat we snel foto's mogen bewonderen!
Bamjolan, Hoop dat alles goed is gegaan! Nu lekker genieten. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en de meiden van hun broertje KYANO. Ik wens jullie heel veel liefde, gezondheid en geluk voor nu en in de toekomst. Geniet maar lekker van en met elkaar.
Bedankt allemaal! De bevalling is over het algemeen goed verlopen, om 20.23 is ie geboren, amper 6 uurtjes over gedaan Alleen bleek ie zn navelstreng 2x om zn nek te hebben. Ook wilde ik niet de vliezen laten breken ivm weeënstorm, ze zijn spontaan bij het persen gebroken en toen bleek ie meconium te hebben geloost en er liep zelfs een bloedvat door de vliezen dus ben erg blij dat ik ze niet thuis heb laten breken! Verder was de placenta op, er zaten verkalkingen waardoor de vk dacht dat ik gerookt had gelukkig niet! Hij woog slechts 2600 gram, de placenta werkte dus al niet meer goed. De vk zei dan ook dat t niet nog wat dagen langer had moeten duren. Nouja, hij is er, we genieten, hij is alleen gister opgenomen ivm slecht drinken en suf zijn maar hopelijk mag ik hem straks ophalen. Heb hem net gevoed op de couveuze afdeling. Mis hem wel hoor en t is toch onmenselijk, zon hompie zonder mama in een groot ziekenhuis Om 15.00 ga ik weer naar hem toe. Sorry voor het ego berichtje, kom snel wat uitgebreider reageren en een foto plaatsen!
jeetje, wat heftig allemaal. En nu alweer opgenomen in het ziekenhuis. Hoop dat hij snel weer mee terug naar huis mag. Kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend moeilijk is om je kleine mannetje meteen weer aan anderen over te dragen. Maar hij is vast in goede handen. Gaat het met jou zelf allemaal een beetje? Ben benieuwd naar de foto Sterkte en geniet maar lekker liefs femke
Jolan, meid toch dat is toch helemaal niet ego. Het is toch wel heel heftig geweest en je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren allemaal. Ik hoop dat hij snel weer naar huis mag. Ik denk aan jullie. Liefs katinka
sjonge zeg dat is allemaal niet niks jolan! hopelijk mag hij snel naar huis en kunnen jullie echt gaan genieten. ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van de grote zussen
Hij is wel thuis geweest hoor, maar zondag kon ik hem terug brengen Hij is vandaag uit de couveuze gegaan naar een wiegje. Pff wil hem nu wel weer thuis hebben hoor Mis hem erg.... Ik kan ook maar 2 keer per dag hem opzoeken, vaker is niet haalbaar (lichamelijk), terwijl ik t zo onmenselijk vind om dat humpie daar alleen zonder mama te laten Ik kan er helaas ook niet blijven, anders had ik dat zeker gedaan, ze hebben op die afdeling geen plek daarvoor.
Bam jolan ik hoop dat alles goed is met je mannetje en dat hij snel naar huis mag! Zo controle was weer helemaal goed! Kleine groeit alleen erg goed. Hij is nu geschat op 3250 gram en dat betekent dat hij bijna een kilo is gegroeid in 2 weken. Zijn hoofdje was niet goed te meten omdat hij al zo diep lag dus waarschijnlijk is hij nog een stukje zwaarder. Zijn buik en beentje zaten op de groei van 39 weken. Zo ga ik wel een beetje tegen de bevalling op zien . Maar hij is lekker bewegelijk en dat is belangrijk. Moet wel 2x per week een CTG laten maken om te kijken na de conditie van de kleine. Diabetisch verpleegkundige en dieetist waren ook helemaal tevreden. Liefs Ylona
@bamjolan: wat erg dat je kleine Kyano maar twee keer per dag kan zien zeg! weet je al of hij binnenkort naar huis mag? enne... heb je al veel foto's om aan ons te laten zien @ylona: gaan ze je nou inleiden vanwege je suiker? en is er al een datum geprikt? @sjors: hoe is het? heb je al een lekkere buik? @katinka: voel je al iets? morgen is je NOD! @alle anderen: hoe is het met jullie?