Hallo dames, Ik kom me ook hier aanmelden! Ik ben nu moeder van een zoon van bijna twee maanden. Bij hem was het niet meteen de bedoeling dat ik er alleen voor kwam te staan , maar na een aantal weken zwangerschap is zijn vader ervandoor gegaan..hij koos voor de hond Nu ben ik echter blij dat hij afgedropen is want het gaat me prima af zo. Ik weet nu ook al zeker dat ik over een aantal maanden graag voor een tweede wil gaan! Ik wil gewoon niet dat er een groot leeftijdsverschil tussen mijn ukkie en een volgende komt. Bovendien wil ik niet gaan zitten wachten op mister wright guy!! Hoe hebben jullie het aangepakt?? Zelf een donor gezocht of via een kliniek? groetjes Moon
Koos voor de hond, nouja!! Blij te lezen dat het je nu goed af gaat mamamoon! En welkom hier, je bent aan het juiste adres! Ik heb zelf een donor gezocht, volgens mij wij allemaal hier? Nog geen tekenen van een naderende bevalling hier, helaas.. Ik kan niet meer wachten!! Maar een gevoel zegt wel maandag Hoe gaat het met de rest?
welkom mamamoon! misschien kun je eens kijken bij bam-mam.nl of bij stilverlangen.com @sjors, de laatste loodjes! spannend hoor! @gusam voor jou schiet het ook al op! ik ben ook heel benieuwd hoe het met daan32 is. komt zij nog wel eens hier?
Welkom Mamamoon. Succes Sjors, mocht je gevoel uitkomen Ik heb even teruggezocht naar Daan32, haar laatste activiteit was 9 sept., maar haar laatste bericht ergens was 8 juni. Daar kon ik niks uithalen hoever zij nu is met alles.
Ja alles nog rustig.. Vandaag weer controle gehad en alles is nog steeds goed, maar ze denkt dat ik de bevalling tegen kan houden doordat ik ongeduldig ben en door de angst. Ik heb nu ontspanningsoefeningen gekregen, dus we wachten het af..
Hoi Sjors Succes de komende dagen dan. Of misschien is je zoontje inmiddels al geboren. Hoop snel weer iets van je te horen. Ik heb de 26e een eerste afspraak met misschien de persoon die mij straks gaat helpen. Heel spannend dus. Hebben jullie nog tips wat je juist wel of juist niet moet zeggen tijdens zo'n eerste kennismaking. En hoeveel keer spreek je af met elkaar voordat je daadwerkelijk de stap gaat zetten, en alles dan natuurlijk eerst op papier hebt vastgezet. Hoop dat het goed gaat met iedereen
Hey musicalfan, leuk weer van je te horen! Wat spannend dat je een afspraak hebt! Ik hoop dat het allemaal goed verloopt en dat het een geschikt iemand is. Wat ik je kan aanraden, tja, ik zou in ieder geval niet meteen over 'het' onderwerp beginnen, maar eerst gewoon wat over ontspannen dingen praten zodat het ijs breekt. Bij mijn donor en mij was er gelijk een klik, en we waren dan ook uren in een relaxed gesprek, daar had ik wel geluk mee. Wij waren het er dan ook meteen over eens dat we de stap gingen zetten, dus een maand later gebeurde dat ook.. Maar overhaast niks, het moet voor jullie allebei goed voelen! Heel veel succes! Ik ben gisteren bij de VK geweest, ze heeft gekeken of er al gestript kon worden maar dit kon nog niet. Donderdag weer een poging. Ik hoop dat het nog vanzelf komt.. Ik word het wachten nu wel een beetje zat, maar wat er ook gebeurt, binnen een week ben ik moeder! Hoe is het met de rest?
Spannend Sjors. Ik hoop dat er intussen iets is gebeurd. Tja, de klik was er al in de mail, aan de telefoon, dus hoop ik dat het in het echt ook zo zal zijn. Ik denk dus wel dat het los zal lopen. Alleen begin ik er niet volgende maand al mee. Hij weet dat ik het volgend jaar pas wil. Nou ja, wil nu al, maar mijn gezondheid zit momenteel erg tegen en dat zijn we nu eerst aan het onderzoeken. Want ik wil er volledig kunnen zijn voor het kindje als het zover is en nu zou ik dat echt even niet kunnen. O ja, misschien een hele rare vraag. Maar donoren, willen die hier iets voor terug hebben, vergoedingen ofzo. En hoe moet ik dat zien? Want ja, doen ze dit zomaar? Ik vind het wel heel gek, maar hoop hier wel antwoord op te krijgen.
Ik ben vanochtend gestript, maar dit ging nog moeilijk dus zaterdag gaan ze weer kijken.. Mijn geduld word erg op de proef gesteld, en hoewel ik me lichamelijk nog steeds wel goed voel wordt het me psychisch soms gewoon te veel.. Ik wil dit ventje zó graag zien!! Geen rare vraag hoor musicalfan, maar wat ik wel weet is dat ze echt geen vergoeding mogen vragen, alleen reiskostenvergoeding. Dit is ook het enige wat ik mijn donor heb gegeven. Want hij moest er natuurlijk niet slechter van worden doordat hij elke keer naar me toe kwam rijden, maar verder mag er echt geen geld bij komen kijken. Mocht die van jou dat wel willen, dat zit het niet goed hoor! Wel balen dat het met je gezondheid niet zo goed gaat, ik duim voor je dat het gauw beter gaat.
Ik duim voor je Sjors, dat hij echt dit weekend gaat komen. Ik zie dat je weer nieuwe ronde bent ingegaan Loopy? Musicalfan, spannend dat je een kandidaat gaat ontmoeten.
Dames, ik las in haar berichten dat Sjors sinds vanacht weeen heeft, zaten vanmorgen om half 8 om de 7 minuten. Verloskundige komt om 11 uur kijken. Ik denk dat haar geduldd eindelijk belood gaan worden. Succes Sjors
Dames, Sjors is bevallen van een prachtige Zoon DYAMI. Ik las het op haar hyves. Gefeliciteerd Sjors. Nu kan het echte genieten beginnen. Heel veel geluk.
Hallo lieve meiden Ik ben inderdaad bevallen van een zoon op 26-09-2009, hij heet Dyami Charly. Het was een heftige ervaring. Ik had 17 uur weeen waarvan de laatste 3 uur persweeen, het hoofdje wilde niet verder zakken en toen is op het laatste moment overgegaan tot een spoedkeizersnede. Het was heel heftig en ik zal mijn bevallingsverhaal nog wel een keer uitgebreider vertellen. Voor nu gaat het erg goed met ons, ik mocht gisteren al naar huis dus na 2 dagen al wat best uitzonderlijk is voor een keizersnede! Liefs Jorgia & Dyami
Lieve Jorgia Van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon. Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en liefde voor nu en in de toekomst. Laat je nu even lekker verzorgen, want dat heb je wel even nodig. En nu kun je eindelijk van je prachtige mannetje gaan genieten. Liefs
oei wat een ervaring zeg... is met je zoontje alles goed? wie was er bij de geboorte aanwezig trouwens? wat fijn dat je zo snel naar huis mocht! heb je een lieve kraamhulp?
Hey meiden! Alles is nog steeds goed, Dyami doet het super! Mijn moeder was bij de geboorte, ze mocht gelukkig ook bij de operatie zijn. Ik heb een goeie kraamhulp met 40 jaar ervaring, dus daar kan ik veel van leren. De nachten zijn gebroken maar minder dan ik dacht, en ik ben ook fit! Ik geniet enorm van mijn zoontje en elk klein dingetje wat hij doet is helemaal geweldig Hoe gaat het met jullie? Nog nieuws?