das wel weer spannend Ylona. Ik hoop dat het je gaat lukken. Fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid Kari. Hier sta ik inmiddels 3e en krijg als het goed is morgen een brief van de woningbouw met de gegevens van de huidige bewoner, om een afspraak te maken om een kijkje te nemen Ben vandaag al even gaan koekeloeren door de ramen, en ben zeker wel enthousiast, moet heel wat gebeuren wil ik hem afwijzen Heb voor nu wel besloten, om als ik daar woon eerst nog even te sparen. En volgend jaar te beginnen.
Jeetje Big Wish wat spannend voor je! Ik hoop voor je dat die 2 voor je 'm afzeggen! Nummer 3 is hoog hoor. Mijn tante heeft nu een mooi huisje en zij stond nummer 11!
IK HEB HET HUIS Ging vanmiddag mijn gegevens langsbrengen en toen ze zag dat alle klopte zei ze, dan ga ik de brief in orde maken. Ik heel verbaasd, heb ik hem dan. Ja, de andere hebben hem afgewezen zegt ze Ik kon en kan het nog steeds niet geloven.
krijg ip per 1 februari de sleutel en wil er 1 maart inzitten (per 1 maart mijn huur opzeggen van huidige woning)