Heb net nog wat aanvulling erbij gezet, was nog wat dingen vergeten.. Uitgaande van mijn laatste 2 cycli (25 dagen) kan ik dinsdag testen...
haha, is idd wel een hele wasslijst haha. en jij nog heel voorzichtig zeggen dat je wel wat symptomen hebt. hihi
LOL...als ik me buk of zo dan worden de steken soms echt venijnig. Maar nogmaals, ik durf nog niet echt te hopen hoor... Ik hoop dat ik volgende week goed nieuws voor jullie heb. Ik heb trouwens de ultra zwangerschapstest van Matcare.
Ik hoor er goede dingen over. De ovu test was ik erg tevreden over. Beter dan die van Sensitest in elk geval. Vannacht werd ik ineens wakker en ik weet niet eens waarom/waardoor, weet alleen dat ik me heel erg vreemd voelde, echt raar, en ik kan me nu niet eens meer herinneren wat ik precies voelde, was het misselijkheid? Geen idee. Het was een heel raar 'buikgevoel'. Na een 10-tal minuten ben ik ook weer gewoon ingeslapen. Heel weird.
En als ik je vertel dat ik nu nerveus ben om de test te doen en de andere 2 rondes niet... Ik schiet al helemaal in de stress als ik eraan denk...LOL
Salsera, jeetje wat ontzettend balen zeg van je donor! Wie weet heeft ie superzaad, maar dat is misschien iets te enthousiast gedacht. Op naar de volgende ronde maar! Liefs Kari
hihi, dat zou echt een giller zijn want ik verwacht m´n ei morgen of overmorgen pas (had net een positieve ovutest) Je leest wel eens van die verhalen dat zaad soms wel eens een week overleeft, maar ik ga idd. gewoon door naar de volgende ronde. thnx...
Thanks Loopy, helaas vanmorgen een flinke temp dip (kaartje staat in album). Uitgaande van mij korte cyclus moet ik dinsdag menstrueren. Ben benieuwd of er toch nog steeds een kansje is.
Oh Babywens, ik hoop het ook zo voor je! Maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden Echt niet leuk! Meid smijt die thermometer het raam uit ik zal voor je duimen! Kari
Zou wel willen, maar ik wil toch even een beetje zicht krijgen op mijn eisprong, juist omdat ik afhankelijk ben van een donor. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om in mijn mogelijke vruchtbare periode regelmatig te 'klussen'. Heb nog steeds steekjes in mijn buik en zo...ik ga het proberen los te laten. Maar dat valt niet mee. Vanmorgen was ik ook weer misselijk...maar ja...is het omdat het raak is, of van de spanning. Grrrrrr....
Hee maar gebruik jij dan geen ovu-testen? Veel makkelijker en duidelijker vind ik. Ik moest natuurlijk ook klussen op bepaalde dagen waarin ik afhankelijk was van mijn donor maar ik heb nooit getempt voor mijn eisprong. Wel eens voor mijn menstruatie maar hier werd ik helemaal geschuffeld van. Misschien dat jij dat makkelijker vind?
Die gebruik ik ook nog erbij...had voorheen nooit geen positieve ovutest, vandaar dat ik nu even het zekere voor het onzekere wilde nemen.
Nou die laatste testen zeggen genoeg! Ik duim ontzettend voor je! Hou ons op de hoogte hè? Ga je nog leuke dingen doen vandaag, even wat afleiding zoeken? Kari
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. LOL Als je het huishouden leuke dingen vindt dan ja..grin... Heb net gestofzuigd en ga nu dweilen... Niet mijn favo hobby maar ach, het houdt ons van straat he?
@ babywens: denk niet dat 10 minuten eerder zo'n keldering kan verklaren. Maar daarmee zeg ik niet dat de hoop verloren is hoor. Je temp is geen waterdichte indicator. Het geeft slechts een aanwijzing. Ik heb hier op het forum ook wel eens gelezen dat een vrouw een tempdaling had vlak voor haar NOD maar zij was wel zwanger dus.... Ik ben trouwens een voorstander van temperaturen. En ja ik gebruik ook de ovutests die een goede indicatie geven van wanneer mijn ei ongeveer zal komen. Omdat ik een of twee dagen ovulatiepijn voel, check ik met de temp methode of en wanneer de eisprong "precies" plaats heeft gevonden. Ik vond het de vorige keer ook prettig om al een week voor m'n nod te weten dat het niet gelukt was. natuurlijk is hoop fijn, maar de teleurstelling kwam wat minder aan omdat ik er al rekening mee gehouden had. Bovendien vind ik het handig voor het geval het wat langer gaat duren en de dokter naar mijn cycli vraagt. Ik heb alles dan al netjes bijgehouden en dat werkt dan denk ik alleen maar in mijn voordeel, snap je?