BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op de templijst zei iemand al dat ik mijn ei w.s. 2 agen later heb gehad kwam volgens haar ook beter overeen met mijn temp kaartje) en ze had het erover dat het dan wellicht nog een innestelingsdip kon zijn.
    Ik zou woensdag moeten gaan menstrueren (ik dacht dinsdag maar dat klopte niet). Mochten de duivels er nog niet zijn dan ga ik Valentijnsdag een testje wagen.

2. Thanks...gefeliciteerd met je donor kindje.
    De eerste?

3. Mooi meiske... ;)

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo Gerrit,

Gefeliciteerd met je meisje! Wat een schatje.

Vind je het niet moeilijk?

Kari

5. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    @ babywens: ik zie dat je temp weer gestegen is en meestal als je ongi eraan komt blijft het juist dalen. Dit geeft dus echt nog hoop hoor.

@ gerrit: van harte! werkelijk een plaatje.

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi meiden, ik kom me even voor een poosje afmelden.
    alle hormonen en emoties hebben me flink de das om gedaan en ik ga even een poosje nadenken wat ik wil en hoe ik het wil. als ik me beter voel kom ik wel weer terug.

7. Ja, maar dat was wel heel raar.
    1e keer tempen vanmorgen was 37,1.
    Dacht nog dat geloof ik niet... toend e 2e keer 37.0.
    De 3de keer weer 37.0 en de 4e (en laatste keer) 36.9
    Ben dus maar uit gegaan van het gemiddelde 37.0 ;)

8. Heel veel sterkte meid.....

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Heel veel sterkte Loopy. Je blijf in mijn gedachten en ik wens je alle geluk toe...

10. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Nou als je het mij vraagt is het gewoon raak hoor. Zo vlak voor je NOD zou je temp anders al lang in de buurt van de temp tijdens je ongi moeten zijn. Ik heb nog even je kaartje bestudeerd en je gemiddelde temp tijdens je ongi is 36.5/6 nu zit je op 37.0.
    Kijk, de test zal pas echt zekerheid bieden, maar ik verwacht dat wij jou allemaal zullen feliciteren binnenkort. :)

liefs

11. Ik hoop het van harte....aan de ene kant denk ik het zal wel niet, maar aan de andere kant heb ik raar onbestemd gevoel dat ik niet kwijt raak. ;)

12. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    tja, het is ook heel logisch om voorzichtig te zijn in hopen en geloven. Je moet jezelf ook een beetje beschermen natuurlijk. Er is niks mis met een beetje gezonde twijfel, denk ik. En de uitslag zal er heus niet door veranderen. Als het nu raak is, dan is dat (hopelijk) over een paar dagen/weken/maanden nog steeds zo. ;)

13. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi meiden, sorry dat ik een beetje laat reageer, maar kon de hele dag geen gebruik maken van mijn pc. Ik heb een nieuwe keuken gekregen! Erg mooi maar mijn huis is een t... zooi en bovendien heb ik ook nog griep dus komt het allemaal lekker uit. NOT!

Lily heeft vandaag haar 2e ronde prikken gekregen, zoooo zielig, ik durf nog steeds niet te kijken. :cry:

@Babywens, ik vind het wel heel erg spannend voor je worden hoor! Hoe voel je je nu, ben je zenuwachtig?

@Loopy, ik begrijp het heel erg goed, als je een schouder nodig hebt...

@Gerrit, ik bedoelde of je het niet moeilijk vindt alleen maar "donor" te zijn en geen fulltime papa. Zeker bij zo'n gebeurtenis als een geboorte is dat wel moeilijk denk ik. Ben je bij de bevalling geweest?

Liefs Kari

14. Wow...een nieuwe keuken...geniet ervan meid....
    Ik ben op van de zenuwen..vannacht lag ik in bed (kon niet slapen) en dacht...wat maak je je druk, je bent toch niet zwanger...stom he?
    En nu, nu ik dit schrijf heb ik weer dat rare gevoel in mijn maag.
    Mijn temp was vanmorgen ook 37,0 dus die blijft ook nog goed.
    Man dit is echt slopend.....lol
    Als je nu eens wist wanneer je ging menstrueren he?
    Ik heb 3 cycli bij gehouden...28, 26 en 2 keer 25 dagen.
    Uitgaande van de langste zou ik zaterdag nog kunnen gaan menstrueren als ik goed geteld heb. :rolleyes:

15. Pfffff.....vanmorgen een testje gewaagd, helaas negatief.
    Nog geen :evil: en de temp 36,9.
    Nog maar wat geduld hebben....waar kun je dat kopen? :)

16. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    keep the faith! soms is er nog te weinig hcg in je bloed.

17. Geen bloed geeft moed he? Dus ik blijf zeker nog hopen...
    Heb nog steeds die gekke steken in mijn onderbuik...dus wie weet. ;)

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik wilde me ook even melden. ik heb er ook voor gekozen Bam moeder te worden. heb even een tijdje een time out gehad ivm prive omstandigheden, maar ik ga er nu weer helemaal voor. ik hoop dat ik welkom ben.

XXXX Gusam.

19. Tuurlijk ben je welkom. ;)

20. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo Gusam,

Welkom! Ik hoop dat het snel raak is voor je en dat je vanaf nu lekker mee wil kletsen!

Babywens, idd, geen bloed geeft moed!

Liefs Kari

Deel Deze Pagina