Dankjewel... Temperatuur was vanmorgen 1 tiende gestegen, zit nu op 37.0 En nog geen spoor van de ... Zou het dan toch? Ik durf nog steeds niets te hopen he? Maar stiekem denk ik dat het wel eens raak kon zijn. Blijf ook de vreemde steken in mijn onderbuik houden o.a.
welkom Gusam! altijd fijn om te kletsen met mensen die er hetzelfde over denken als wij. Babywens, wat hou je het spannend!
Hoi babywens, je zal het vast wel niet meer houden van zenuwen haha. Fijn dat jetemp weer een graad gestegen is, want dat dalen willen we natuurlijk niet hebben. Wanneer durf je er weer een testje tegen aan te gooien? m'n laptop is nog steeds niet terug van de maak. Kan alleen maar op m'n werk of ff bij de buuf op internet. greetings a recovering www-junk!
Gek genoeg ben ik er nu heel rustig onder...kan het toch niet veranderen lol.... Misschien dat ik morgenvroeg nog eens een testje doe mits de temp goed is en er geen duivels gearriveerd zijn. Jee wat duurt dat lang voordat je laptop weer gemaakt is. Hopelijk is het gauw opgelost.
babywens nu ben ik wel nieuwschierig, je houd ons idd wel in spanning. mijn duimen draaien voor je. XXX Gusam
Denk dat de spanning voorbij is...de temp is gezakt naar 36,6, de test vanmorgen negatief maar nog steeds geen menstruatie. Geen bloed geeft moed is de gouden regel dus daar hou ik me nog even aan vast. Ook nog geen tekenen die wijzen op een menstruatie. Ik hou jullie op de hoogte.
Hee Babywens, balen, maargoed, ik sta nergens meer van te kijken Je vertelde dat je een onregelmatige cyclus hebt. Wanneer is de langste dag van je cyclus voorbij? Morgen? Liefs Kari
Sinds ik mijn cyclus bij hou was 28 dagen de langste, en dat is vandaag. Ik had 28, 26, 25, 25 Nog steeds geen bloed trouwens...en nog steeds misselijk met vlagen etc...ook meer afscheiding, niet altijd wit, maar gewoon een natter gevoel...hihihi
Hmm ik blijf voor je duimen dat je zwanger bent hoor. Ik gun je nog een paar maanden dat misselijke gevoel haha.. Wel errug balen dat je temp nu precies zo hoog (laag) is als rond je menstruatie. Hou ons op de hoogte ok. liefs...
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte...ook nu nog steeds geen menstruatie of tekenen die er op duiden. Strange....
dames even een vraagje tussendoor. hebben jullie een bekende (familie of kennis) als donor, of hebben jullie een vreemde donor(onbekende)? en hebben jullie ook een contract met die persoon of geen contract? was even nieuwschierig. XXX Gusam
Helaas meiden....vannacht kwamen de Op naar de volgende ronde...snap alleen niks van mijn temp kaartje. Gisteren een flinke dip, vandaag weer 36,9.
idd. erg jammer babywens... Het vrouwelijk lichaam blijft een raar iets he? op naar de volgende ronde. liefs salsera
He Babywens, wat balen! Eens komt de dag... Ik zou alleen echt gek worden van dat temperaturen, maar ja wie ben ik. Gisteravond had ik een "date" met mijn donor. We zijn uit eten geweest, omdat het gisteren precies een jaar geleden was dat ik een positieve zw.schapstest in mijn handen had, een dag voor mijn verjaardag. Wat voelt het dan nu anders, 1 jaar verder en je bent gewoon mama. Zoveel andere dingen vallen in het niet..... Dingen waar ik me vorig jaar nog heel erg druk over kon maken. Oh meiden, ik hoop zo dat jullie dat gevoel ook zo snel mogelijk mogen beleven! Ik gun het jullie zo! We gaan gewoon met zijn allen (behalve ik) door naar de volgende ronde! Liefs Kari
Hoi Gusam, ik heb mijn donor via een website gevonden. Ik heb wel eerst in mijn eigen vrienden en kennissenkring gekeken maar daar zat geen geschikte kandidaat tussen. Een voorwaarde was voor mij wel dat ik een goede klik met mijn donor zou hebben en dat het 100% goed zou voelen. Ik ben niet op zoek naar een vader voor mijn kind, maar waardeer wel iets van betrokkenheid en mijn donor staat open voor contact met het kind op vriendschappelijke basis. Wij hebben een contract. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat echt wat uitmaakt als het er op neer komt, omdat de geldigheid ervan twijfelachtig is, maar het geeft een beetje zekerheid en vertrouwen. Hoe ga jij het doen? groetjes
Hi Kari, dan ben jij dus jarig vandaag! proficiat! Ik ben morgen jarig. Ik ben blij dat ik dat gevoel al ken, maar ik verlang zo erg naar een tweede ronde. O ja, nog even over dat temperaturen. Het is inderdaad best een gedoe om te tempen, maar het levert (mij in ieder geval) ook wat op hoor. Die ovutesten vind ik ideaal. Ze voorspellen een eisprong maar geven niet aan of die ook werkelijk plaats vindt. Je kan het hormoon wel aanmaken, maar niet elke keer komt er ook daadwerkelijk een ei vrij. Dat was voor mij de reden om er mee te beginnen. Pas als je temp met minstens 0.3 graden stijgt, weet je zeker dat het eitje vrij gekomen is. Tenminste dit is ook maar wat ik er van gelezen heb. Ook kan ik achteraf precies zien op welke dag na de positieve ovutest mijn ei is gekomen. Ongeacht de lengte van mijn cyclus blijk ik dus elke maand op dag 17 mijn ei te hebben, terwijl ik vroeger altijd dacht dat dat op dag 14 was. Nou dat scheelt toch met mikken, nietwaar? Misschien een wat onbetamelijke vraag, maar blijft jouw meisje alleen? Ze is er natuurlijk nog maar net, maar misschien heb je al nagedacht over een volgende of juist bewust geen volgende. groetjes