Hi, nou nee hoor, ik moet eigenlijk mijn banner even weghalen, want ik mik niet op deze ronde. Mijn donor was ziek op mijn vruchtbare dagen. we hebben wel 1 keer geklust, maar dat was wel erg vroeg. Of het moet zijn dat hij zaad heeft wat drie dagen of langer overleeft. Ik ga door naar de volgende ronde, maar het zou natuurlijk een welkome verrassing zijn als het wel raak zou zijn haha. liefs Salsera
Ik heb het eerst via een annonieme(via website) maar nu wil ik het met een bekende persoon gaan doen, vandaar dat ik vroeg hoe jullie het doen, en hoe het gaat. Baby wens jammer voor je, ik voor je dat het de volgende ronde raak is. XXX Gusam
ag ik weten wat de reden is geweest om het niet meer met een onbekende te doen maar met een bekende? En hoe heb je dat aangepakt? Is natuurlijk niet niks wat je iemand vraagt. En is hij dan een vaderfiguur of echt alleen donor. Het lijkt mij dat als iemand ook in je privé leven is, hij al snel een vaderrol of iets dergelijks op zich zal nemen. groeten
Hi, ja dat klopt, ik ben jarig vandaag, 37... Die 40 komt steeds dichterbij. Ik zou heel graag een 2e willen, alleen is het heel dubbel. Ik heb Lily nog maar net en ik geniet heel erg van haar. Als ik snel een 2e zou krijgen moet ik de aandacht gaan verdelen, want dan zal het best zwaar zijn met 2 kleintjes. Maar ik word echter ook ouder dus moet ik dit ook in mijn achterhoofd houden. Als ik de 40 gepasseerd zou zijn zou ik het toch "enger" vinden om zwanger te zijn. Mijn zwangerschap was echt heel mooi, ik zou mijn hele leven wel zwanger willen zijn, dus daarvoor zou ik het niet laten, liever vandaag nog dan morgen! Maar de ene zwangerschap is de andere niet heb ik me laten vertellen. Ik vind het dus erg moeilijk. Aan mijn donor ligt het in ieder geval niet, die werkt weer mee als ik het weer zou willen. Maar die leeftijd..... Ik baal er soms echt van dat het zo hard gaat, ik zou gewoon nog een paar jaartjes van Lily alleen willen genieten! Ik was even vergeten dat jij natuurlijk al een kindje van 9 hebt, dus ken jij ook dat speciale gevoel. Wat ik bij Babywens ook al zei; Ik sta nergens meer van te kijken, dus je weet nooit of je zwanger bent, ook al denk je er naast geschoten te hebben Ik blijf toch voor je duimen! Liefs Kari
@ kari: ik kreeg het al een beetje benauwd van the big 3 0 (voor mij morgen)zoals ik het noem, maar statistisch gezien heb ik eigenlijk nog wel even. Ik was erg jong toen ik mijn zoon kreeg. Ik kan me voorstellen dat het een lastige keuze is als je biologische klok wel een tikkeltje hard door tikt. Kijk als je er zelf 100% achter staat dat Lily alleen blijft dan is er niks aan de hand, maar als je twijfelt en je bent straks te laat dan is dat best wel erg, lijkt me. Ik persoonlijk zou het liefst voor m'n 30e al drie kids willen hebben en dus klaar zijn. Maar ja ik heb mezelf dan ook altijd al van jongs af aan met een groot gezin gezien. Kijk achteraf is het goed geweest zo. Ik heb nu bepaalde dingen kunnen bereiken die met meer kids erg moeilijk (zoniet onmogelijk) zouden zijn geweest. Ik heb een paar studies af kunnen ronden en ben daardoor (o.a. financieel) veel beter voorbereid op het bam-schap.
De reden is eigenlijk omdat het voor mijn gevoel vertrouwder is als een andere donor. maar ik heb de beslissing nog niet helemaal gemaakt want eerst ga ik met die bekende persoon praten en dan maak ik pas een keuze. XXX Gusam
@ kari: weet je wat ik nou zo leuk vind? Jij hebt al een klein wondertje in huis (mijn wondertje is al een heuse w(d)onder ) en toch blijf je nog zo met ons meeleven. Echt heel lief en attent. dat moest ik even kwijt. liefs salsera
Proficiat Kari.... Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. We gaan er gewoon weer voor...ooit zal ik mama worden.
Wat lief van je Salsera. Maar ik weet zo ontzettend wat het is, zwanger proberen te worden! Het is zo spannend en leuk, maar soms ook helemaal niet als je dan weer ongesteld wordt.... en teleurgesteld wordt. Ik heb er iedere keer wel een traan om gelaten. Daarom gun ik het iedereen zo! Kari
Oops helemaal vergeten Salserea....jij bent ook jarig geweest... Van harte hoor.... Ik schaam me dood dat ik het alsnog vergeten ben.
ach geeft niet hoor, ik snap dat je niet de hele dag met alle verjaardagen van iedereen hier in je hoofd loopt. Alsnog bedankt!
Ik zie in mijn email dat er berichten zijn van BAM alleenstaande moeders en direct denk ik; sjit, Salsera was ook jarig..... Nou ik schaam me ook dood! Alsnog van harte Salsera! Heb je een leuke dag gehad? Liefs Kari
haha geeft niet hoor. bedankt! Ik heb een erg leuke dag gehad. Niet heel groots ofzo. Lekker wezen stappen met vriendinnen. Eerst lekker salsa en bachata dansen en daarna meer de house en techno scene opgezocht. Op zondag zelf goed uitgeslapen en wat visite gehad.
blijkbaar komt de ongie niet. ik weet niet of ik een test zal halen voor de zekerheid. maar ja we zien wel. XXX Gusam
Die kans zit er wel in. ben nu volgens mij al een paar dagen overtijd. morgen een testje doen. XXX Gusam
Mijn ongie is gekomen, een paar dagen later weliswaar maar hij is er. dus een testje is niet meer nodig. op voor ronde 1 XXX Gusam