Die categorie bedoelde ik ook. Bang omdat ze misschien gefaald hebben of zo... Ik ben super trots op mezelf...grin..
Nou of ik nou supertrots op mezelf moet zijn.. Ik doe wat ik moet doen... Maar ik ben wel blij dat ik niet afhankelijk ben van een man... Niet dat andere moeders dat wel persé zijn... maar als ik hier rondom mij kijk veel moeders wel hoor... Ik vind het ook fijn om het alleen te moeten doen... Ik kan alles alleen beslissen En waar de rest is? Geeeeeeeeeeeeeeeeeen idee hahahaha
ik ben een tijdje een bam geweest en was er heel gelukkig mee maar dan toch een hele lieve jongen tegen gekomen mijn zoontje is nu wel al 4 jaar
ik hoop ook wel dat ik ooit weer eens verliefd word enzo... maar mijn kinderwens is groter dan mijn partnerwens.
Zeker weten, ik heb geen afkeer van mannen hoor..LOL Maar op dit moment is er geen partner om een kindje mee te maken en mijn klokje tikt door... En mocht de love of my life op mijn pad komen accepteert hij mijn kindje ook...
had ik toen ook en ik moest nooit geen man meer hebben en mijn zoontje was 3 maand oud toen ik mijn man nu heb tegen gekomen die voed tibo op als zijn eigen zoontje en nu gaan we voor een tweede ik moet zeggen dat het wel raar is om er me 2 voor te gaan
Hallo dames, die bam-moeders zijn er wel hoor, maar ik denk dat ze het een beetje druk hebben Ik ben sinds een maandje moeder en zeg heel eerlijk dat het best wel druk is, maar wel heeeeeeeeeeeeeel leuk! En zit nu inderdaad minder achter de pc dan ik voor mijn bevalling deed. Ik heb er minder tijd voor, maar dat vind ik heeeelemaal niet erg! Kari
Hoi! Via een donor ook. Eerst goede gesprekken gehad samen en uiteindelijk ervoor gegaan. Wel eng maar zo blij! En jullie? Liefs
Ik ben uiteindelijk via het ziekenhuis aan een donor gekomen en hier ook heel blij mee... zeker omdat ik zo zonder hulp van het ziekenhuis waarschijnlijk niet zwanger zal worden...
Nee ik ben al ruim 3 en half jaar bezig nu... wel al een mk gehad en een bbz die operatief verwijderd moest worden. Inmiddels heb ik voor de 3e keer cysten en moet ik nu weer eerst afwachten totdat deze zijn verdwenen... Daarna moet ik een menstruatie afwachten. Is daarna de uitgangsecho goed mag ik pas weer verder.. opstarten noemen ze dat... Ik spuit ook hormonen. Puregon en Pregnyl...
Hallo dames, Hier nog een single mum Ik vind de term BAM in mijn geval een klein beetje verkeerd. Ik had het nml liever wel met een partner samen gedaan. Maar aangezien dat niet echt wilde lukken heb ik er dus voor gekozen om het alleen te gaan doen. De term 'bewust' vind ik dus niet helemaal kloppen. Pfff, dit klinkt een beetje ingewikkeld maar hopelijk snappen jullie em Fynn is overigens het prachtige resultaat van mij en een heel goede vriend. Dat klinkt heel simpel maar in het echt is het iets ingewikkelder. Wil dat hier echter liever niet meteen open en bloot vertellen. Morgen wordt Fynn alweer 1 jaar! Het was best een zwaar jaar. Zowel lichamelijk als geestelijk. Maar het wordt nu echt met de dag leuker Hoop dat jullie ook heel snel mogen gaan genieten van een klein manneke/meiske!
ik ga morgen ochtend testen ik ben benieuwd meschien al van de eerste keer prijs ? MAAR VIND HET WEL MOEILIJK DAT IK NU ALLES MOET DELEN OOK MET SCHOONOUDERS EN ZO IS ALLEMAAL ZO ANDERS
Hoi Eve... Ik snap heeeeel goed wat je bedoelt... Ik had het ook wel liever met partner gehad, maar wegens gebrek aan beter... Wij zijn dus eigenlijk meer OBAM - OnBewust Alleenstaande Moeder Overigens vind ik het ook wel lekker dat ik niet eerst hoef te overleggen nu met een partner...
Als we het er allemaal mee eens zijn noemen we onszelf dus: OBAM Ongewenst Bewust Alleenstaande Moeder