Hi, hierrrr ben ik.... Ik vond het ook al zo stil. Maar ja ik had ook niet zo heel veel te melden, denk ik. Zat nog wat met twijfels natuurlijk maar volgens mij komt dat allemaal goed. Deze week gaan we er weer tegenaan. Mijn donor en ik gaan het via de natuurlijke weg proberen. Ik heb er gewoon net wat meer vertrouwen in ofzo. Ook al zegt de theorie dat je feitelijk evenveel kans maakt. Spannend dus... Wanneer ga jij er weer voor? Ik weet even niet of je het al eerder hebt gemeld, maar hoe kom jij aan je donor? Was hij al bekend of ken je hem via een advertentie of zelfs anoniem.
Hier ook niet veel nieuws. Deze ronde te laat met klussen. Had mij ei al dag 9 (de zondag)....en we hadden op de woensdag ervoor geklust. Hopelijk is er nog een zaadje sterk geweest..LOL Maar ben d'r bang voor.
jammer voor je babywens ik hoop volgende ronde beter voor je. ik ben vandaag begonnen met ovu testen. deze week is mijn eisprong XXX Gusam
Weet je wat het gekke is....ik had de dag na de eisprong een vage pijn in de onderrug....en een beurs gevoel in de bm regio. Daarna nergens geen last meer van, dus een week zonder rare dingen...en sinds zondag heb ik continu (vooral met bezig zijn) van die rare prikjes in de bm regio. Net speldjes wat er steeds weer ingeprikt worden zeg maar. Strange hoor... Maakt het wel allemaal spannend...daarbij heb ik afwisselend een soort ongie gevoel. Ik laat me verassen.....grin....
hmmm, het zal mij niet verbazen als je denkt verkeerd gemikt te hebben en t toch hartstikke raak is. haha dat zou pas echt een cadeautje zijn.
Dan zou mijn ei nog vroeger zijn geweest.... Even de datums op een rij: 16-2 menstruatie 20-2 geklust 24-2 posi ovu test
Ach wie weet...de wonderen zijn de wereld nog niet uit...en zaadjes kunnen 5 dagen overleven...dus...er is een kans, hoe klein ook...LOL Enne...iedere baby is een wonder dus...
hoi meiden, hoe is het hier? mijn lijf is na de mk nog van slag, ben nog niet ongesteld. als ik ongesteld word ga ik weer nadenken over de toekomst. was helaas alweer ziek vorige week, maar bleek een ontsteking bij een kies te zijn geweest. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad en nu is de koorts over en de pijn weg! Joepie!
Hi Loopy, Wat fijn weer van je te horen. Hoop dat je alles een goed plekje kan geven. Sterkte! liefs.. morgen en zaterdag (en afhankelijk van de ovutesten misschien ook op zondag gaan wij weer mikken.
He ja, ik zie dat jouw cyclus gelijk opgaat met die van mij. Ik zit ook op dag 13. De afgelopen keren was mijn eisprong meestal op dag 17 en 1 keer op dag 15. Ik mik dus tussen dag 13 en 18. En daarna moeten die kleine rakkers hun werk doen. Ik hoop het ook voor jou. Je hebt denk ik al wat achter de rug, want ik neem aan dat je niet voor niks een time out hebt ingelast. Succes morgen... Spannend he? Kunnen we samen aftellen.
salsera, is goed kunnen we samen aftellen. en idd heb ik veel meegemaakt maar het gaat nu weer helemaal zoals het moet. jij ook succes. XXX Gusam
Nou dames, dat wordt heel erg spannend! Ik ga er weer bovenop zitten! En probeer ook te klussen op de dag van je positieve ovu test! Liefs Kari
Ik denk dat mijn eisprong van de week al is geweest (eergisteren)nou hoop ik later want vandaag heb ik een donatie gehad. want gisteren waren er 2 lijntjes eentje lichter ander (controle lijn)donker, en nu heb ik geen 2 lijntje ja heeeeel licht, ik hoop dat er nog een eisprong komt maar ben er bang voor. jullie horen het nog. XXXX Gusam
Oh dat zou wel balen zijn zeg! ff afwachten hè? Ik had gisteren een negatieve ovutest en vanmiddag was hij duidelijk positief. Rond 22 uur is hij bij mij en dan gaan we ervoor. Als de test morgenochtend nog steeds positief is dan gaan we er morgen nog een keer voor.