Ja goed nieuws, mijn eisprong komt er toch nog. heb vandaag een positieve test in handen, o wat ben ik blij dat hij positief is, dus ik doe deze ronde toch gewoon mee. XXX Gusam
pfiew zeg wat een geluk...Ik duim met Kari mee... onze cycli gaan echt gelijk op. Grappig hoor. Vanochtend had ik weer een positieve test dus vanavond gaan we er nog een keer voor.
Spannend allemaal....ik ga zondag een testje wagen.... Dan zit ik op 14 dagen na de ovulatie... De kans is klein maar je weet maar nooit.
Ik weet al wat ik fout had gedaan, ik had teveel gedronken voordat ik de (ovulatie) test deed. sorry en daar kom ik nu pas achter hahaha. XXX Gusam
Vandaag een donatie gehad en nu morgen nog een, en dan zit het er weer op voor deze ronde. ik hoop dat het raak is maar dat is gewoon weer afwachten, net als iedereen. XXX Gusam
geinsemineerd , anders had ik wel een relatie.voor mij is het bed delen ook een relatie, mischien voor de ander niet maar voor mij wel hahahah. XXXX Gusam
Hi, ik heb het wel op de natuurlijke manier gedaan en hoewel ik niet preuts ben en mijn doel steeds voor ogen had is het toch wel een beetje vreemd omhet maar zo zacht uit te drukken. Enerzijds is het vrij zakelijk en toch is het heel intiem. Intiemer kan bijna niet. Ook voor mij donor is deze manier van doneren nieuw. We hebben afgesproken dat we het voorlopig gewoon zo doen en als één van ons om wat voor reden dan ook er meer moeite mee heeft, dan stoppen we er mee en gaat vt gewoon weer via het potje. (wat we er allemaal niet voor over hebben he?)
Na vandaag heb ik 3 donaties gehad, ik hoop dat het zijn effect heeft, zo niet gaan we de volgende ronde gewoon weer verder.XXX Gusam
Hoi Salsera, Dat hadden mijn donor en ik ook afgesproken, als de 1 ermee wil stoppen, dan kan dat gewoon. Wij hebben wel een intiemere band gekregen. Ik was heel naief om van de voren te denken dat ik het wel even zou doen en het met allemaal niet koud zou laten. Dit geldt ook voor de donor. Ik zeg heel eerlijk dat we daar soms nog steeds wel moeite mee hebben, om afstand van elkaar te nemen. Maar ik vind het heel erg leuk dat hij gemiddeld 1 x in de 3 weken even langskomt om naar zijn dochter te kijken.
Hoi Kari, Ik hoop natuurlijk ook dat wij dit alles gescheiden kunnen houden, maar misschien zijn wij hierin ook wat naief hoor. Ik merk ook eigenlijk wel dat er al iets verandert in ons contact. Voorlopig nog ten goede. Vannacht lagen we nog wat uurtjes naast elkaar na te praten over van alles en nog wat. Dat leek nog weinig op een donor-wensmoeder relatie. Ik sta er desondanks nog steeds volledig achter, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat we daar over een tijdje anders over denken. Mijn donor heeft er ook goed over nagedacht zegt hij en denkt dat hij het wel aan kan, maar ik ben voor hem ook de eerste met wie hij het zo doet. Ik hoop niet dat we het onderschat hebben, want je maakt de ander toch op z'n intiemst mee. Jij schrijft dat jullie elkaar moeilijker los kunnen laten dan je verwacht had. Bedoel je daarmee dat er andere gevoelens zij gaan spelen? Je deelt toch iets prachtigs samen. Ik weet nog goed hoe verliefd ik opnieuw werd op de vader van mijn zoon toen hij net geboren was.
Ja er zijn zeker andere gevoelens gaan spelen. Echt heel naief dat we dat van te voren hadden weggewuifd. Ik weet nog in 2006 toen we aan dat tafeltje zaten in dat restaurant, en dat "gesprek" hadden of we wel zouden gaan starten met ons plan, dat hij aan mijn vroeg: "wat nou als we verliefd worden"? Toen zei ik; nee joh, dat gaat nevernooit gebeuren, doe ff normaal. Nou weet ik niet of ik kan spreken van verliefdheid, maar ik hou wel intens van deze man en sinds ik Lily heb, weet ik dat zijn gevoel voor mij ook veranderd is. Maar zolang het nu gaat zoals het gaat heb ik er geen problemen mee.
hmm, het lijkt me niet meer dan logisch dat je intens van hem bent gaan houden. Dankzij hem heb je immers het mooiste wat je ooit is overkomen, toch? Het is denk ik belangrijk om er beiden open over te zijn. Het kan ook zijn dat jullie dankbaarheid en waardering verwarren met verliefdheid. En tja, stel dat jullie wel verliefd op elkaar geworden zijn. Is er dan iets wat jullie tegenhoudt die liefde voor elkaar uit te dragen? Lijkt mij alleen maar mooi voor Lily. Ik wens je sowieso veel wijsheid toe met de afloop van dit alles, want het lijkt mij vrij verwarrend op dit moment. Ik hoop zo dat ik er goed aan doe en dat ik niet straks in hetzelfde schuitje zit.
Verwarrend is het soms wel, dat moet ik toegeven. Maar Lily staat voor mij op de 1e plaats. (en op de 2e en op de 3e... hihi) Dat maakt het dan allemaal weer wat makkelijker en kan ik bepaalde dingen ook wat beter opzij schuiven. We zien wel hoe het loopt. Bepaalde dingen kun je niet voorspellen hoe iets zal gaan lopen. Het is bij ons nu ook al anders uitgepakt. Maar we hebben er allebei geen seconde spijt van. Soms vraag ik dat nog wel eens aan hem, en gelukkig zou hij het zo weer doen Je moet maar gewoon kijken hoe het loopt en hoe het zich ontwikkelt. Mijn kinderwens was zo groot, en het klinkt stom, maar omdat die wens er zo sterk was denk je gewoon soms niet meer helder over dingen na. Je doet er gewoon alles aan om zwanger te worden, maar ondertussen kan er wel iets sluimerend groeien..... En dan heb ik het over de liefde. Dus... aan de dames die het "live" doen, kijk er wel mee uit