BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Bedankt Kari, ik ben gewaarschuwd! ;)

2. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    @ Kari:
    Wanneer krijgen we weer eens een foto te zien van Lily? Die kleintjes veranderen zo snel en ik kom regelmatig in je album spieken voor een update, maar helaas.

@ all:
    Ik besef me nu eigenlijk pas dat ik van Loopy, Kari en babywens wel eens een foto heb gezien maar dat ik zelf nog nooit een foto heb geplaatst. Ik vind het heel fijn om een beeld te hebben bij de dingen die ik richt aan jullie. Ik kan me zo voorstellen dat dat ook andersom is. Ik zal daarom voor dit weekend wat foto's van mij en mn zoon plaatsen. Die haal ik na het weekend wel weer weg in verband met privacy. Ik sta voor de klas en zie het niet zitten als mijn leerlingen (16-24, maar ook volwassen educatie) precies op de hoogte zijn van al mijn perikelen hier. ;)

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Salsera, wat leuk zeg! Om je eindelijk eens te "zien". En wat een knap zoontje heb je! Ik denk dat hij straks de meisjes van zich af moet slaan.. (of misschien nu al.. haha) En groot gelijk heb je dat je die foto's direct weer weghaalt. Dat is de reden waarom ik dit ook gedaan heb maar zal nu even een fotootje van Lily plaatsen, die haal ik dan morgen weer weg.

Welterusten!

Liefs Kari

4. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hi Kari, dank je... ben ook erg trots hoor. al bijna 10 jaar lang haha

en er even een beeld bij hebben maakt het net even wat persoonlijker toch?

5. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Oooh wat een leuk stel zijn jullie samen zeg! Knappe meiden hoor. ;) Ze is werkelijk beeldig hoor. Ik snap heel goed dat haar vader niet zo makkelijk meer "afstand" kan doen.

6. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Haha, nou bedankt voor het compliment! Dan haal ik ze nu weer weg. :cry: Duik ik nu mijn mandje in. Tot gauw!

7. Da's snel....heb ze niet gezien. :(

8. Leuke foto's meis....jullie zijn een prachtig stel...

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hihi thnx.
    dan doe ik ze nu ook weer weg.

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

en hoe staat de rest met doneren en aftellen?

XXX Gusam

11. Volgens mijn kortste cyclus moet ik dinsdag gaan menstrueren en volgens de langste vrijdag.
    Ik heb het al sinds vorige week zondag berekoud, misselijk met vlagen, hoofdpijn, en tintelingen en steken in de bm regio.
    De kans is klein dat het raak is maar nooit de hoop opgeven he?
    Temp blijft vooralsnog hoog.

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik hoop het voor je babywens

XXX Gusam

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik vind het zo stom van mijzelf, maar ik heb allemaal het idee dat ik deze ronde raak is.
    ik betrap er mijzelf op dat ik er regelmatig aan denk en dat moet ik niet doen.

moest het even kwijt.

XXX Gusam

14. Laten we het hopen meid...spannend allemaal...
    Ik ga morgen dag 25 in de van de cyclus tot nu toe nog geen tekenen van ongie, wel wat meer witverlies.

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

babywens spannend, ik hoop het voor je.

succes

XXX Gusam

16. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Dat geeft toch helemaal niet? het is juist erg leuk en spannend om er (stiekem) op te hopen. Als je maar niet te veel in een dip wegzakt als het niet raak blijkt te zijn. Sommige vrouwen voelen dat heel goed.
    Ik vind het erg spannend om met jou mee te hopen want wij gaan gelijk op. Ik had mijn eisprong op vrijdag en heb donderdag, vrijdag en gisteren gemikt. Ik voelde opnieuw wat ovulatiepijn maar nu vooral aan de andere kant dus dacht heel misschien 2e ei. Donor en ik hadden zoiets baat het niet, schaden zal het ook niet... :p

Wanneer waren jouw momenten ook al weer?

Ik las trouwens op een andere site dat de innesteling waarschijnlijk overmorgen zal zijn, en ik voel nu al wat zeuren. Je gaat dan toch denken he, zou het? Maar eigenlijk weet ik wel beter dit zeurderige gevoel heb ik el eens vaker gehad na mijn ei en toen was ook niet zwanger.

is het bij jou trouwens een gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn of heb je echt al tekenen die zouden kunnen wijzen.

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

vrijdag was mijn ei, en nu heb ik ook zeurderige pijn en nog wat kleine dingetjes,ben vandaag ook extra moe en mijn darmen zijn over de flos vandaag.
    ik heb donderdag en vrijdag en zaterdag een donatie gehad.

XXX Gusam

18. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ha, in ieder geval goed gemikt dus.
    houd jij trouwens een temperatuurlijst bij? Ik zal eens kijken of ik die van mij in mn abum kan krijgen. Is misschien leuk om te vergelijken.

19. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    @ babywens:

hoe plaats jij je temp lijstjes van FF in je album?

20. Ik sla ze op, op de pc, dan open ik een foto bewerkingsprogramma en open het plaatje, dan sla ik het opnieuw op als jpg afbeelding, oorspronkelijk is het een bitmap geloof ik.
    Daarna gewoon uploaden als een normale foto. ;)

Deel Deze Pagina