BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hi bedankt!
    ik zal het eens proberen. Ik dacht dat het ongeveer hetzelfde als een banner werkte en dat je dus elke dag kan zien hoe het er voor staat. Maar als je het als afbeelding opslaat, dan zou je dat dus elke keer opnieuw moeten doen tot je cycls weer opnieuw begint toch?

2. Ja, elke dag opnieuw. ;)

3. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi Babywens,
    het lukt helaas niet. Op deze laptop heb ik gen fotobewerkingsprogramma. Ik kan helaas alleen simpele bewerkingen uitvoeren.

groetjes

4. Je kunt hem ook naar me mailen. Dan verander ik hem effe voor je, en stuur hem weer terug. PB me maar effe.

5. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hoi babywens,
    thnx maar dan zou ik je elke dag moeten mailen en dat vind ik weer te veel van het goede.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik hou geen temp kaartje bij, ik wil het eerst zo proberen en als het niet lukt kan het altijd nog.en ik weet ook niet hoe het moet en hoe ik er aan kom stom he.XXX Gusam

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hey girls, hoe gaat het met jullie?
    Ik ben gisteren weer ongesteld geworden en ga nu weer starten met de speciale foliumzuur voor tenminste één cyclus, en daarna kan ik weet KID plannen gaan maken!

is er al nieuws bij jullie?

8. Spannend Loopy...hoe voel je je eronder?
    Gaat het ook weer wat beter met je?
    Hier nog geen ongi maar wel veel witvloed.
    Echt veel voor mijn doen, maar geen jeuk of zo, dus een schimmelinfectie lijkt me onwaarschijnlijk.

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb even geprobeerd een cyclus lang aftand te nemen. en ga nu mijn situatie es doordenken

vanavond komt mijn donor eten en dan ga ik vragen of hij er nog steeds positief tegenover staat en of hij een vruchtbaarheidstest wil doen.

10. Ik ben heel benieuwd meid...hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht.
    Ik denk aan je...

11. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi Loopy, ik wens je sterkte en wijsheid toe? Doet me wel goed om even weer van je te horen. Je gaat toch met elkaar meeleven he?

ff een nieuwsgierig vraagje: jij wil dat je donor een vruchtbaarheidstest doet, maar zijn vruchtbaarheid is toch aangetoond? Je bent immers even zwanger geweest toch? Of is er een andere reden?

Hier gaat alles z'n gangetje, mijn perikelen heb je denk ik wel kunnen lezen.

liefs

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja klopt, ik ben zwanger geweest, maar kreeg ook meteen een miskraam. als kan aan mij liggen maar ook aan hem, daarom is het misschien verstandig om een andere donor te zoeken als blijkt dat zijn zaad niet zo goed is. Deze donor houdt namelijk erg van zijn sigaretje en dat is natuulijk niet zo gezond :)

13. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi, roken is inderdaad niet erg gezond voor de zwemmers nee. Het is misschien ook goed om dat even uit te sluiten zodat je er weer met een gerust hart voor kan gaan of juist niet. Ik hoop dat hij er voor open staat.

succes ermee... ;)

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey loopy ii wens je veel succes, het gaat je wel lukken.

XXX Gusam

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

En loopy hoe is het gesprek gegaan met je donor?

wil hij een test doen?

XXX Gusam

16. Helaas...vandaag ongi geworden...
    Op naar de volgende ronde.

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

jammer babywens, ik hoop voor je de volgende ronde.

hier heb ik steeds meer het idee dat ik zwanger ben het volgende heb ik last van:
    pijnlijke tepels
    donkere urine
    buik rommelt
    meer zin in sex(heb geen sexpartner)
    meer afscheiding.
    en een positieve ovulatie test (vandaag)

maar het is toch afwachten, bah wat haat ik dat wachten.

XXX Gusam

18. Spannend Gusam...maar dat wachten he meis....vreselijk...
    Succes...

19. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Ooh babywens, wat jammer. Je had het zelf ook wel een beetje zien aankomen he? Maar hou de moed er in hoor. Volgende ronde (op tijd) knallen hè? ;)

liefs salsera

20. We gaan ons best doen. ;)

Deel Deze Pagina