aah zeker spannend. Ik ben ook gelijk maar gaan testen nu ik dat van jou lees want ik herken een paar symptomen maar ik denk niet dat t bij mij raak is hoor. ik heb ook last van erg pijnlijke en gezwollen tepels m'n borsten zijn vol en gevoelig. niet echt pijnlijk. zeurderig gevoel in mn onderbuik (nog net niet ongigevoel maar tz eurt goed last van onderrug meer afscheiding mijn ovutest is helaas niet positief. wel kleurt het op en is het donkerder dan voor mijn ei, maar de tweede streep is niet even donker of donkerder dan de controlestreep dus niet positief. Heb ook gelijk maar even een zwangerschapstest gedaan en die ik duidelijk negatief. het kan nog want is erg vroeg. volgens de theorie is de innesteling pas vandaag dus t kan nog.. we zien het wel.. ik hoop voor jou in ieder geval dat je gevoel goed zit Het lastige alleen van deze symptomen vind ik dat ik ze ook wel eens voor mn nod voel... Ik schrijf daarom vanaf deze maand alle symptomen van na m'n eisprong op per dag zodat ik bij een volgende cyclus (hopelijk niet nodig) mezelf niet meer zo makkelijk voor de gek houd. groetjes
Oja nog een ding ben ook onzettend moe moe en nog eens moe, ik kan de hele dag op bed liggen. XXX Gusam
nou lijkt mij een heel duidelijk signaal hoor. ik ben ook wel wat moe en gaap de hele dag door, maar het is niet zo als die alesoverweldigende moeheid die ik bij m'n zoon had. Ik sliep overdag een gat in de dag. dacht toen al aan pfeifer of zo. Spannend hoor. Wanneer gooi je er een "echte" test tegen aan? Was jouw ovutest trouwens wel superpositief? groetjes
niet helemaaal super positief maar wel een duidelijk lijntje, en nu ben ik misselijk stom is dat he. XXX Gusam
hmm ik had ook een duidelijke streep. zeker donkerder dan als ik negatief testte voor mijn ei. Ik vond dat wel een beetje verdacht maar ik weet niet hoe een test rond deze tijd er uit hoort te zien want ik heb nooit een ovutest gedaan na mn ei. Jij wel? en zo ja was er dan geen streepje zichtbaar? Het is niet zo gek dat je misselijk bent. Er is een kleine kans dat je lichaam je voor de gek houdt, maar aan je symptomen te zien is er een grotere kans dat je zwanger bent. Ik las vandaag nog de symptomen van pril zwangeren en sommigen hebben ze ook al heel vroeg. het kan dus wel. al enig idee wanneer je gaat testen? ff nieuwsgierig vraagje. hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Salsera ik ben 24 jr, en ik heb ooit een ovutest gedaan na mijn ei of voor mijn ei, en dan zag je de streep minder goed als nu, ik hoop dat het raak is maar het is nog te vroeg voor een gewone test, ik kan maandag (dan zit ik er 4 dagen van mijn NOD af)testen en dan volgende week vrijdag net als jij. want onze cyclusen liggen hetzelfde. Ik Hoop dat het voor jou ook raak is. XXX Gusam
aha, Wat leuk trouwens dat jij zo jong al voor het BAMschap gekozen hebt. Had ik die keuze jaren geleden maar durven maken. Ik ga PROBEREN te wachten met testen tot mijn nod. we merken het vanzelf wel.
ja we merken het vanzelf, maar wachten is wel moeilijk hoor. maar ik moet gewoon gedult hebben. XXX Gusam
hoi meiden, ik heb een nieuwe banner @ babywens: hopelijk lukt het volgende keer! @ gusam: wat spannend! @ salsera: je loopt gelijk op met gusam! @kari: hoe is het met je prinsesje? liefs, loopy
als je iets over me wil weten, vraag maar gerust hoor niet dat er spannende dingen zijn, hahaha. was dat maar zo
dan zal ik het wel vragen, als ik iets wil weten. als jij iets wilt weten ook gewoon vragen he? XXX Gusam
Dag dames! Ik ben een 28-jarige vrouw uit Belgie die begin dit jaar besloten heeft bewust alleenstaande mama te worden. Ik heb mijn (onbekende) donor reeds ontmoet en we hebben besloten er voor te gaan! Helaas moet ik nog even wachten tot ik ander werk gevonden heb, dichter bij huis Ik heb van pagina 1 alles gelezen en wens jullie allemaal heel veel succes!
@ all: ik ben trouwens wel benieuwd wat iedereen hier voor de kost doet en of en hoe je dat straks zal gaan combineren met kind. Ik ben al moeder en de combinatie gaat mij redelijk af, maar dat komt omdat mijn zoon al een stuk groter is. Ik werk voltijd als docent maar in de praktijk sta ik gelukkig lang niet zoveel uur voor de klas. Ik heb bovendien tegelijkertijd vakantie met mijn zoon en dat beschouw ik echt als een luxe. Op dit moment studeer ik er ook nog naast. Ik wil een eigen praktijk in psychotherapie aan huis. Lijkt me heerlijk om straks als er nog een kleine bij is meer thuis te kunnen werken.
ik wek momenteel niet dus ben ik dadelijk fuul-time moeder, als het kind dadelijk 4 jr is en naar de basisschool gaat dan ga ik werken. ik heb in de beveiliging gewerkt en nu studeer ik de HAVO (thuisstudie). XXX Gusam