lieve babywens, hou je taai meis! Ik hoop dat het babygeluk jou ook gegund is hoor! Geef de moed niet op en als je es wil kletsen, klik me gerust aan op de msn.
@ all: Waaaaaaaaaahhhhh! Ik loop hier als een kip zonder kop door mn huis. Zo verstrooid ben ik. Ik wilde pas zaterdag of zondag testen maar ik las ergens dat als je temp na de verhoging van je ei nog een keer een flinke sprong omhoog maakt dat een teken zou kunnen zijn van toename van HCG. Gisteren was mn temp van 36.7 naar 37.1 gestegen. Vandaag weer 37.1 en ik kon het niet laten. gewoonlijk daalt mijn temp juist vlak voor mn ongi. En wat denken jullie dames? Een licht tweede streepje!!! Ik was zo bang dat ik het me inbeeldde dat ik om 6.15 mijn zoontje uit zn bed getild heb om te vragen hoeveel streepjes hij zag. Ik heb niks aangewezen maar hem er zelf naar laten kijken. Hij zag ook een tweede streep. ik probeerde er nog een foto van te maken maar daar zie je door de overbelichting niks meer van het streepje. Het is zo onwerkelijk voor me (heb de test wel een miljoen keer bekeken in elke kamer van mn woning en steeds weer onder andere belichting) en durf er nog niet echt in te geloven. Ik wacht met het aanpassen van mn banner totdat ik een KNALstreep zie.
Kom net aan op de school waar ik werk. Zegt een van de heren van de beveiliging: GEFELICITEERD! tegen me. Ik schrok me rot. Ik dacht, hoe kan jij dat nou weer weten. Voegt ie er na het zien van mijn verbaasde blik achteraan: ...met de lente...
Dank je... Ik ben nog maar heel voorzichtig blij hoor. Kijk iedere ervaring staat op zich, maar jouw ervaring(en) hebben een behoorlijke impact op mij gemaakt hoor. Ik heb godzijdank zelf nooit een kindje of een vruchtje verloren maar door jouw verhaal besef ik heel goed dat ik iedere dag als een cadeautje moet zien en dat niets vanzelfsprekend is. Ik durf het ook nog niet van de daken te schreeuwen ofzo. Vind het nog wel heel erg vroeg, maar jullie wilde ik wel in dit prille geluk mee laten delen. Ik hoop dat jij ook snel weer dat tweede streepje zal zien. [-o< Ik moet best vaak naar het toilet (hoort er bij he?) en dan is er toch steeds weer die onzekerheid he? Zal ik niet alsnog ongesteld worden. Heb ik dat streepje niet zelf verzonnen? Mezelf goed gek maken dus! Ik ga proberen dit even op me in te laten werken en dan zal het genieten vanzelf wel komen.
Gefeliciteerd Salsera... Hier is mijn droom definitief voorbij. Ik zal proberen mijn verhaal te doen als ik eraan toe ben...
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Saleraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nou ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor... Meid van harte! Heb je niet een klein beetje menstruatiepijn? Dat had ik toen ik positief testte en niet ongesteld werd. En ik had in de week voor mijn pos. test helemaal geen afscheiding. Ik was overdreven droog. (Maar dat kwam daarna helemaal goed trouwens ) Maar iedereen voelt natuurlijk weer andere dingetjes! Wat leuk! Ik ben zoooooooooooooo blij voor je! Liefs Kari
Babywens, maar hoezo definitief voorbij..... Wil jij niet meer dan? Laat je het ons weten als je er aan toe bent? Liefs kari
maak jemaar geen zorgen salsera, zo'n kindje als Bas, daar wordt er maar 1 per jaar geboren. Een miskraam is een ander verhaal, maar blijf gewoon positief en pas goed op jezelf dan komt het allemaal goed! Ik brand vanavond een kaarsje voor je! ik ga in april weer ptoberen te schieten en tegen die tijd heb jij misschien al een klein buikje )
Hey babywens, wat schrik ik daar van zeg. Ik wilde net nog een dosis HCG naar je toe sturen. Ik hoop niet dat het iets ergs is. Laat het ons alstjeblieft weten als je er aan toe bent ok? veel liefs en sterkte Salsera
hier is het geen ongie te bekennnen en ook geen positieve test. ik denk dat ik een 30 dagen cyclus heb ipv 28, ik ga zondag nog een keer testen en als die weer negatief is dan wacht ik op mijn ongie. ik voel me wel zwanger maar ja dat kan ook komen omdat ik het zo graag wil. XXX Gusam
Dank je wel Kari, ik heb een hele waslijst aan symptomen (ook af en toe gevoel ongi te worden en dat herken van m'n eerste zwangerschap) en die heb ik hier bewust niet genoemd omdat ik niet te veel "bombari" wilde maken om achteraf te moeten melden dat het vals alarm is. Als ik zaterdag of zondag nog niet ongesteld ben dan ga ik mijn waslijst met symptomen bij eerste symptomen plaatsen. Mijn afscheiding is trouwens wisselend. eene moment kurkdroog en het andere moment voel ik zoveel nattigheid lopend at ik denk alsnog onsgeteld te zijn geworden. Dan MOET ik natuurlijk meteen even naar het toilet om de boel te inspecteren. liefs salsera
Oh ja, idd, dat herken ik ook ja. Vanaf mijn nod dag die nattigheid gecombineerd met menstruatiekrampen. Ik kan me herinneren dat ik daar helemaal nerveus van werd omdat ik toen ook dacht dat ik ongesteld was geworden. En dan maar weer naar het toilet... Nou ik wacht gezellig met je mee hoor, tot a.s. zaterdag/zondag! Liefs Kari
In het kort even mijn verhaal...mijn donor en ik kennen ons al een aantal jaartjes. We hebben een hele sterke band met elkaar en houden ook van elkaar, wegens persoonlijke omstandigheden kan hij absoluut geen donor meer zijn. Ik vindt persoonlijk dat een baby een gevolg is van een hele diepe liefde voor elkaar, een baby 'moet' met liefde gemaakt worden zeg maar... Ik wil van niemand anders dan van hem een baby, juist vanwege die diepe (ook spirituele) band die we samen hebben. Inseminatie in een ziekenhuis vindt ik zo ontzettend koud en koel en dan ook nog van een onbekende man...daar kan ik niet mee leven. In een notendop mijn verhaal...ik hoop dat jullie het snappen.
Hallo Babywens, Heftig... Ik begrijp maar al te goed dat je dan geen kindje van "de bank" wil. Tja. liefde... Ik heb het geluk gehad dat de "liefde" met mijn donor pas is gekomen tijdens de periode van mijn bevruchting, en niet daarvoor. Daarvoor was ik ook met de spermabank bezig maar ben toch blij dat het van een bekende is. Mijn donor en ik houden ook van elkaar, maar door persoonlijke omstandigheden hebben wij ook geen relatie. Ik heb nu makkelijk praten, want ik ben inmiddels zwanger geweest. Maar ik begrijp je punt maar al te goed. Gaan jullie elkaar nu helemaal niet meer zien? Liefs Kari
babywens ik snap jou helemaal want zo denk ik ook. daarom heb ik gekozen voor een bekende donor en niet het ziekenhuis. XXX Gusam
Zoals het er nu naar uit ziet blijven we elkaar wel zien, maar dat zal natuurlijk wel minder worden dan de laatste maanden ben ik bang. Maar goed...we kunnen het niet veranderen.
Jeetje ik vind het echt heel erg verdrietig voor je. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar beslis alsjeblieft nog niks, je kinderwens is er wel, vergeet dat ook niet. Geef dit eerst een plekje, misschien is er over een tijdje nog een andere mogelijkheid, je weet het nooit hoe dingen kunnen lopen. En als je een keertje wilt babbelen, stuur me een PB. Ik heb hele lange uitschuifschouders Liefs Kari