BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Dank je Gusam! Ik hoop dat jij ons binnen een paar dagen ook verblijd met geweldig nieuws.
    ik ben nu thuis en heb net weer naar de test gekeken. Het streepje zit er echt. Ik heb hem naast de test gelegd die ik eerder deze maand had gedaan en je ziet duidelijk het verschil. Het begint nu langzaam maar zeker tot me door te dringen dat ook een licht streepje een streepje is.

2. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    @ babywens:
    ooh meid ik snap dat zo goed! Ieder moet het voor zichzelf weten maar de bank zou voor mij ook geen optie geweest zijn. Ik wil weten welke genen mijn kind draagt en ik vind het ook voor het kind erg belangrijk om te weten waar het vandaan komt. Het liefst had ik een kennis of goede vriend donor, maar niemand in mijn omgeving "kwalificeerde". Het heeft bij mij 1.5 jaar geduurd voor ik de stap naar bekende donor kon zetten. Maar mijn kinderwens was en is nog zo groot dat ik vond dat ik het een kans moest geven. Zodat ik jaren later geen spijt zou krijgen. Mijn donor en ik hebben in korte tijd een heftig iets gekregen. Kari heeft me nog gewaarschuwd, en ik merk dat er een bepaald gevoel is ontstaan tussen ons. Hij heeft het ook. We spreken nog even niks hardop uit, en kijken wel hoe het loopt. (Je had gelijk hoor Kari ;) ) Het is (nog) geen liefde ofzo, maar het voelt wel heel bijzonder wat wij hebben. En dat was al voor m'n tweede streepje.

Ik hoop zo dat je uiteindelijk een keuze maakt die goed voelt voor jou. wat dat ook is.

liefs salsera (je bent in mijn gedachten)

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Salsera, kun je je test niet even in je album zetten, ik wil 'm zien!

4. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ik zou het graag willen maar de foto's die ik maak zijn te overbelicht waardoor je van beide streepjes niks meer ziet. Ik zal eens hier rond kijken of ik een test vind die er precies op lijkt. Ik ben in staat om nu nog naar kruidvat te rijden om even een ander merk test te kopen en die morgenochtend te doen.

5. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    nou ik heb net toch even snel een foto gemaakt. je ziet het streepje niet zo goed maar doordat ik de negatieve test er naast heb gelegd zie je t als je goed kijkt toch. Ik wil hem best in mn album plaatsen maar het bestand is te groot. heeft iemand tips? ik heb geen programma op mn laptop waarmee ik de foto's kan bewerken. ik wil hem best naar je mailen Kari.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

salsera ik wil hem ook zien hahahah.

je kunt hem op deze site verkleinen zover ik weet.
    maar hoe weet ik niet precies.

Succes

XXX Gusam

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

Liks in het menu staat foto verkleinen mischien dat dat lukt.

XXX Gusam

8. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hi lukt niet. het formaat is te groot en wordt door de site geaccepteerd. Ik heb hem zojuist naar kari gemaild. Misschien dat zij hem kan verkleinen en wil zij hem wel mailen. de foto is helaas onscherp en daardoor zie je t onduidelijker dan in t eggie, maar je ziet wel wat hoor. En ik ga er gewoon vanuit dat als ik echt zwanger ben de test morgen over morgen duidelijker is. weet je wat, het is nu pas 17.00 uur, ik ga nog even snel een ander mekr test kopen. hebben jullie advies? kruidvat misschien? Ik wil natuurlijk die duidelijke test voordat ik mn banner aan pas. pfff ik had beter nog even kunnen wachten

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ok ik ga het even proberen dan

10. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hoi meiden, ik heb hem verkleind. (zie album) Ik hoop dat jullie ook wat zien hihi. Ik heb op het internet naar een wat duidelijkere foto gezocht die op die van mij leek. Die heb ik gevonden maar het bestand wordt niet geaccepteerd. bitamap. We zullen het dus even met deze vage test moeten doen. Ik sprint nu even naar de winkel om een andere te halen en doe er morgen nog een en overmorgen weer. Net zo lang tot ik die knalstreep zie. ;) Want ik weet eigenlijk wel dat het raak is hoor. ik voel het aan alles en ik heb nog nooit en vage streep gehad. Ze bleven altijd pijnlijk wit.

liefs

11. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hmm niemand reageert. :( Jullie zien niks zeker? foto is ook erg onscherp maar hij zit er echt hoor.

12. luckie

luckie Actief lid

Hey Salsera,

Eerst en vooral: P R O F I C I A T ! :p :p

Ik vind je foto niet?

13. luckie

luckie Actief lid

Oei, ik was verkeerd aan het zoeken :oops:

Ik zie ook een licht roos streepje! :p

14. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    hi, dank je
    ja de foto is echt erg onscherp. In het echt zie je hem duidelijker. Maar ik wacht gewoon netjes tot ik een duidelijkere heb en dan plaats ik die.

liefs

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Salsera, in je album (verkleind) zie ik de streep wel duidelijker als de foto die me mij gemailed hebt. Volgens mij ben je echt zwanger hoor! :)

Doe gewoon nog een Kruidvat test. Vond ik betrouwbaar.

Kari

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik zie een vaag 2e streepje, dus volgens mij ben je echt zwanger.

XXXX Gusam

17. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    als mn temp mogen nog steeds hoog is doe ik zodra ik wakker word de kruidvattest. ik lees daar idd. veel goeds over.

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

succes meid, ik wacht met spanning je bericht af maar ik denk dat je echt zwanger bent

xxxx Gusam

19. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ja dank je hoor. ik denk het eigenlijk ook. streep is streep lees ik overal, maar toch zou die donkere streep mij net iets zekerder maken snap je? Jouw test was nog negatief, maar de duivels zijn er ook nog niet toch? geen bloed geeft moed zei babywens eens en zo is t maar net.

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

nee klopt hier nog geen duivels te bekennen, ik heb echt het gevoel zwanger te zijn nu de test nog hahaha.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina