vandaag had ik ongesteld moeten worden dus morgen ben ik officieel 1 dag overtijd. Net nog ff gecheckt en het is wel nat, maar zeker niet rood/roze
Bij mij staat er een Kruidvat test in mijn album, op 15 febr. (de bovenste)Toen was ik 1 dag overtijd. Ook geen hele dikke vette streep hoor. De onderste is een matcare test. Ook geen hele donkere streep. Nou ik hou je in de gaten hoor Kari
nou jouw "vage" test vind ik behoorlijk duidelijk hoor. Ik hoop dat die van mij er morgen ook zo uit ziet. ik ben kapot en moet eigenlijk slapen maar kan niet slapen van de steken in mn lies. Lijkt wel of ze erger worden. pfff
Zwangerschapskwaaltje is dat... Ik duik ook mijn mand in. Hoop dat je een beetje kunt slapen! Welterusten, Kari
@ all: meiden, het is toch echt tijd voor een nieuwe banner. Heb nieuwe pics in mn album. Nog steeds een licht streepje en hoewel ik 5 megapixels op m'n camera heb blijft de foto wat onscherp, maar dit is al een heel stuk duidelijker. Ik zou graag m'n temp kaartjes van FF in m'n album plaatsen. Is er misschien iemand die deze voor mij wil formateren tot een bestand wat wel wordt goedgekeurd hier? liefs salsera
dank je wel lieverd, jij bent ook al vroeg op zeg... Gaat het weer een beetje met je. het aanbod van Kari en Loopy geldt ook names mij hoor. Ook ik heb brede uitschufschouders. Misschien zeg ik nu iets wat helemaal verkeerd valt, maar vannacht heb ik stiekem toch ook wat HCG jouw kant ogestuurd. (puur voor het geval je ooit nog van gedachten verandert) liefs
Thanks meis...ik heb de hele nacht niet kunnen slapen...heb mijn donor nog een mail gestuurd. Heb hem o.a. dit geschreven: Als ik me zwanger laat maken in een ziekenhuis of door een one night stand dan is daar ook geen gevoel bij, dus in die zin is het mijn keuze dat het mij niet gegund is. Een kindje is in mijn ogen nog altijd iets dat je samen maakt, samen met iemand waar je diepe gevoelens voor hebt. Daarom wil ik geen kindje van een ander....dan alleen van hem.... Dus mocht er van zijn kant iets veranderen dan is er nog een kleine kans, maar daar ga ik niet van uit....dit weekend krijg ik ook nog mijn ei verdorie...dat maakt het er niet gemakkelijker op.
@ babywens: Nou ik hoop het zo voor je. Want ik kan me goed voorstellen dat je er goed ziek van bent ja. Ik blijf echt heeeeel hard voor je duimen... [-o< En dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ik vind je echt een geweldige warme en meelevende vrouw zoals ik je hier heb leren "kennen". liefs
Salsera, Nou overduidelijk die test! Nogmaals van harte meid! Ik hoef natuurlijk niet te vragen hoe je je voelt? Het zal nog wel even een spannende tijd worden de komende weken, maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Enne.... tip; kinderopvang nu alvast regelen! Liefs Kari
Babywens, misschien een gekke vraag, maar had je al gevoelens voor deze man voordat je met inseminaties ging beginnen? Had je gehoopt dat jullie hierdoor misschien samen zouden komen?
Hmmm...mijn bericht staat bij opgeslagen items...hoe kan ik hem nu versturen? Of heb je hem al binnen?
Dankjewel Salsera. Ik ga het proberen los te laten....even met iets heel anders bezig zijn. Wie weet wat de toekomst ons nog brengt.
bedankt! Het wordt sowieso een roerige tijd. Ik zal bepaalde keuzes moeten maken. Ik woon in Flevoland en wil het liefst (terug) verhuizen naar Rotterdam. Daar heb ik familie wonen en steun is best handig als je het alleen gaat doen. Mijn donor woont ook in Zuid-Holland en wil ook zo nu en dan voor me klaar staan. Ik reken er niet op, maar het kan best handig zijn toch? Maar verhuizen betekent dat ik ook een andere baan moet zoeken want elke dag heen en weer is niet te doen. Nu is het geen probleem om een baan te vinden in het onderwijs hoor, maar alles valt of staat met timing. Eerst een nieuwe baan met het risico te moeten reizen tussen flevoland en Rotterdam of eerst een nieuw huis met het risisco te moeten reizen tussen Hilversum (werk) en Rotterdam. pfff. Het zou mooi zijn as het een beetje tegelijk valt. En ja die nieuwe baan. Als ik blijf waar ik zit, zit ik in ieder geval goed. Ga ik voor een nieuwe baan, dan is de kans groot dat ze m'n contract niet verlengen als ik later aangeef zwanger te zijn. Ik begin dan net en kan een maand later ofzo weer met verlof. Iedere werkgever zal eerder de lasten hiervan zien en niet kijken naar de kwaliteit die ik na mijn verlof zou kunnen leveren. Ik denk dus eigenlijk dat ik in ieder geval zal moeten wachten met alles tot na de geboorte. Ik loop een beetje vooruit op de zaken, maar het zijn wel zaken waar ik al een tijdje over nadenk... wat is wijsheid?