hier nog steeds niets geen ongie maar ook geen positieve test. ik baal ervan of ongie kom door of een ositieve test een van die twee. want hier word ik gek van XXX Gusam
ja kan ik me heel goed voorstellen. De wereld vergaat niet als het niet meteen raak is, maar die onzekerheid is slopend. Misschien ben je wel zwanger en heb je gewoon nog weinig hcg in je bloed. Want je voelt je wel zwanger en in feite zou je ongi (net als die van mij) toch eigenlijk gisteren al gekomen moeten zijn? Je hebt je banner aangepast zie ik maar jij had toch ook je ei op vrijdag. (zelfde dag als ik) dus volgens mij ben je gewoon overtijd hoor. Hoewel ik heb ook wel eens gelezen dat je luteale fase zelfs 18 dagen zou kunnen duren. Nou meid, ik hoop dat je ook snel meer duidelijkheid hebt. liefs
ik had idd mijn ei net als jij ook op die vrijdag, dus ja, ik heb mijn banner aangepast omdat ik denk dat ik een langere cyclus heb, maar ik denk we dat ik zwanger ben maar ja de test moet dan wel positief zijn. ik hoop snel wat duidelijkheid te hebben dat ik gewoon weer naar de volgende ronde kan of dat ik zwanger ben. en mijn temp blijft ook hoog nu, normaal ben ik rond de 37,0 en nu heb ik steeds op hetzelfde tijdstip ben ik dan 37,5 XXX Gusam
welke testen slaan het vroegste aan eigenlijk, ik gebruik nu die van matcare. zijn die ook goed? XXX Gusam
volgens mij zijn die ook goed. Kari had die met 1 dag overtijd gebruikt. Ik heb kruidvat gebruikt omdat ik daar veel goeds over gehoord had m.b.t. vroeg testen.
ik word alleen doodziek van dat wachten, ik heb zoiets van duiveltjes kom er door dat ik naar de volgende ronde kan of die test positief, maar dit is niet om te doen, mijn temp blijft hoog heb wat kwaaltjes maar ja de test is toch het enige bewijs als het wel zo mocht zijn, anders gaan we door naar de volgende ronde. XXXX Gusam
vervelend ja. Hoe weet je trouwens dat je temp hoog is? Heb je voor je ei ook getempt dan? want een hoge temp is voor iedereen weer anders hè? het hangt er nl vanaf hoe hoog je basale temp is. En je temp neem je 's ochtends vóór het opstaan he, maar dat weet je vast al.
normaal is mijn temp in de ochtend en in de avond 37. of 37.1 en nu is hij 37.5 dus vandaar. ik heb niet voor mijn ei getempt, dus de temp gaat ook niet op. ik heb wel een licht 2e streepje op mijn ovu test terwijl ik vorige week niets zag. XXXX Gusam
ok, maar vorige week had jij toch juist een positieve ovutest? Ik dacht daardoor juist dat ik niet zwanger was. Ik had toen een lichte streep op mn ovutest maar vond het te vaag om te denken dat ik zwanger was. Je zal denk ik gewoon nog even moeten afwachten. Kijk anders even bij mijn symptomen onder eerste symptomen. Misschien dat je ook iets herkent omdat onze cyclus gelijk liep.
Salsera, Wel lastig als je bepaalde keuzes moet maken met wonen/werk. Ik denk dat het idd nu niet handig is om te solliciteren. Ik denk dat je beter rustig je zw.schapsverlof kunt ingaan met je huidige baan. Dit geeft veel meer rust. En waarom ga je niet solliciteren als je net bevallen bent? Dan heb je ook nog even de tijd om op gesprek te gaan etc. en kun je op je gemak een woning in Rotterdam zoeken. Veel leuker joh, dan de Flevopolder! Kari
ja, ik kan beter even de bevalling afwachten of in ieder geval tot vlak voor de bevalling en da verder kijken. Ondertussen mn oren en ogen goed open houden. Ik kan inderdaad tijdens mn verlof alsnog zoeken naar een baan. Een huis heb ik gelukkig zo want tegen die tijd heb ik zeven jaar inschrijfduur opgebouwd, dus dat is best veel. Kopen kan nu even nog niet helaas. Maar dat komt wel over een paar jaar. Het komt allemaal wel goed joh. eerst maar even de komende maanden tegemoet.
hi het gaat goed hier hoor. Lig lekker op bed te luieren. M'n zoontje is beneden tv aan t kijken. We maken er een luie dag van denk ik zo. Ben ook best nog moe. Het gekke is dat de kwaaltjes komen en weggaan. Op dit moment alleen een zeurend gevoel in mn liezen. De meeste "klachten" komen pas 's avonds. ik zal je mijn waslijst met symptomen eens mailen via een pb-tje. Hij gaat van de dag van mn positieve ovutest tot gisteren.
@ Kari: ik heb ook even het aankondigingsberichtje naar je gewone mailadres gestuurd. Deze heb ik naar mijn zus, de donor en mijn beste vriendinnen gestuurd.
ja ja ik heb eeen heeeeeeel licht 2e streepje, dus nog heel minnie maal maar morgen ga ik weer testen en hoop dan op een duidelijkere. XXX Gusam
maar omdat hij zo licht is ka het ook nog de andere kant op likt mij. ik hoop het niet maar toch beetje angst is er wel. XXX Gusam