BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee. ik weet dat de kans op herhaling miniem is. als uit de onderzoeken blijkt dat het echt alleen maar domme pech is dan ben ik de volgende keer wel een stuk geruster. Het is niet zozeer om te weten wat de oorzaak is (daar komen ze waarscijnlijk nooit achter) maar om zoveel mogelijk oorzaken uit te sluiten.

@salsera: de geboorte van Bas is opgewekt. Hij had onder andere anencephalie en dus geen levenskansen. Ik heb de zwangerschap af laten breken. Zie www.bashoman.vlindersite.nl

2. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    @ Loopy:
    Ik kende de aandoening niet maar heb het even gegoogled. Je hebt een heel moeilijk maar dapper (en onvermijdelijk) besluit genomen. Ik ben blij dat je zo positief tegen de toekomst aan kijkt. Zet hem op en je zal heel snel weer "beloond" worden.

M'n donor en ik gaan zondag wat leuks doen en we nemen m'n zoontje mee zodat zij elkaar ook wat beter kunnen leren kennen.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hoe is het nu met iedereen?

XXX Gusam

4. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi, hier gaat alles goed. Mijn onzekerheid maakt dat het genieten nog wat mat is, maar dat hoort er volgens mij een beetje bij. ;) Hoe gaat het nu met jou Gusam?

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

Met mij gaat het goed, ik ga dinsdag op vakantie naar turkije, voor een weekje eff rustig genieten.

XXX Gusam

6. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Dames, ik mis jullie een beetje... Waar zijn jullie gebleven en hoe gaat t nu met jullie?

7. Ik ben er nog hoor....ben alles een beetje op een rij aan het zetten en zo.
    Ga morgen lunchen met mijn donor. Kijken wat er nu verder gaat gebeuren. Wish me luck...

8. luckie

luckie Actief lid

Ik ben er ook nog!
    Bij mij niet veel veranderd. Vandaag heb ik aan mijn werkgever verteld dat'k op zoek ben naar ander werk en meteen ook de reden erbij gezegd. Hij was enorm bezorgd, niet omdat ik weg ging, wel omdat ik dit in mijn eentje wil doen. Zo lief ;)

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0

ok gelukkig! Ik duim voor je. Wil zo graag "samen" zwanger zijn met jullie... ;)

10. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ok, nou best een leuke reactie van je baas toch?

11. Me to meis....
    Ik heb nog 3 dames laten pendelen...1 antwoord heb ik binnen.
    Augustus....het zal mij benieuwen hoor...LOL

12. luckie

luckie Actief lid

Een hele leuke reactie!
    Hij heeft zelfs een grafiekje gemaakt om proberen aan te tonen dat een papa nodig is :rolleyes:
    Na de beschrijving van mijn gevoel en mijn redenen, begreep hij me wel.

Hoe gaat het met jou intussen? Nog veel last van zwangerschapskwaaltjes?

13. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ok spannend! Ik ben blij dat je nog steeds hoop en geloof hebt.

liefs salsera

14. Het ligt helaas wat gecompliceerd tussen mijn donor en mij...hij WIL wel, dat is niet het probleem. Maar vanwege omstandigheden KAN hij niet.

15. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    aah wat lief! Maar echt weer vanuit mannenperspectief he? haha

Met mij gaat het goed. Ben wel erg moe nog en heb een vreselijk branderig gevoel in mn borsten. Mijn donor (begint steeds meer op een gewone papa te lijken) leeft heel erg met me mee en wil alles weten en voelen. Ik heb hem gevraagd z'n borst eens in een hete kop met thee te houden. dat is pas echt meeleven. Maar dat wil hij dan weer niet. gek hè? :p

Ik heb het eergisteren aan mijn oma (is als mijn moeder) verteld. Ze was helemaal in shock en wist niet zo goed hoe ze moest reageren. Allemaal praktische argumenten kwamen er uit. De volgende dag belde ze me weer en ben ik naar haar toe gegaan. Ze was eigenlijk zo blij en gelukkig voor me en tegelijkertijd zo overvallen door mijn nieuws dat ze zich geen houding wist te geven. Maar ze is zo blij. Ze wist dat ik al heel lang nog meer kids wilde. Ze weet ook van de donor en dat hij nu veel meer betrokken is dan we in eerste instantie van plan waren. Over een tijdje als alles wat meer "gewoon" is ga ik met mijn donor bij haar langs om even kennis te maken.
    Hij wil dat ook graag. Eigenlijk zijn we al iets te close geworden om nog echt van donor en wensmoeder te spreken hoor, maar we geven nog niks een naam hoor. We genieten van hoe het nu gaat en verder zien we wel.

16. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ok en denk je dat je er met een gesprek wel uit kan komen? Ik hoop het zo voor je.

17. Ik PB je effe

18. luckie

luckie Actief lid

Salsera, leuke 2e reaktie van je oma ;)
    Ze was niet op de hoogte dat je alleenstaande mama ging worden?
    Mijn dichte familie en een aantal vrienden zijn reeds op de hoogte, kan dat nieuws echt niet voor mezelf houden :)

Fijn moest het iets worden tussen jou en je donor, dat zou nogal eens een verhaal zijn 8)

19. Heb jij voor mij een adres waar ik Lindy kan bereiken voor een pendel?

20. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames!

@Babywens, wat spannend wordt het morgen! Gaan jullie voor de gezelligheid lunchen of toch ook om er over te praten? Ik hoop zo voor jou dat er nog een openingetje is.....

@Salsera, wat goed om te horen dat het allemaal goed gaat! En dat de donor zo meeleeft. Ik vind het heel leuk dat hij ook een leuke papa voor je kindje kan zijn, en dat er iets moois groeit tussen jullie en blijft!

Ik had mijn opa en oma ook verteld dat ik het alleen ging doen, maar dan met een zaadje van de sperma-bank. Mijn opa en oma zijn allebei 85 jaar en mijn ouders en ik vonden het beter als ik niet zou vertellen dat het van een bekende donor was.

Totdat ik net was bevallen...... Mijn opa en oma kwamen langs in het ziekenhuis om naar mijn dochtertje te kijken en toen was de donor daar ook. Mijn oma heeft alzheimer en parkinson, maar die zag hem en wist direct hoe de vork in de steel zat! :) Ze vinden het nu ook heel leuk en ze vragen regelmatig naar hem. Ondanks hun leeftijd vinden ze het helemaal fantastisch.

Kari

Deel Deze Pagina