Hoi Meis. we gaan op de 1e plaats voor de gezelligheid. Maar zeker ook om even te brainstormen over hoe nu verder. Ik laat jullie iets weten als ik iets wijzer ben geworden.
Jaaah, mijn oma is zo ontroerd. Ze was gelijk bezorgd en ik moest vooral voor twee eten. lekker ouderwets haha. Ze fantaseerde al helemaal mee over hoe het kindje er uit zou zien. het kindje heeft een gemengde afkomst dus het kan alle kanten op gaan. Mijn oma wist het inderdaad niet. Ik had het m'n beste vriendinnen en m'n zus al wel verteld, maar ik ging er een beetje vanuit dat het lang zou duren wilde niet dat m'n oma al die tijd in spanning zou wachten en elke maand zou vragen of het al raak was. Maar op deze manier overviel ik haar wel. Ik kwam toevallig tegelijk met mijn zus en haar kids bij m'n oma aan en ik gaf haar een speentje cadeau met de tekst I hartje oma. Ze begreep het eerst niet. dacht dat wij een grapje met haar uithaalden, maar toen bedacht ze dat het een hint was. het is echt een schat. de liefste vrouw ter wereld en ik hoop dat ze nog lang van mijn kind(eren) mag genieten. ja m'n donor en ik hebben het er vaak over hoe raar het is dat dit nu zo loopt, maar dat het inderdaad ook wel een mooi verhaal is.
Hoi, ik zocht haar net nog even op maar zag dat ze niet meer actief pendelt. Misschien doet ze het nog wel als je haar vraagt. Ik zou haar naam gewoon even in de zoekfunctie intoetsen en haar dan even pb-en. succes
ja mooi hè? juist hun reacties. Mijn oma is nu 71 (nog relatief jong maar kwakkelt wel een beetje met haar gezondheid) En tja, mr. donor en ik.... :
Geweldig meid.....ik heb helaas nog maar 1 oma en mijn moeder nog.... En mijn broer plus vrouw en kids... Daarnaast nog verwanten natuurlijk maar echt direkt nog maar 3...
Hoi dames, vandaag is de ambassadrice van moeders voor moeders langs geweest. Best spannend om opnieuw de test te moeten doen. Stel je voor dat ik me alles heb ingebeeld de afgelopen weken. haha. Maar de test was gelukkig superduidelijk. (album) HCG neemt dus toe...
Babywens, hoe is het vandaag gegaan? Je ging lunchen.... : Salsera, mooie duidelijke test hoor! Liefs Kari
Niet goed meiden...de kans op een baby is echt voorbij, tenzij zich in zijn situatie zich dermate iets veranderd dat hij 'vrij spel' heeft om het maar eens zo uit te drukken. We gaan elkaar nu een poosje niet zien (dat valt me enorm zwaar) maar hij moet wat dingen op een rij zetten. Begrijpelijk natuurlijk, maar ik heb hem daarentegen weer zo hard nodig. Hij heeft me in elk geval beloofd er altijd voor me te zullen zijn en me niet in de steek te laten. Hij was echt lief voor me gisteren...ik zat alleen maar te snotteren en zo...grin... Thuis gekomen ben ik echt finaal ingestort...
Jeetje Babywens, wat vind ik dit ronduit kl... Ik had stiekem nog de hoop dat hij zich misschien tijdens dat weekje weg nog had bedacht..Blijkbaar heeft hij er wel overnagedacht, maar dan op een andere manier Ik vind het echt heel erg naar voor je en kan me heel goed voorstellen dat je ronduit teleursgesteld bent en dat is misschien nog zacht gezegd. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen de komende tijd. Liefs Kari
@ babywens: dit is inderdaad goed balen ja. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht hoor. Ik blijf toch nog voor je hopen, want de wonderen zijn de wereld niet uit. liefs
Hoe gaat het hier met de meisjes? 'k Ben de laatste tijd regelmatig aan't overwegen om er al aan te beginnen en na de bevalling ander werk te zoeken. Het enigste nadeel lijkt de stress van het zoeken naar ander werk, net na de bevalling (of na de bevallingsrust). Hoe hebben jullie dit gedaan? Of zijn jullie op je huidige werk gebleven?
Hoi Luckie, dit is nou precies een thema wat nu bij mij heel erg speelt. Ik zal rond m'n bevallingsdatum ook een andere baan zoekn. Ik ga verhuizen en ga niet uren in de file staan. Ik vind dat best wel lastig, want alles staat nu even op z'n kop. Moet ik nu al tijdens mn verlof zoeken of erna? Misschien nu al of loop ik dan t risico dat mn nieuwe werkgever m'n contract niet verlengt. pfff Ik denk dat ik in de zomervakantie mezelf al onder de aandacht breng potentiële werkgevers en ik zal waarschijnlijk echt actief solliciteren zodra m'n verlof ingaat. dan heb ik nog wat tijd voor ik echt begin.
Ik heb besloten! Vanaf volgende maand (eind april) begin ik er ook aan! (deze maand is de eisprong net gepasseerd ) Hebben jullie ovulatietesten gebruikt? Waar hebben jullie die gehaald want lijkt me wel een dure bedoening? Werk zoeken terwijl je zwanger bent, lijkt me niet makkelijk. Ik denk dat geen enkele werkgever het leuk vindt iemand in dienst te nemen die binnen x-aantal maanden al een paar maanden afwezig zal zijn. Werkgevers zoeken iemand die toegewijd is aan zijn job en volgens mij zien velen een kind als 'obstakel'. Als je bevallen bent, hoef je niet eens te zeggen dat je alleenstaande mama bent als je dat niet wil .. dan word je geevolueerd op je kunnen ipv op je buik. (mijn mening he )
ik snap wat je bedoelt, maar dat is juist de reden dat ik tijdens mijn verlof wil solliciteren en pas erna beginnen. Er zijn maar weinig werkgevers die dat inderdaad zouden "pikken". En vlak na de bevalling solliciteren is ook no wel vroeg genoeg denk ik. Ik heb dan nog een maandje of drie. moet in het onderwijs niet zo'n probleem zijn hoop ik. Ik meld het wel eerlijk als mij gevraagd wordt naar mijn thuissituatie. Ik ga het niet actief melden, maar het moet ook geen obstakel zijn. Mocht de werkgever het een probleem vinden en bang zijn voor minder flexibel zijn of iets dergelijks, dan wil ik daar niet eens werken. flexibiliteit moet van beiden kanten komen. Dan heb je een goeie aan mij hoor.
Dat zou ideaal zijn natuurlijk, in je verlof solliciteren en vlak erna al op je nieuw werk kunnen beginnen! (ik heb nu ook eindelijk een banner! 8) dat testen klopt wel nog niet )
Hallo Luckie, Wat spannend dat je volgende maand gaat starten! Ik wens je heel veel succes! Ik heb alleen ovulatietesten gebruikt. Ik had best een onregelmatige cyclus. (28-29-23-27-26 dgn) Ik had die van Clearblue (wel duur) en ik had de Matcare testen van de site en die gaven bij mij steeds een vage uitslag. Ik ben ooit begonnen bij de "bank met de s" en zij adviseerden mij de 2e ochtendurine te gebruiken om te testen. Maakt dan niet uit hoeveel tijd hiertussen zit. In de eerste urine schijnen teveel afvalstoffen te zitten. Vwb een baan, tja... ik heb een aantal weken geleden aangegeven minder te willen werken. (de ene week 4 dagen en de andere week 3) Dit kan wel, alleen niet meer in mijn huidige baan. Ik zal dan iets anders moeten gaan doen. Op zich lijkt het me wel leuk, en het voorstel wat hij gedaan heeft is ook wel ok. Ik moet er nog even over nadenken. De baan is wel flexibeler, maar minder mijn ding. Ben wel blij dat de mogelijkheid er is. @Salsera, hoe gaat het met jou? Liefs Kari
Enorm spannend, ik loop dolgelukkig rond Gaven beide merken een vage uitslag? Dat is de eerste keer dat'k hoor dat je best geen ochtendurine gebruikt. Eén van de dagen maak ik een afspraak met de gynaecoloog, eens horen wat zij zegt. Leuk voor je Kari, dat je nu een beetje mag kiezen welke functie je gaat doen! Sommige bazen zijn toch schatjes he