Sorry was onduidelijk. Die van Clearblue waren bij mij juist overduidelijk en die van Matcare gaven tegelijkertijd een vage uitslag. Ben dus bij Clearblue gebleven. Ik wist het ook niet van die 2e urine, maar volgens de fertiliteitsarts van de kliniek moest ik de bijsluiters weggooien en de 2e plas opvangen. Ook al stond er in de bijsluiter dat de 1e gebruikt moest worden. Ik weet natuurlijk niet of het veel uitmaakt, heb nog nooit de 1e getest, die testen zijn daar een beetje te duur voor idd om dat ook uit te proberen!
@ Kari: hoe het gaat? pffffffffffffffff.... het valt me best zwaar weer die allesoverheersende vermoeidheid. Ik heb dit weekend dan ook een training gehad voor mn opleiding na een drukke voltijd werkweek. Ik ga me voor morgen ff een dagje ziekmelden om even bij te tanken. Ik voel me een dweil. Gelukkig (nog) niet overgegeven, maar ik voel me al heel erg weeïg bij bepaalde geurtjes, Lekkere en minder lekkere. Ik verdraag nauwelijks mensen in m'n persoonlijke ruimte. Vind al gauw dat ze stinken. vandaag had ik spijt, dat ik niet met de auto naar Amsterdam was gegaan. De trein stonk (voor mij dus) een uur in de wind.
hoi, nou zie hier boven, Nog steeds ziek thuis. ik ben wel benieuwd hoe het nu met jou is. zie dat je ei nog moet komen. klopt dat? ga je er meteen weer voor?
mijn ei moet nog komen als het goed is, maar anders heb ik pech en ga ik door naar de volgende ronde. en ja ik ga er nog steeds helemaal voor, donderdag komt mijn donor 3 dagen achter elkaar, dus dan is het daarna afwachten. XXX Gusam
Volgende week woensdag heb ik een eerste afspraak met de gynaecoloog. Voeren ze meteen testen uit of is dit enkel bespreking van hoe het gaat lopen e.d.? Ben enorm benieuwd, zie er tegenop als ze testen doen om te moeten wachten op de uitslag
Hoi Luckie, Die testen heb ik ook gehad. Ze nemen bloed bij je af en zo kunnen ze dan zien of je een eisprong hebt gehad. Dit is wel belangrijk natuurlijk voordat je hier aan begint Ook testen ze je bloedgroep, en testen ze of je ooit chlamydia hebt opgelopen. Ook al heb je dit niet meer, dan nog kunnen ze het aan je bloed zien. Als dit het geval is krijg je een HSG onderzoek. Dan kijken ze met contrastvloeistof of je eileiders toegankelijk zijn. Ik was bij die kliniek na 3 IUI's niet zwanger. Toen heb ik zo'n onderzoek gehad. Ik had dan wel nooit een SOA gehad maar mijn rechtereileider zat wel enigszins dicht. 2 maanden na het doorspuiten was ik zwanger! Succes met de onderzoeken! P.S. Waarschijnlijk krijg je wel eerst een gesprek hoor! Liefs Kari
Oops, was niet echt duidelijk precies. Ik ga zwanger proberen worden via zelfinseminatie, dus niet via een kliniek. Voor ik er aan begin (eind deze maand ) wou ik dit wel even overleggen met een gynaecoloog. Misschien voeren ze die testen zowiezo uit, of je nu via een kliniek gaat of niet .. :-k
hey girls, is er nog nieuws? ik heb 18 april mijn eerste onderzoeken: echo buik en röntgen borstkas. ook moet ik komende week bloedprikken. Ik krijg nog een oproep voor het maken van de echo van mijn hart. zouden ze zien dat het gebroken is geweest?
Hoi Loopy, dat wordt een spannende week voor je! Hoe voel je je verder? Ben je er nu echt klaar voor denk je? Hoe is het met de andere dames, Salsera, hoe voel je je? Babywens, hoe gaat het met je? Liefs kari
@ Loopy: Succes meid! Of is dat hier ongepast? @ Kari: Ik ben erg dankbaar dat dit mij opnieuw mag overkomen, maar het valt me echt heel erg zwaar hoor. Ik heb me van de week zelfs een paar dagen ziek moeten melden. Zo beroerd voelde ik me. Echt genieten is er dus nog niet bij, maar ik "overleef" dag bij dag en hou me vast aan het feit dat het vanzelf wel weer minder extreem wordt. Ook kijk ik steeds weer even naar m'n zoon om te "onthouden" waar ik het ook al weer voor doe. Het is zo stom, want ik voel me best een beetje schuldig dat ik de laatste weken alleen maar kan klagen, miepen en zeuren. Hoeveel vrouwen zouden niet maar wat graag mijn kwaaltjes overnemen, als ze de zwangerschap dan ook cadeau kregen... Toch is het misschien ook wel goed om het uit te spreken. Die roze wolk is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend. Hoe gaat het verder met jou Kari en prinses Lily?
...Net zoals een roze wolk "na" een zwangerschap niet zo vanzelfsprekend is... Ik heb echt zo'n geweldige zwangerschap gehad, dat ik nu soms denk; was ik mijn hele leven maar zwanger! Gelukkig gaat het nu ietsje beter en en slapen ook iets beter. Salsera, als het goed is duurt dit gevoel nog een paar weekjes en dan ben je er vanaf.... Jippieeeeeeeeeeeeeeee Hopelijk kun je dan wat meer gaan genieten. Met Lily gaat het echt heel goed, vandaag is ze alweer 5 maanden. Ze is afgelopen week voor het eerst verkouden geworden Maar het gaat alweer beter hoor, ondanks de snotneuzen en de hoestbuien blijft ze vrolijk! Liefs
@ Kari: ik hoop ook dat t zo weer over is. Bij mijn zoon echter heb ik me tot de 7e maand erg beroerd gevoeld, maar ik houd hoop want iedere zwangerschap is anders. Wat leuk dat Lily alweer 5 maanden is. Het is een grote cliché maar het gaat echt hard hè? Fijn dat ze alweer opknapt. Je weet dat kinderen vaak ziek zullen worden in hun leventje, maar bij die hele kleintjes is dat toch best zielig en als het je eerste is kan je je ook best wel zorgen maken.
Zo, de ovulatietesten zijn besteld 8) Het zijn er geworden van sensitest. Nog 2 weekjes en de eerste inseminatie kan gebeuren
He dames, woensdag om 12 uur 1e afspraak bij VK. Erg spannend. Hoop dat we al een hartje kunnen horen, maar dat verwacht ik niet. Ik weet niet of ik gelijk een echo krijg want dat zou toch wat gerustheid geven. Ik laat het jullie weten. groetjes
Hoi Salsera, wat spannend zeg! Ik kon al heel duidelijk een hartje zien, EN horen, toen ik 9 weken en 6 dagen zwanger was.. Hoever ben je volgende week woensdag? Kari
Ik ben ook een bam moeder en wil graag zo wat mensen leren kennen. In eerste instantie was de planning dat we het samen zouden doen maar dan had ik nu 2 kinderen op moeten voeden en daarbij was mijn ex heel gevaarlijk en daar wil ik niks mee te maken hebben. Nu dus alleenstaand en dat bevalt me prima. Groetjes Debbie