Hallo allemaal! Ik had vanmiddag een positieve ovulatietest, maar mijn donor is op weekend Als ik morgen weer een positieve test heb, wil dat zeggen dat mijn eitje dan nog niet gesprongen is? Of wordt die pas later negatief..
Hai, als je test vandaag weer positief is dan is je eitje nog niet gesprongen en heeft vanavond of morgen mikken nog zin hoor. succes...
Het 2e streepje was lichter dan het controlestreepje, ik vermoed dus dat de eisprong geweest is. Intussen nog steeds niets gehoord van de donor. Heb besloten hem 'de laan uit te sturen', dit is veel te emotioneel om te laten afhangen van iemand die er blijkbaar zijn voeten aan veegt. Ik had nog een andere donor op't oog die ik nu gecontacteerd heb. De eerste rond zal ik moeten laten gaan, hopelijk kan ik volgende maand wel van start gaan, met de nieuwe donor.
ook als het tweede streepje lichter is kan je ei er nog steeds aankomen. De test geeft een piek van het hormoon aan dat vooraf aan je eisprong vrijkomt. Niet de eisprong zelf. Als de test positief is, dan heb je binnen 24 -48 uur je ei. Het zou dus nog kunnen. Mocht je vaker twijfelen of je ei wel of niet door is dan adviseer ik je om naast de ovutests ook gebruik te maken van de tempmethode. Als je een positiev test hebt en 1 of 2 dagen erna ook een tempstijging weet je (bijna) precies of en wanneer je ei is geweest. succes met het contacteren van je "reservedonor".
@ all: hoi dames. Ik had sinds zaterdag erg veel last van felle steken linksonder in m´n buik. In combinatie met het veelvuldige overgeven werd er even gedacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vandaag dus toch maar even een echo tussendoor gemaakt en alles zit op de juiste plek en ook het hartje klopt. Dit is zo een geruststelling. Ik heb de kleine zelfs even zien zwaaien met het handje. Zo schattig. M´n zoon was mee en was ook helemaal ontroerd. Zie album en maak alvast kennis met `kruimeltje`.
Wat leuk zeg, je kan dat kleintje al zo goed zien! Ik heb de vorige donor de laan uitgestuurd en gisteren een gesprek gehad met 'de nieuwe'. Het klikt enorm goed! Zal tegen de volgende eisprong inderdaad mijn temperatuur eens bijhouden..
salsera wat leuk dat je nu weet dat alles goed zit, en nu maar lekker genieten van je zwangerschap. XXXX Gusam
ik heb een donor voor KID met een contract etc. Daar was ik begin dit jaar al mee begonnen. de tweede keer al was het raak, maar helaas een miskraam...
jazeker, ik ben nu aan het ongesteld worden (morgen komt het) en dan begin ik weer met temperaturen, ovu-testen etc. Mijn donor komt dan 2 a 3 keer een potje brengen, en ik insemineer mezelf met een spuitje. En dan moeten we weer gaan duimen, hopen, bidden etc
Hallo allemaal! Blij te horen dat je er weer voor gaat loopy! Ik hoop dat je snel krijgt wat je hartje verlangt. De afspraak met de '2e donor' is super verlopen. De klik is veel groter dan bij de vorige. Achteraf gezien ben ik dus heel blij dat het misgelopen is met de eerste
ik vind dit zo interessant... Ik vind het echt een superwoman gehalte hebben, van te voren weten dat je bewust alleenstaande mama gaat worden en op deze manier een kindje verwekt (dat je tussen mannen kan kiezen). Echt interessant.
Ha dames Mag ik meekletsen? Ik ben zelf bam mama van 2 lieve meiden Met de wens voor een 3e kindje. Helaas veel miskramen gehad waardoor ik ook best bang ben.
hoi BAMjolan, tuurlijk mag je meekletsen heel graag zelfs! Ik ben ook heel bang hoor, ben een kindje verloren En soms twijfel ik best: kan en durf ik he wel alleen?! Daarom praat ik graag met alleenstaande moeders. Pep jij me af en toe op?
Hallo dames, Nou ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik kreeg opeens geen meldingen meer dat er hier nog wat gepost werd. Ik vond het al zo rustig opeens.. @Salsera, wat een geruststelling, en wat een mooi plaatje! Ik kan me voorstellen dat je hier erg trots op bent! @BAMjolan, welkom hier! @Luckie, dat moet zo zijn, dat je een andere donor krijgt. Heeeeeel veel succes! @Loopy, groot gelijk dat je eerder gaat starten. Misschien is dit voorlopig wel de laatste keer dat je ongesteld bent! Nou, ik had heel wat bij te lezen, vanaf nu hoop ik dat ik weer meldingen krijg en anders hou ik het BAM forum wel in de gaten! Liefs Kari
hoi kari, vlak boven het invoerveld voor een snel antwoord staat 'abonneer op dit onderwerp' misschien had je het per ongeluk uitgeklikt? hoe gaat het met kleine lily? en met de combinatie werken en moeder zijn?