BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ooh op die fiets, ja dat kan ik me dan inderdaad wel voorstellen!
    Nee hoor, inderdaad lekker doen waar jij je zelf goed bij voelt! :D
    En 1 kindje is toch ook hartstikke leuk :D
    Ik heb wel voor mezelf in acht, als ik weer zoveel miskramen ga krijgen, dat ik dan wel stop!
    Want dat trek ik niet, het is toch steeds weer een klap voor je lichaam.
    En daarbij heb ik 2 gezonde meiden rond lopen, dus ik mag zeker niet klagen! :D
    Hopelijk heb jij gauw dezelfde ervaring :D

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb overigens ook msn, zal hem in mn profiel neerzetten :D

3. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hai alle (wannabe) bammers...
    Net als Kari had ik waarschijnlijk iets verkeerd gedaan want ik kreeg ook maar geen meldingen van nieuwe berichten binnen. Ik dacht er al over na om me af te melden hier omdat er toch weinig respons was. Vandaag toch maar ff komen piepen en wat zie ik. drie nieuwe dames erbij. Gezellig! Welkom hier!

Ben blij om weer even van iedereen wat gehoord te hebben. Vraag me af hoe het nu met babywens gaat. Als jij nog wel eens komt lezen hier. Laat je dan even weten hoe het er nu voor staat?

Ik loop nu tegen de 12 weken aan en het lijkt alsof de beroerdste fase een klein beetje in afbouw is. Ik ben nog steeds niet de oude, maar ik krijg al wel weer wat meer grip op mezelf en m'n leven. Het is afzien, maar wel voor een goed doel.

Dames, volgen jullie mij snel? Ik heb als het goed is tot week 16 nog HCG in overvloed. Voor degene die het "nodig" hebben.. Ik stuur graag wat naar je toe. ;)

liefs Salsera

O, ja voor allemaal: een hele fijne moederdag gewenst!

4. Hallo allemaal...

Lief dat jullie nog aan me denken meiden. Ik heb altijd alles meegelezen, kon het alleen niet opbrengen om te reageren.
    Ik lig erg met mezelf overhoop. Ik heb nog steeds contact met mijn 'donor'.
    We hebben even afstand genomen van ons plan. Hij zegt dat het voorbij is maar aan de andere kant merk ik dat hij er erg veel moeite mee heeft. Hij blijft contact met me zoeken en kan zijn handen niet van me afhouden (sinds toen zijn we overigens niet meer met elkaar naar bed geweest) maar als we elkaar zien dan moet ie altijd 'aan me zitten'.
    Ik heb voor mezelf besloten deze zomer voorbij te laten gaan...er niet meer over te praten met hem (tenzij het hij aangeeft) en hem wat ruimte geven. Hij is duidelijk niet gelukkig met de situatie maar daar zal hij zelf een oplossing voor moeten zoeken. Insiders weten wat ik bedoel.
    Dus...ik leef nog wel, vraag alleen niet hoe ik me voel. ;)

5. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hè get babywens,
    ik hoopte natuurlijk op wat positiever bericht. Ik snap wel hoor dat je niet altijd (even blij) kan reageren. Het moet ook best confronterend zijn en misschien ook wel steken soms dat wij ongeveer even lang geleden begonnen zijn en er bij jou nog niks is en dat zelfs je hoop je afgenomen is. Ik neem je dat dan ook niet kwalijk. Want als het blijft zoals het is dan is dit afscheid nemen van je grootste droom toch een beetje een rouwproces, niet waar?

Natuurlijk denk ik nog aan je en blijf ik voor je hopen. Ook hoop ik dat je op een dag de vele andere opties om kinderen te krijgen opent. (ook al moet jij er zelf nog niets van weten) Eén van mijn levensmotto's is namelijk: sluit één deur, en vele anderen gaan voor je open... Sterkte meid!

liefs Salsera

6. Bedankt Salsera, het is inderdaad een rouwproces..maar zoals ik al eerder aangaf...een baby is voor mijn gevoel iets dan uit liefde gemaakt wordt, ik kan het zelf niet dmv een one night stand of bevruchting in het ziekenhuis. Misschien een ouderwetse opvatting maar dat voel ik nu eenmaal. ;)
    Zolang hij en ik contact hebben blijf ik hoop houden...

7. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Ik weet niet of dat ouderwets is hoor. Jij bent niet de enige die er zo over denkt. Je moet vooral doen wat goed voor je is. Ik heb andere principes en hoe graag ik jou ook zo willen overtuigen van mijn principes, (voor je eigen geluk hoor) zo werkt dat niet hihihi

Maar eeh in dit geval, hou dan maar nog heel lang contact met hem ;)

8. Aan het contact zal het niet liggen denk ik. ;)
    We hebben echt hele diepe gevoelens voor elkaar...een en ander staat en valt met zijn situatie waarover ik je prive mailde.
    Ik kan me niet voorstellen dat als hij een voorbestemd gevoel had dat dat nu in een keer weg is. Ik denk dat hij in een ontkenningsfase zit en koste wat kost probeert gelukkig te zijn in de situatie waarin hij nu zit.
    Maar in een mail zei hij al dat hij zijn eigen geluk achter dat van.... zet.

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Ik begrijp de situatie hoor. hopen dat hij ooit z'n hart luider laat spreken dan z'n "verstand".

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Pff Babymens, jammer hoor, ik heb wel veel aan je gedacht. Wel fijn dat jullie nog contact hebben in ieder geval. En ik blijf hoe dan ook ook voor je hopen.

Mooi gezegd trouwens Salsera, over die gesloten deur!

Liefs Kari

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

sorry dames dat ik eff niets heb laten weten, maar heb het nu zo onzettend druk.
    Ik kan volgende week testen of het raak is, maar ik heb nog eens ovulatie test gedaan en die is heeel duidelijk positief(terwijl ik mijn ei al gehad heb) wachten duurt zo lang maar we zullen wel zien.

xxx gusam

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh shit ik had een ovu-test mee moeten nemen om eind van de midaag op kantoor te doen

nou ja dan maar mijn plas ophouden en thuis doen. ik denk dat ik net na het weekend mijn ei heb, dus effe mijn donor bellen :)

@Gusam: spannend hoor gusam, ik ga voor je duimen! stel dat het raak is, heb je dan al met de calculator gekeken wanneer je uitgerekend zou zijn? (als ik deze maand raak schiet ben ik 13 februari uitgerekend)

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

ikke ben dan 31 januari uitgerekent.
    heb een zwangerschaps test gedaan van kruidvat en daar is een heeeeeeeeele lichte streep te zien.
    echt heel licht, of ik verbeeld het me.

XXX Gusam

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    foto!

oh meid wat spannend!~hou ons op de hoogte he!
    wat zou dat mooi zijn, al in de derde ronde raak!

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

ja zeker spannend op de foto zul je niets zien denk ik maar ik kan het even proberen.

XXX Gusam

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

krijg de foto niet in mijn album hij is te groot en verkleine lukt me niet. sorry

XXX Gusam

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    geeftniks, ik duim voor je dat alles netjes blijft zitten!

18. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik hoop t voor je Gusam! fingers crossed!

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

ok dank je, ik ga zondag testen

XXX gusam

20. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Spannend Gusam! Ik duim mee!

Kari