He Gusam, erg spannend hoor. Als de kruidvattest een licht streepje laat zien, dan zou het zeker raak kunnen zijn, maar die ovutesten kun je beter niet als zwangerschapstest geruiken meid. In sommige gevallen reageert hij wel, maar HCG is toch echt een ander hormoon. Drie maanden geleden had jij ook een positieve ovutest en ik niet terwijl het bij mij wel raak was. Ik zou zeggen wacht nog ff een dag of 4, 5 en gooi er dan nog een kruidvasttest tegen aan (vrij vroeg resultaat). Ik duim heel hard met je mee. liefs Salsera
@loopy ik ga voor je duimen @babywens ik wens je veel sterkte en succes @salsera hoe is het nu met je? @bamjolan en weet je al iets meer deze ronde? Ik heb vandaag getest maar nog steeds hetzelfde lijntje. woensdag weer testen dan zit ik een dag voor mijn nod. XXX Gusam
nee lukt me niet en ik ben nu niet thuis, dus dat kan ik nu ook niet proberen. zo gauw ik thuis ben probeer ik het nog een keer. XXX Gusam
Hi Gusam, hier gaat het redelijk. Ik heb me wel sinds kort op m'n werk gedeeltelijk ziek gemeld vanwege mijn zwangerschap omdat ik echt extreme klachten had en ik de afgelopen maanden op m'n tandvlees heb gelopen. Ik heb er dus nog niet echt van kunnen genieten. Gelukkig nu het eerste trimester bijna voorbij is lijkt het wel weer iets beter te gaan hoor. Ik geef wat minder vaak over, ben nog wel erg moe maar niet zo erg dat ik (bijna) ik slaap val tijdens het autorijden. (levensgevaarlijk! ) M'n concentratie is nog wel erg slecht. Voor de klas staan lukt gewoon niet. Je moet toch je kennis paraat hebben hè? De rest van de klachten ga ik jullie niet mee lastig vallen. Anders lijkt het of ik alleen nog maar kan zeuren terwijl ik natuurlijk hartstikke blij en dankbaar ben dit nog een keer mee te mogen maken. Had je nu trouwens wel weer met een zwangerschapstest getest? Echt spannend hoor.
ja met een zwangerschaps test, maar ja ik ben nog 6 dagen te vroeg he. dus ja we zien wel anders door na de volgende ronde. afwachten is wel moeilijk maar ja we moeten toch door. @salsera wat jammer dat je zoveel last ondervind en ik hoop dat je nu meer kan gaan genieten. XXX Gusam
Nou als je licht positief test met een zwangerschapstest dan lijkt me dat het goed zit hoor. Als je echt zwanger bent, dan zou het streepje over een dag of 4 al duidelijker moeten zijn dus.... We wachten het af... liefs dank je trouwens, hoop nu ook beetje op een roze wolk pffff
en met die ovulatie test heb ik mijn vorige ronde maar 1 dag positief gehad en nu blijft hij positief. meerdere dagen maar ze zeggen ook dat het positief kan zijn als je zwanger bent. maar ja toch gewoon maar afwachten. @salsera is het een roze of een blauwe wolk? hahahahahaha
ok, nou laat die ovutest dan een goede voorspeller zijn, maar ik persoonlijk vertrouw meer op de de hcg-testers. idd. gewoon ff afwachten. tja, een roze of blauwe wolk. Ik weet het natuurlijk nog niet. Grappig is dat de hele wereld om me heen wel alvast een kijkje genomen heeft in mijn buik en er van overtuigd is dat ik een dochter krijg. m'n zoon, zus, nichtjes, neefjes, oma, beste vriendinnen en collega's zullen lichtelijk teleurgesteld zijn als "kruimeltje" ineens een piemeltje blijkt te hebben. Het zal as een complete verrassing komen want ze zijn echt overtuigd. haha over een paar maanden weten we hopelijk meer.
dacht dat hier alleen bam zwangeren zaten maar ook dus bam moeders die zwanger willen worden. wil me graag bij jullie toevoegen en ben ook bezig voor een bam moeder te worden zou dolgraag een tweede kindje willen hebben
spannend minouska! hopelijk ben je snel zwanger! wordt je tweede kindje van dezelfde donor/verwekker? ik heb een donor, en in mijn donorcontract heb ik op laten nemen dat als het lukt, ik een optie op een tweede kindje wil.
Hi Minouska, welkom hier! Momenteel ben ik volgens mij de enige zwangere bammer, maar ik zou spoedige navolging GEWELDIG vinden. Dus eeh ga er voor zou ik zeggen.
ik kom hier gewoon elke dag kijken of Gusam al getest heeft! Loopy nog 4 dagen! zo'n banner is indd handig om te volgen hoe het staat... Wanneer begin je dan met 'insemineren' (zeg ik t goed?) Ik hoorde als je 3 dagen voor je vruchtbare periode van 2 dagen insemineert, dat je meer kans hebt op een meisje omdat meisjes trage zwemmers zijn, en een dag ervoor heb je meer kans op een jongen (klopt in mijn geval - ik krijg een jongen). Maar ja, jullie zijn beter op de hoogte van dit dan ik neem ik aan. ik reageer dan niet zo vaak hier, maar ik ben een stiekeme lezer en lees om de zoveel dagen ff mee met jullie. Ik heb namelijk niet echt nieuws te melden hiero waar jullie op zitten te wachten.
nou raainbow, ik hoop dat je gewoon lekker veel meekletst, je of je gepland of ongepland alleenstaande moeder bent, straks zitten we allemaal in eenzelfde soort situatie (alleen hebben de BAM's geen recht op alimentatie natuurlijk) ik heb gisteren een potje gekregen, dinsdag weer een en dan vrijdag weer. en dan maar weer hopen en duimen en bidden en reiki-en etc.
ik hoorde laatst trouwens iemand op tv over het krijgen van een jongen of een meisje. over voeding met meer kalium, of bepaalde andere voedingsstoffen, die van invloed kunnen zijn. Mij maakt het geslacht niet zo uit, maar ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld draagster bent van hemofilie, je liever een dochtertje krijgt
heb ook een donor op donor contrakt heb dus me eerste insiminatie gehad en het is nu afwachten over 12 dagen testen