BAM - Bewust Alleenstaande Moeders

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door loopy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb nu niet meer getest maar ik ga donderdag testen want dan is het 2 weken geleden.
    ik laat jullie het weten, nu loop ik mezelf gek te maken.

XXX Gusam

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik blijf duimen!

3. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    ooh meiden, vergeten jullie iets leuks mee te delen. Ik ben sinds gisteren 10 jaar moeder. Mijn zoon was gisteren jarig! Leuk hè? Ben reuze trots op mijn grote stoere zoon.

Begint nu echt weer spannend te worden hè Gusam?

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Salsera, van harte met je zoon!

Is hij al een beetje aan het idee gewend dat hij een broertje of zusje krijgt?

Kari

5. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hi Kari, ja hoor hij is reuze trots op mijn groeiende buik en geeft er af en toe al kusjes op. Ook is hij heel bezorgd als ik ergens last van heb, maar passend bij z'n leeftijd kan hij ook erg door blijven klieren als hij weet dat hij een gevoelig iets heeft ontdekt. Zo kan ik sinds ik zwanger ben bepaalde geluiden maar moeilijk verdragen. Feest om mama te pesten en het geluid tot in de treure te herhalen natuurlijk hè... pfff

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve meiden:

Ik ben van plan een 'open brief' te gaan schrijven voor de tweede kamer, om aandacht te vragen voor de bijdrage voor kinderopvang. Immers, daar wil men aan sleutelen.

Als 'standaard' gezin met twee inkomens, kan men er voor kiezen om minder te gaan werken als blijkt dat kinderopvang duurder gaat worden. Alleenstaande moeders kunnen dat niet, en er zijn waarschijnlijk zat alleenstaande dames die, net als ik, te trots zijn om hun hand op te houden bij bijvoorbeeld de bijstand.

De regering wil dat vrouwen meer buiten de deur werken
    de regering wil dat we meer kinderen krijgen
    Ik wil allebei! Ik ben gezond, ik wil moeder zijn én een carrière!

Stel dat ik zo'n brief opstel, willen jullie hem dan ook uitprinten en opsturen? En aan alle alleenstaande mama's die je kent vragen of ze hem ook willen uitprinten en opsturen? Als de minister 10.000 brieven krijgt, krijgen we misschien meer aandacht dan een online handtekening...

laat me horen wat jullie er van vinden!

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Stuur maar door Loopy! Helemaal mee eens.

Kari

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik moet hem nog maken he :)
    super dat je meedoet

9. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik heb toch besloten me af te melden hier. Ik zal best nog eens komen kijken hoe het met iedereen gaat, maar ik doe niet actief meer mee. Het valt me op dat er in het begin (toen het nog niet raak was bij mij) veel respons over en weer was. Ik heb een aantal pagina's terug gebladerd om te kijken of ik het me niet inbeeldt, maar ik krijg voor mijn gevoel erg weinig respons op de dingen die ik schrijf, terwijl ik echt mee probeer te leven met iedereen hier.
    Dieptepunt is voor mij dat ik vol enthousiasme meedeel dat m'n zoon net 10 is geworden. Ik krijg hierop 1 reactie. En meteen daarop volgt een bericht over kinderopvangvergoeding... (Ook niet onbelangrijk hoor)
    Niet dat ik nou leef van reacties of zo, maar op een forum kan je toch wel verwachten dat je dit soort dingen kunt delen.

Nou goed, ik zal er verder geen lang verhaal van maken.

Ik wens jullie allemaal het beste en hoop dat iedereen hier snel een kindje in haar armen kan sluiten.

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sorry Salsera dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik je reacties niet interessant vind, want dat is niet zo. Ik ben gewoon erg met mezelf bezig. Niet echt netjes, ik weet het. Maar het is gewoon zo. Dus ik zal geen smoezen gaan bedenken.

11. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Goh Salsera, wat ontzettend jammer! Maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt.

Mag ik je dan af en toe wel een PB'tje sturen om te vragen hoe het met je gaat? Ik ben de afgelopen tijd ook erg met mezelf bezig geweest, maar tijd voor anderen is er altijd! Ik hoor het graag van je.

Liefs Kari

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

jammer salsera maar ik wil je wel succes wensen en ik hoop dat je ook hier een keer post hoe het met je gaat.

XXX Gusam

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Gusam, wanneer ga je ook alweer testen?

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hallo dames,

Sorry dat ik hier al een tijdje niet geweest ben! Ben heel veel aan het werk en heb niet zoveel tijd om te reageren. Ik ben nu 3 dagen overtijd en test negatief! Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken.....hebben jullie een idee?

Ik duim hier voor jullie dat het raak is en/of dat er weer snel inseminaties plaatsvinden!

Liefs Ylona

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    zolang je niet menstrueert is er hoop Ylona!

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik was van plan om vandaag eigenlijk te testen maar ben nu niet thuis dus geen testen bij de hand. morgen ga ik testen, dus nu duimen.

XXX Gusam

17. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ooooh spannend ylona en gusam... ga morgen meteen forum checken... :D

18. luckie

luckie Actief lid

Dag meiden!
    Vanavond doe ik de eerste inseminatie! :D

Nu lees ik in sommige artikels dat het best is om het sperma eerst te laten vervloeien, alvorens het in te brengen.
    Wat denken jullie hier van?

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik weet het eigenlijk niet... mijn donor doet het al in het spuitje voor mij. misschien dat je er iets over kan vinden op de site KIDkids.nl?

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik ga wachten op mijn ongie als ik het zondag niet ben dan gooi ik er een testje tegen aan.

ik laat nog van mij horen.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina