Vandaag wou ik nog een ovulatietest doen maar ze zijn op en geen enkele apotheker had er in voorraad. Degene die ze daar verkopen zijn van Clear Blue of Predictor, die kosten 3x zoveel als die van Sensitest. Kan toch niet anders dan dat er verschil in kwaliteit op zit? Deze ronde ga ik niet meer testen, die van vandaag was zo goed als positief. Welke moet ik nu bestellen tegen volgende keer? Ik weet het helemaal niet meer ..
Hey dat is een goeie tip loopy bedankt, ga ik ook doen! Passen die gewoon door de brievenbus? Ik wil nameilijk niet dat het bij de buren bezorgd wordt als ik niet thuis ben ofzo Kun je ook potjes en injectiespuitjes online bestellen of moet je daar echt voor naar de apotheek? Ik ben zo bang dat ze bij de apotheek vragen waar ik het voor nodig heb
ja hoor, zit gewoon in en blanco witte envelop spuitjes heb ik bij de apotheek gekocht en na gebruik gesteriliseerd in de magnetron. potjes heb ik niet, mijn donor heeft een relatie met mijn badkamer... hij neemt altijd een schoon kopje mee
Hoi Hoi, Hier nog steeds geen duiveltjes! Donderdag ga ik naar de huisarts! Hoe gaat het met jullie allemaal? liefs Ylona
Als je niet wil dat de apotheek weet waarvoor je ze nodig hebt, kan je zeggen dat je de spuitjes nodig hebt om een klein poesje water te geven ofzo. De potjes kan je dan in een andere apotheek gaan halen, deze zijn voor 'urinestalen' 8) De potjes die ik in de apotheek gehaald heb, zijn eigenlijk te groot. Ik kan met moeite aan de bodem van de potjes Ik gebruik ze dan ook niet.
ik heb gezegd dat de spuitjes waren om de jonge valkparkieten te voeren hihihi ben ook een schijtluis
Ik ben daar eerlijk in geweest, had geen idee hoe groot de spuitjes moesten zijn en dacht dat ze misschien tips zou hebben Niet dus. Heb spuitjes van 1ml en 5ml gekocht. Bij die van 1ml voel ik me toch het best..
hier nog steeds geen duivels op bezoek en heb ook niet meer getest, ik voel me wel zwanger maar ja je moet eerst een positieve test hebben voor je het mag zeggen, zaterdag ga ik weer testen en anders ga ik naar de HA. XXX Gusam
ik heb de HA gebeld en die zeiden dat ik nog 5 dagen moest wachten want de meeste testen slaan pas uit als je 10 dagen over tijd bent, en als er dan nog niets is mag ik terug bellen. XXX Gusam
sjonge jonge, snapt die HA niet dat wij het vreselijk spannend vinden! misschien moet je es rondsurfen op de site. er zijn vast wel meer dames die pas laat positief hebben getest.
*even inbreken* Loopy, ik zie dat je nog een weekje in spanning moet zitten....mijn duimen draaien volop voor je! Ook voor alle anderen natuurlijk veel succes! Olga *breekt weer uit*
Even een update: ik heb zojuist de donor ontmoet en het klikte enorm We hebben 2,5 uur non-stop zitten kletsen, en we zijn het erover eens dat we het allebei zien zitten! Dus rond 20 juni gaan we het voor het eerst proberen.. Wow zou dit dan toch echt gaan gebeuren..? Succes voor iedereen die aan het afwachten is!
Nou ik ben volgens mij ongesteld geworden! Dat word weer een nieuwe afspraak maken met de donor! Morgen ga ik toch nog even naar de huisarts! Jullie allemaal nog even succes! Liefs Ylona
ylona wat jammer nou, ik zal voor je duimen voor de volgende ronde. Sjors wat fijn voor je dat het klikte tussen jou en je donor, ik hoop dat het bij jou ook snel raak mag zijn. XXX Gusam
hoi Ylona, wat jammer zeg. maar als je nu ongesteld bent geworden, heb je over een week of 2 weer eisprong, dan kun je het meteen proberen! ik hoop dat het dan raak is! @sjors: echt fijn dat het goed klikte met de donor!
Bedankt voor jullie medeleven! Over 2 week ga ik idd weer insemineren en hopen dat ik dan zwanger ben! hoe staat het met jullie allemaal? Liefs Ylona
bij mij is er nog steeds geen duivels en heb vandaag niet opnieuw getest, ik test zaterdag weer een keer. geen ongie te bekennen. XXX Gusam