Wat leuk dat het meteen klikte! En ja hoor, dit gaat allemaal echt gebeuren! Ik voelde me amper een maandje geleden net zoals jij je nu voelt 8)
we gaan met z'n allen voor juni lijkt mij! Spannend voor Gusam! Overmorgen testen! Ik zal rond 10 juni weer gaan testen! Liefs Ylona
@loopy idd geen bloed geeft moed maar ook spanning van is het nu wel zo of is het nu niet zo, en ik hoop het dat we samen zwanger zouden zijn lijkt me leuk. maar ik begin het wachten een beetje beu te worden ik wil gewoon dan een positieve test maar niet 6 dagen over tijd en helemaal niets. XXX Gusam
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb getest en er is een heel licht streepje te zien. jippie ik ben zwanger in ronde 3. XXXX Gusam
Hee Gusam, wat gaaf ! Dat duurde lang zeg, voordat je die positieve test had. Geniet er maar lekker van. Kari
Tuurlijk blijft het zitten gusam! Positief blijven he! Hoe lang duurde het voordat je een positieve test had? Mijn menstruatie zet maar niet door hier! Ben benieuwd of het wel door gaat zetten. Liefs Ylona
Geliciteerd Gusam, en geen negatieve gedachten he kom op je moet erin geloven dat het goed gaat! Sterkte en geniet ervan
ben gewoon even aan het lezen en wilde eigenlijk alleen even zeggen dat ik het geweldig vind dat jullie bewust alleenstaande moeders zijn. lijkt mij niet altijd makkelijk en daar is denk ik best moed voor nodig. dan amg eht best eens gezegd worden vind ik.
dames ben ongie geworden dus het is niet blijven zitten. maar ja dan zal er iets niet goed geweest zijn, op naar ronde 4 XXX Gusam