oh neeee.... he bah wat naar... ik was zo blij ben helemaal van slag heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
dank je loopy maar er zal wel iets mis zijn geweest met het vruchtje en dat troost mijn gedachten. XXX Gusam
ik had het in februari... ik ga voor je duimen dat het de volgende maand gauw weer raak is. ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent!
loopy dat is nu helemaal een troost nu extra vruchtbaar daat moeten we hebben hahahaha XXXX Gusam ps en een knuffel terug
dames een vraagje weet iemand voor mij een goede donor? mijn oude heeft nu meer verwachtingen van mij als ik van hem. XXX Gusam
misschien kun je een oproepje plaatsen bij www.kidkids.nl, www.bam-mam.nl of bij www.stilverlangen.com? er staan daar ook donoren die zich aanbieden. als het goed is allemaal voor KID en met gebruik van een donorcontract.
voor degenen die ongi zijn geworden, ik vind het echt heel kl(te! Gusam, echt naar dat je ineens ongi bent geworden, ik was echt oprecht blij voor je.... maar indd beter nu dan over zoveel weken, maar zet m op, op naar de volgende ronde!
Gusam, kl*te zeg! Ik heb gisteravond de inseminatie gehad, en een knalpositieve ovulatietest. Vandaag was die weer negatief, dus denk dat ik hem vannacht heb gehad! Nu weer afwachten haha. Ik hou trouwens een weblogje bij, staat in mijn profiel
gusam klote voor je sterkte en op naar de volgende ronde jolanda kom je hier ook tegen muts hier geen bloed nog gezien dus duimen maar
ik ook 3 x een dag ervoor een op de zelfde dag met de positieve ovulatie test en een dag erna. XXX Gusam
gaat het een beetje met je Gusam? ik had een vroege miskraam in februari en voelde me flink klote... maar net zoals jij zei: het was gewoon niet sterk genoeg en met dat idee was ik snel weer op de been
het gaat zeker met dat idee, ik denk gewoon dat er iets niet goed zat en dat helpt wel een beetje. XXX Gusam