Gelukkig niets ernstigs, maar dat dacht ze in eerste instantie wel. Het is een heel verhaal, op woe was ze gevallen en ze bleef pijn in dr buik houden, die avond urine ingeleverd bij de arts en daar zat bloed bij. Er was een ontsteking gevonden en op do moest ik dat bij mn eigen arts inleveren en wederom troebel en bloed, dus hun conlusie was een blaasontsteking. Kreeg AB mee maar mocht het nog niet geven omdat ze eerst wilde weten wat het was. Mijn vriendin (is verpleegkundige) raadde aan om het wel te doen omdat dr zij zo zeer deed en ze had wat verhoging. Maar ze weigerde het te nemen dus zo gelaten, ook op advies van de dokter omdat ook dr klachten vaag waren Vrijdag ging het goed, zaterdagmiddag speelde ze buiten, ze komt binnen eind van de middag en ze gaat naar bed, wat ik niet verwachtte van dr, zo is ze niet. Getempt 39,5 dus overlegd met de weekendarts, moesten daarheen en direct door naar de spoed. Ze dachten daarbij in eerste instantie aan hersenvliesontsteking maar ze bewoog alles perfect en ook geen puntjes dus keken ze verder naar urine e.d. Uiteindelijk is het dus een flinke urineweg infectie en is ze nu, vandaag, koortsvrij. Ze moet tot het weekend iig blijven. Het vallen en de onsteking staat geheel los van elkaar, maar ze heeft wel een CT scan gehad om te zien of dr milt oid is gescheurd, krijg vandaag uitslag.
oh wat moet je geschrokken zijn! hopelijk knapt ze snel op, en in het ziekenhuis houden ze haar in ieder geval goed in de gaten! (pas je ook een beetje op jezelf )
Ja dat probeer ik. Morgen ga ik werken, althans ik moet :S Ik slaap bij dr en ben normaal de hele dag erbij maar ben nu even lekker bij mn moeder en bij de jongste, heeft tenslotte ook aandacht nodig natuurlijk
ik heb nog niet getest. gisteren zat ik lekker op de wc (zal jullie de details besparen) en toen begon ik te bloeden. Netjes op tijd. Maandverband enzo in mijnbroek gestopt, en sindsdien niks meer. ik laat mijn banner nog maar even staan dus. Testen ga ik pas heel laat doen. Vervelend dat hier dan iedereen in de spanning zit, maar ik wil gewoon zeker weten niet te vroeg testen.
Wat spannend loopy! Ik begrijp dat je nog niet wilt testen, maar degene die het meeste in spanning zit is jij zelf natuurlijk nog altijd! Wij wachten wel af, en ondertussen zal ik hard voor je duimen
Spannend Loopy! IK hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! Ik ben volgende week weer aan de beurt met insemineren! Vind het toch iedere x weer spannend! Liefs Ylona
BamJolan, als je dit leest: hoe is het met je dochter? Hopelijk kom je gauw even vertellen of alles goed is
nee, niks. ik testte toen ook pas na 3 weken want ik dacht dat ik toch niet zwanger kon zijn... ps: ik blijf maar broek-loeren. nog niks. krijg er bijna de zenuwen van mijn borsten zijn eigenlijk ook wel enorm... ik duim nog maar een paar dagen door!
loopy spannend dus, ik zit steeds te loeren of je zwanger bent. bamjolan hoe is het met je dochter? XXX Gusam
Ik heb nog een vraagje voor de meer ervaren onder ons want ik weet dit niet precies: ik had verwacht dat ik 8 juni ongesteld zou worden, althans als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben. Nu ben ik vandaag ongesteld geworden, 3 dagen eerder dus met 25 dagen. Maar vind de ovulatie dan toch nog na 2 weken plaats of is dat dan ook eerder? En wanneer kan ik het beste beginnen met de ovulatietesten?
mijn cyclussen zijn ook niet regelmatig. ik begin meestal op dag 10 met de ovulatietesten. de laatste keer heb ik er 10 gekocht, dan zijn ze niet zo duur per stuk (bij matcare)
met mij gaat het goed, na die miskraam dan. ik denk steeds van er zat iets niet goed dus dan stoot mijn lijf het af en dat denken vermindert de andere emoties. en ik ga er weer helemaal voor XXX Gusam
Fijn Gusam dat het weer goed met je gaat! Heb net even op jou site gekeken loopy! Wat een mooi kereltje heb jij gekregen. Mooie site heb je voor hem! Liefs Ylona
Dank je wel Ylona, ik vond Bas ook prachtig. Vol bewondering heb ik naar hem zitten kijken en ik was op slag verliefd. Ik vond hem zo mooi dat ik zelfs even mijn verdriet vergat!